Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Wow marco, zo'n vette blauwe chamade met gouden velgen ieieksjs wawie!
-
ik zal vanavond niet aanwezig zijn noyd.Als je echt interesse hebt stuur me dan een mail of een pm.mail ik je wel alle gegevens terug van de auto.Let WEL MENSEN HIJ GAAT ER NIET VOOR EEN HABBEKRATS UIT.Ik heb een bedrag in mijn hoofdt en daaronder gaat die er niet uit.Dus ik zou zeggen feel free je hebt hem al gezien op de t.n.m's,doe eens eens een serieus bod
.
greetz marco[/quote]
Als je een gezin hebt met 2 jonge kinderen is dat een goeie keus vind ik, ook voor de veiligheid, is toch wat meer auto , zo`n 19. Welke zoek je een ph1 of een ph2, ik zou voor de ph2 gaan denk ik, blauw 449

greetz marco[/quote]
Als je een gezin hebt met 2 jonge kinderen is dat een goeie keus vind ik, ook voor de veiligheid, is toch wat meer auto , zo`n 19. Welke zoek je een ph1 of een ph2, ik zou voor de ph2 gaan denk ik, blauw 449

hij wordt zekers blauw patrick,en zekers een phase 2
zal wel ff zoeken worden maar no problemo.en net zoals je zegt tis wat meer auto ,en een stukkie safer voor de kids.En toch snel en sportief.Maybe chip tuning en schit

zal wel ff zoeken worden maar no problemo.en net zoals je zegt tis wat meer auto ,en een stukkie safer voor de kids.En toch snel en sportief.Maybe chip tuning en schit

-
Je kunt gedachten lezen volgens mij!

pat need more inputpatrick 21TURBO schreef:heb info over een blauwe chamade nette prijs en als ik dat zeg is dat een hele nette prijs!!

greetz marco
@ Marco en Marcel: Ik neem donderdagavond de petten mee naar TNM. Ik ben rond de normale tijd aanwezig , jullie ook???
@ iedereen, wie nog een petje wil met zijn/haar auto type erop, moet snel zijn, want ik vertrek woensdag. (dinsdag bestellen woensdag klaar).
Tot donderdag allemaal en see ya!!!
@ iedereen, wie nog een petje wil met zijn/haar auto type erop, moet snel zijn, want ik vertrek woensdag. (dinsdag bestellen woensdag klaar).
Tot donderdag allemaal en see ya!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Is dat nieuw? Info? Kostda? Ik heb hier nog nooit van gehoord, of ik heb wat posts gemist...Egid schreef:@ iedereen, wie nog een petje wil met zijn/haar auto type erop, moet snel zijn, want ik vertrek woensdag. (dinsdag bestellen woensdag klaar).
Dat laatste ja.
de nieuwe twingo cabrio voor 1 persoon...
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/kind ... s/9880.jpg[/img]
en de clio v6
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/kind ... /71645.jpg[/img]
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/kind ... s/9880.jpg[/img]
en de clio v6
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/kind ... /71645.jpg[/img]
-
Leg daar maar eens een 70 cc tje onder of een qaud onderstelletje
en vegen met dat ding 

me know heb hem gelezen,maar ik heb die sensation cd's niet meer ,ik heb die weggegeven als het goed is.Maar dan de vraag aan wie want dat weet ik niet meer
.Probeer erachter te komen en dan maak ik ze je wel ff snellie okie dokie 

17" olé olé oléeee

rubie Posted: 08 Sep 2003 12:42 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
kan iemand me tel nr van bert(belg)uit bilzen is ffe door pm'en?
die komt of kwam regelmatig op donderdag avond in maastricht
thxie
Heb je zijn nummer al,bij deze een PM.
Groeten Ger
--------------------------------------------------------------------------------
kan iemand me tel nr van bert(belg)uit bilzen is ffe door pm'en?
die komt of kwam regelmatig op donderdag avond in maastricht
thxie
Heb je zijn nummer al,bij deze een PM.
Groeten Ger
-
@ Riel: kun je donderdag je verloopstukje menemen?
@ Rob: don't forget your dumpvalve!!!
Bij voorbaat dank
Psssssssssj
@ Rob: don't forget your dumpvalve!!!
Bij voorbaat dank

Psssssssssj
Verloopstukje of stuurdop?
-
Beide graag!
kan ik dat balletje eruit gooien

kan ik dat balletje eruit gooien

wat voor verloopstukje dan?????
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ben jij niet die jongen van die fiat turbo?
Alvast gefeliciteerd
Alvast gefeliciteerd
wat moet die uno kosten? Alex, weet jij niet een uno-blokje uit te halen?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
misschien kan je met riel en ollie nog wat regelen met de toertocht zondag
.
Misschien? Hij moet wat regelen 

-
heb vanavond nog get aan de GT gedaan, de 50mm veren er op gezet, past net, heel klein beetje speling van de veer in de veerpoot, maar als ie een paar keer ingeveerd heeft, zal dat ook wel weg zijn. Meteen de veerpootbrug vervangen door eentje van aluminium die ik nog had liggen
Bij deze dus te koop een veerpootbrug, kleur rood, voor de GTT, 30 euro, kan ik morgen meenemen...
Verder een blok te koop van een Volvo 460 Turbo, 1700cc dus met turbo, zonder bak, verder wel compleet, alleen gaat de verkoper nog informeren of de computer nog in de auto zit, het blok is al uitgebouwd en heeft daarvoor nog goed gelopen. prijs voor blok is 200euro zonder computer, af te halen in Amby.
Wie heeft interesse?
Niks voor jouw Wilco?
Ik denk tot morgen hè...

Bij deze dus te koop een veerpootbrug, kleur rood, voor de GTT, 30 euro, kan ik morgen meenemen...

Verder een blok te koop van een Volvo 460 Turbo, 1700cc dus met turbo, zonder bak, verder wel compleet, alleen gaat de verkoper nog informeren of de computer nog in de auto zit, het blok is al uitgebouwd en heeft daarvoor nog goed gelopen. prijs voor blok is 200euro zonder computer, af te halen in Amby.
Wie heeft interesse?
Niks voor jouw Wilco?
Ik denk tot morgen hè...
-
Voor de dumpvalve: t- stukjeRiël schreef:wat voor verloopstukje dan?????

Ik wil die veerpootbrug wel hebben, en reserveer me dat blok even als je wilPatrick L. schreef:heb vanavond nog get aan de GT gedaan, de 50mm veren er op gezet, past net, heel klein beetje speling van de veer in de veerpoot, maar als ie een paar keer ingeveerd heeft, zal dat ook wel weg zijn. Meteen de veerpootbrug vervangen door eentje van aluminium die ik nog had liggen![]()
Bij deze dus te koop een veerpootbrug, kleur rood, voor de GTT, 30 euro, kan ik morgen meenemen...![]()
Wie heeft interesse?
Niks voor jouw Wilco?
Ik denk tot morgen hè...

Bram, ik heb geen dumpvalve-t-stuk. Had je dat met me afgesproken ofzo? Die moet je even maken op school man, is zo gepiept voor 5 euro.
-
ok is goed , spreek je later.Riël schreef:Ik wil die veerpootbrug wel hebben, en reserveer me dat blok even als je wilPatrick L. schreef:heb vanavond nog get aan de GT gedaan, de 50mm veren er op gezet, past net, heel klein beetje speling van de veer in de veerpoot, maar als ie een paar keer ingeveerd heeft, zal dat ook wel weg zijn. Meteen de veerpootbrug vervangen door eentje van aluminium die ik nog had liggen![]()
Bij deze dus te koop een veerpootbrug, kleur rood, voor de GTT, 30 euro, kan ik morgen meenemen...![]()
Wie heeft interesse?
Niks voor jouw Wilco?
Ik denk tot morgen hè...
Gister aangetikt
door een vrachtwagen,gelukkig is hij uitgeweken anders zat mijn hele achterkant in elkaar
http://picserver.student.utwente.nl/get ... ?id=323767
Ben nu dus op zoek naar een paar delen.
Bumper,deel onder achterlicht,zij skirt
Groeten Ger tot Zondag

http://picserver.student.utwente.nl/get ... ?id=323767
Ben nu dus op zoek naar een paar delen.
Bumper,deel onder achterlicht,zij skirt
Groeten Ger tot Zondag