ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:zo zeg!
boeiend!
boeiend!

:lol:
Nee, dit komt vriendelijk over joh :evil:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ivo
Über-Spammer

Dit vind ik toch wel eff het vermelden waard:

Op de A12 vanmorgen tussen De Meern en Woerden aan het sporten geweest met een Opel Astra GSI, en ik erachter in mn Ibiza TDI...... :D

Auto voor die Astra gaat aan de kant....., pluim, Astra geeft gas in 4 (aan de herrie te horen), en ik erachteraan :smoke: :smoke: :smoke:

Ja jammer hoor verloren van een DIESEL....... :)
Bram (vospower)

Hoe de f*ck doe je dat?!? :worship: Die zijn toch best rap?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hoeveel rode letters heeft TDI op die Ibiza? :)
Merijn
Über-Spammer

Een 2.0 8V van 91-94 doet er naar de 100 al 9,5 seconden over. Topsnelheid van 195 helpt ook niet echt mee. :) Ik denk dat je een 8-klepper te pakken hebt gehad, Ivo. :D
Vos

waarschijnlijk 3 :lol:
Clio 16v.....
Merijn
Über-Spammer

Er bestaat maar een Ibiza TDi met een maximaal vermogen van 130 pk, dus die zal het wel zijn. Die is sneller naar de 100 dan de GSi 8V en ook de top ligt hoger. :D
turboman
Contacteer:

Jeroen Lubking schreef:Op de weg naar huis kwam ik vanavond een audi a4 tegen,mooie auto,verlaagt,17" velgen,rs grille en bumper...bla bla bla

Hij zat maar bij iedereen te douwen en inhalen rechts en links............

En ik er achter aan met 2 vingers in me neus :p

na 2 stoplichten staat die er eindelijk naast,ik kijk een keer om en grijns :D

Stoplicht op groen en..... DAAAAAAAAAGG

Blijkt nou dattie bij mij thuis aan de overkant moest wezen,ik loop nog ff naar em toe en maak ff een praatje.

Was erg geschrokken,had het niet verwacht.
Had zelf een 1,8 20v turbo gechipt naar 210 pk :p

Keb er wel weer een klant bij,heb hem gelijk een uitlaat,dumpvalve en intercooler aan gesmeerd :lol:
Is je site (http://www.jl-tuning.tk) al weer online?
Wil ff koekeloeren naar een K-tec uitlaatdemper voor m'n Clio RSi.... heb je zoiets, en doe je ook aan clubkorting?

Gr. Dolf
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

turboman schreef: Is je site (http://www.jl-tuning.tk) al weer online?
Nog niet ben ik mee bezig..
.:: TurboPowerr ::.
Robert dB.

Merijn schreef:Er bestaat maar een Ibiza TDi met een maximaal vermogen van 130 pk, dus die zal het wel zijn. Die is sneller naar de 100 dan de GSi 8V en ook de top ligt hoger. :D
boeiend!
boeiend!

hij zegt toch al dat ie verwonnen heeft :)
Tom
Moderator
Car: MB

Jeroen Lubking schreef:Keb er wel weer een klant bij,heb hem gelijk een uitlaat,dumpvalve en intercooler aan gesmeerd :lol:
zo hoort het (Y)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jeroen Lubking
Contacteer:

Jeroen Lubking schreef:Vanavond ff een snel ogende yaris ff afgedroogt..

Kom de snelweg af,staat die naast me, en trekt als een idioot op.

Volgende stoplicht zelfde verhaal,
Netjes der naast blijven tot de 120,met de kraan dicht(0,4 bar)
Toen volgas en de kraan open :D (1,2 bar)
Was net alsof die stil stond....

Volgende stoplicht stond die ineens achter me. :lol:
Het was deze yaris,vind hem maar tegen vallen voor een turbo.......
Ziet er snel uit maar geen wedstrijd voor de 21T. :D
[img]http://www.carfree.nl/nieuws/autonieuws ... risTlv.jpg[/img]
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
Ivo
Über-Spammer

Merijn schreef:Een 2.0 8V van 91-94 doet er naar de 100 al 9,5 seconden over. Topsnelheid van 195 helpt ook niet echt mee. :) Ik denk dat je een 8-klepper te pakken hebt gehad, Ivo. :D
Ow ow ow gelijk weer hele discussies of het nou wel of niet mogelijk is (S) (S)
Ik heb zelf gewoon een rappe 110 pk TDI, en het was dus een GSI 8V.
Ik heb ook geen stoplichtsprintje gedaan he, maar gewoon vanaf de 100 even volgas naar de 210, en dan win ik het dus met mn hoge koppel >-) >-) >-)
gille
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:
Merijn schreef:Een 2.0 8V van 91-94 doet er naar de 100 al 9,5 seconden over. Topsnelheid van 195 helpt ook niet echt mee. :) Ik denk dat je een 8-klepper te pakken hebt gehad, Ivo. :D
Ik heb ook geen stoplichtsprintje gedaan he, maar gewoon vanaf de 100 even volgas naar de 210, en dan win ik het dus met mn hoge koppel >-) >-) >-)
met die stinkbak winnen van een oud kadettje kan het kleinste kind he,ik moet de eerste diesel nog tegekomen hoor die me sneller af is alsook dat donker GTTke met die k-tech rommel op(sorry jeroen en ivo ff grappe he) :smoke: :smoke: :smoke:
Laatst gewijzigd door gille op do 11 sep 2003 8:46, 1 keer totaal gewijzigd.
turboman
Contacteer:

turboman schreef:
Jeroen Lubking schreef:Op de weg naar huis kwam ik vanavond een audi a4 tegen,mooie auto,verlaagt,17" velgen,rs grille en bumper...bla bla bla

Hij zat maar bij iedereen te douwen en inhalen rechts en links............

En ik er achter aan met 2 vingers in me neus :p

na 2 stoplichten staat die er eindelijk naast,ik kijk een keer om en grijns :D

Stoplicht op groen en..... DAAAAAAAAAGG

Blijkt nou dattie bij mij thuis aan de overkant moest wezen,ik loop nog ff naar em toe en maak ff een praatje.

Was erg geschrokken,had het niet verwacht.
Had zelf een 1,8 20v turbo gechipt naar 210 pk :p

Keb er wel weer een klant bij,heb hem gelijk een uitlaat,dumpvalve en intercooler aan gesmeerd :lol:
Is je site (http://www.jl-tuning.tk) al weer online?
Wil ff koekeloeren naar een K-tec uitlaatdemper voor m'n Clio RSi.... heb je zoiets, en doe je ook aan clubkorting?

Gr. Dolf
potentiele klant ?
Ivo
Über-Spammer

gille schreef:
Ivo8hoven schreef:
met die stinkbak winnen van een oud kadettje kan het kleinste kind he,ik moet de eerste diesel nog tegekomen hoor die me sneller af is alsook dat donker GTTke met die k-tech rommel op(sorry jeroen en ivo ff grappe he) :smoke: :smoke: :smoke:
.....Huh....worden wij hier nou door een patatvreter in de zeik genomen????
Nou Gille ik zet graag een keer dat donkere GTTke naast die pooierbak van jou hoor :lol: :lol: :lol:
Ben je er a.s. zondag bij ?

:wink:
gille
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:
gille schreef:
Ivo8hoven schreef:
Nou Gille ik zet graag een keer dat donkere GTTke naast die pooierbak van jou hoor :lol: :lol: :lol:

toegeven Ivo ,de beste patat-friet van heel EUROPA he,met echte mayonaise geen frietsaus bahhhhhhh :-*
maar zoals gezegd,als je jeroen zijn 21T al nie kunt volgen,wat ga je dan tegen de mijne beginnen,ik zal je 50 meter voorsprong geven ok en van 0-200 he(hahahaahahah wat bak ik het weer bruin)
p.s zondag ben ike r nie bij,vrouwtje heeft blijven doorrijden met lekkende waterpomp,en nu is de kop eraf(komt zelfde kop op,maarrrrrrrr met betere kleppen en andere nokknstok (Y) )
groetjes van frietland
Ivo
Über-Spammer

Ja jeroen zn 21 niet bij houden is een groot woord, we zaten beiden in verschillende versnelling, en was niks afgesproken, en mn kraan stond niet open.... :D
Ik rijd geregeld in die 21 van Jeroen, en weet ook echt wel dat zo'n 21 gewoon ultiem snel is, maar toch van 0 tot 160 wil ik best een keer een sprintje trekken hoor Gille..... :smoke: :smoke:

Ow ja hoeveel pekaas liggen er dan in die frietpan van jou?

Proline Mobile
Contacteer:

gille schreef:
Ivo8hoven schreef:
gille schreef:
Ivo8hoven schreef:

toegeven Ivo ,de beste patat-friet van heel EUROPA he,met echte mayonaise geen frietsaus bahhhhhhh :-*
maar zoals gezegd,als je jeroen zijn 21T al nie kunt volgen,wat ga je dan tegen de mijne beginnen,ik zal je 50 meter voorsprong geven ok en van 0-200 he(hahahaahahah wat bak ik het weer bruin)
p.s zondag ben ike r nie bij,vrouwtje heeft blijven doorrijden met lekkende waterpomp,en nu is de kop eraf(komt zelfde kop op,maarrrrrrrr met betere kleppen en andere nokknstok (Y) )
groetjes van frietland
IK heb jeroen al eens flink zoek gereden en dat gaat met jou ook gebeuren.... :D
een 5 je die een 21 helemaal zoek rijdt... :D :D :D
see you soon @ proline!
gille
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Ja jeroen zn 21 niet bij houden is een groot woord, we zaten beiden in verschillende versnelling, en was niks afgesproken, en mn kraan stond niet open.... :D
Ik rijd geregeld in die 21 van Jeroen, en weet ook echt wel dat zo'n 21 gewoon ultiem snel is, maar toch van 0 tot 160 wil ik best een keer een sprintje trekken hoor Gille..... :smoke: :smoke:

Ow ja hoeveel pekaas liggen er dan in die frietpan van jou?

te veel om een GTT me laten voorbij te vliegen 8) 8)
Ivo
Über-Spammer

Nou Gille ik zou maar niet te veel grote praat verkopen, want er bestaat een (grote) kans, dat jij een keer goed word zoekgereden door een GTT PH I..... :lol: :lol: :lol:

En wie weet binnenkort ook door een Bleu Sportje :p

Wel blijven lachen he Gille (Y)
Tom
Moderator

die ivo lijdt tegenwoordig ook al aan grootheids waanzin volgens mij :lol:
Ivo
Über-Spammer

Tom schreef:die ivo lijdt tegenwoordig ook al aan grootheids waanzin volgens mij :lol:
Nee joh, prat gewoon eff lekker op het Belgische niveau mee...... :lol: :lol: :lol:

Maar er gaan nog wel wat dingen aangepast worden bij mn GTT :p
Tom
Moderator

nieuwe deurpanelen zeker :lol:
Ivo
Über-Spammer

:lol: :lol: nee Williams gordels.....

wordt ie misschien wel sneller door (S)

Wacht maar af als ik later groot ben :wink:
Tom
Moderator

mischien nog een cupra lib :wink: . Heb je die niet van je spanjaard afgehaald
Ivo
Über-Spammer

Tja he, da's een goed idee..... :wink:
gille
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Nou Gille ik zou maar niet te veel grote praat verkopen, want er bestaat een (grote) kans, dat jij een keer goed word zoekgereden door een GTT PH I..... :lol: :lol: :lol:

En wie weet binnenkort ook door een Bleu Sportje :p

Wel blijven lachen he Gille (Y)
dream on man
ik zal nie zeggen van 0-100,maar van 100-200 wil ik meemaken,vraag maar aan die sti scooby rijder van't weekend,reed er gewoon vanweg,met in mijn kielzog een boxsterS ook al een makkie geworden,staat zelfs op film,komt wel online te staan als die jongen tde tijd heeft ervoor
Ivo
Über-Spammer

Gille ik heb respect voor 21 turbo rijders, ik vind het ook suppah rijden, en echt bruut zo'n ding (Y)
Alleen ik ben gewoon erg tevreden en blij met mn GTT, waar ik ook nog genoeg toekomst plannen wil uitvoeren qua vermogen uit 1400 cc halen :)

Dus ik zie je graag een keer op een meeting, en dan stap ik wel een keer bij je in, gaan we dan eff een blokkie om...???
gille
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Gille ik heb respect voor 21 turbo rijders, ik vind het ook suppah rijden, en echt bruut zo'n ding (Y)
Alleen ik ben gewoon erg tevreden en blij met mn GTT, waar ik ook nog genoeg toekomst plannen wil uitvoeren qua vermogen uit 1400 cc halen :)

Dus ik zie je graag een keer op een meeting, en dan stap ik wel een keer bij je in, gaan we dan eff een blokkie om...???
ok kerel,idem ook veel respekt voor getunede GTT's (Y) (Y)
see you (Y)
Job-turbo
Contacteer:

Wil tzt ook wel eens tegen Gille rijden. Wil wel es zien wat mijn 5je doet tegen een 21 Turbo. :worship:
Ivo
Über-Spammer

Job-turbo schreef:Wil tzt ook wel eens tegen Gille rijden. Wil wel es zien wat mijn 5je doet tegen een 21 Turbo. :worship:
Lijkt mij ook wel lache, 2 x GTT VS 21 Turbo :wink:
Matijs
Contacteer:

Mag ik ook meedoen? :D
Ik weet alleen nog niet wanneer ik zover ben...
jeroen.k

Gisteren mijn 19 vs glad wegdek...glijd snel in een scherpe bocht, maar goed te houden...

Daarna mijn 19 tegen irritante Mercedes op nat wegdek...was wel even leuk winnen! >-)
Alleycat
Contacteer:

En nog steeds bak ik de lekkerste frieten... :wink: :D :lol:
Gesloten