Friday Nightmeeting Hellevoetsluis./Spijkenisse
Ow, ging je ook mee, dat heb ik ff gemist dan denk ik. Nou, en met Gilles dan he!
Rij je zelf erheen of doe je ook mee met ons ministoetje van Zwijndrecht via Papendrecht naar Leiden? Laat het even weten....
Rij je zelf erheen of doe je ook mee met ons ministoetje van Zwijndrecht via Papendrecht naar Leiden? Laat het even weten....
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
yessTino schreef:Aan de overkant?chris-r19 schreef:klopt,alleen geen verlichting,we zien elkaar moeilijk,laat staan de reno'sDJ-Jasper schreef:Hoezo andere locatie? Tis toch hartstikke mooi daar!
Daarom is het idee gekomen om aan de overkant te gaan staan,daar zijn lantarens.
Ik weet niet of er parkeer gelegenheid is daar,en eventueel een onderdag voor als het mocht gaan regenen?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
met de stoet mee natuurlijk!Jinka schreef:Ow, ging je ook mee, dat heb ik ff gemist dan denk ik. Nou, en met Gilles dan he!

Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
hihi,
tja je moet er elke morgen maar naast wakker worden, is zeure
neejhoor, leuke meid idd
tja je moet er elke morgen maar naast wakker worden, is zeure

neejhoor, leuke meid idd

eigenlijk mocht ik deze foto niet van haar online zetten, maar ben lekker stout geweest 
ze staat er toch "normaal" op??

hehe, nou nou zeg! 

-
weet er al iemand een route beschrijving naar de nieuwe lokatie 
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
-
Wie komen Vrijdag 12 september naar F.N.H.
Komen:
Chris-r19
Maarten GTT
Gilles
patrick (twingo sport)
Ronald
Twijfelaars:
Jinka
Dj Jasper
Komen:
Chris-r19
Maarten GTT
Gilles
patrick (twingo sport)
Ronald
Twijfelaars:
Jinka
Dj Jasper
Komen:
Chris-r19
Maarten GTT
Gilles
patrick (twingo sport)
Ronald
Twijfelaars:
Jinka
Dj Jasper
Komen niet:
Gecko298(heb een etentje)
Komen:
Chris-r19
Maarten GTT
Gilles
patrick (twingo sport)
Ronald
Twijfelaars:
Jinka
Dj Jasper
Komen niet:
-
- Contacteer:
Gilles schreef:eigenlijk mocht ik deze foto niet van haar online zetten, maar ben lekker stout geweest

Ik had het ook gedaan

-
- Contacteer:
Jasper16v schreef:Leuke vriendin Chris

gelukig is ze een type die auto's prachtig vind,ze doet het raampie open om het geklapper te horen als we door een tunnel rijden

Kijk dat moet je hebben die van mij zat eens te zeiken "wanneer ga je nou schakelen" en "is je uitlaat stuk" vroeg haar vader :-*chris-r19 schreef:Jasper16v schreef:Leuke vriendin Christhank you
gelukig is ze een type die auto's prachtig vind,ze doet het raampie open om het geklapper te horen als we door een tunnel rijden
(de relatie duurde dan ook maar 2 weken

Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
hihi, heeft ze nog een susje toevallig
ff zonder gein, als ze er echt iets op tegen heeft kan ie altijd weg gehaald worden
maar ze staat er zo lief op 

ff zonder gein, als ze er echt iets op tegen heeft kan ie altijd weg gehaald worden

-
- Contacteer:
nog zo iets,ze glimlacht als ik vet hard optrek,dus is ze razend benieuwt naar de gtt feeling
@gilles toen ik het vertelde zei je dus dat ze het gevraagt had,met enig glimlach op dr gezicht.....duss in de verste verte niet boos.
persoonlijk mag je er vaker 1 maken,zo zal je ze niet zo snel maken,ze is camera schuw

@gilles toen ik het vertelde zei je dus dat ze het gevraagt had,met enig glimlach op dr gezicht.....duss in de verste verte niet boos.
persoonlijk mag je er vaker 1 maken,zo zal je ze niet zo snel maken,ze is camera schuw

-
aus_tirol_16v schreef:Ik vond het ook een geslaagde avond. Alleen de volgende x zijn we der wat vroeger,inplaats 21.30, dan kunnen we tenminste zien tegen wie we praten![]()
bijden mee eensJasper16v schreef:
Leuke vriendin Chris![]()

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
- Contacteer:
thx jordy
Een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden .. ben ik het ook mee eens
aleen dan van de r19
ps. waneer komt jouw lief mee?

Een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden .. ben ik het ook mee eens

aleen dan van de r19
ps. waneer komt jouw lief mee?
Zal es een sessie komen doenchris-r19 schreef:nog zo iets,ze glimlacht als ik vet hard optrek,dus is ze razend benieuwt naar de gtt feeling![]()
![]()

-
- Contacteer:
Veel geluk
dit lukt 1 keer,maar nooit meer denk ik,dan verdwijnd ze achter alles waar ze achter past

dit lukt 1 keer,maar nooit meer denk ik,dan verdwijnd ze achter alles waar ze achter past

Komen:
Chris-r19
Maarten GTT
Gilles
patrick (twingo sport)
Ronald
Twijfelaars:
Dj Jasper
Komen niet:
Marco v
Linda
Nee mensen, ik kom vrijdag niet, dus ik heb mezelf maar van misschien naar komen niet geplaatst.
Over twee weken weer misschien....
Komen:
Chris-r19
Maarten GTT
Gilles
patrick (twingo sport)
Ronald
Twijfelaars:
Dj Jasper
Komen niet:
Marco v
Linda
Nee mensen, ik kom vrijdag niet, dus ik heb mezelf maar van misschien naar komen niet geplaatst.
Over twee weken weer misschien....
Komen:
Chris-r19
Maarten GTT
Gilles
patrick (twingo sport)
Ronald
Twijfelaars:
Dj Jasper
Komen niet:
John alias Gecko298(heb een etentje)
Marco v
Linda
Dom dom dom dom
laat ik ook maar eens mijn eigen naam gebruiken.........is per slot van rekening niks mis mee
Komen:
Chris-r19
Maarten GTT
Gilles
patrick (twingo sport)
Ronald
Twijfelaars:
Dj Jasper
Komen niet:
John alias Gecko298(heb een etentje)
Marco v
Linda
Dom dom dom dom

laat ik ook maar eens mijn eigen naam gebruiken.........is per slot van rekening niks mis mee

Ja ik sta nog steeds onder de twijfelaars...ligt ook aan het weer maar volgens mij word het wel druk dus kan altijd ff komen buurten...
Ik laat het nog wel ff weten!
Ik laat het nog wel ff weten!
Renault Twingo
-
ik neem aan gewoon op de oude stek?????
Jzs, wat een drukbezochte bedoening...
Welgeteld drie auto's. Maar de echte die-hards die stonder er
Ik stel voor om de McDonals Spijkenisse als stek te proberen. Hebben "boven" een grote truckparking met straatverlichting.
Beter aan te rijden. Afrit Spijkenisse op de A15. Over het water. Bij de kruising rechts en de volgende weer rechts en je staat bij de Mac.
Grtz,
Zzpeedie...

Welgeteld drie auto's. Maar de echte die-hards die stonder er
Ik stel voor om de McDonals Spijkenisse als stek te proberen. Hebben "boven" een grote truckparking met straatverlichting.
Beter aan te rijden. Afrit Spijkenisse op de A15. Over het water. Bij de kruising rechts en de volgende weer rechts en je staat bij de Mac.
Grtz,
Zzpeedie...
-
- Contacteer:
Het was het record minste reno's.Maar dat drukte de pret niet.
De lokatie aan de overkant vond ik minder geschikt,als de mac beter is rij ik liever een stukje verder.
wat vinden jullie?
De lokatie aan de overkant vond ik minder geschikt,als de mac beter is rij ik liever een stukje verder.
wat vinden jullie?
Hallo allemaal!
Het record minste auto's stond al maarten's en mijn naam. Wij hebben al een keer met zn tweeen gestaan.
Ik heb vandaag iets leuks gekocht. Een groene twingo!
Er moet wel het een en ander aan gedaan worden. Ik hou namelijk niet van de kleur groen, dus hij krijgt een spuitbeurtje. De stickers die erop zaten zijn al verwijderd. Verder heb ik hem ook al helemaal uit elkaar gehaald. Nu nog even verf halen, maar daar had ik vandaag geen tijd meer voor. Met een beetje goede hoop kan hij vrijdag mee naar Leiden! (ligt eraan of ik een beetje kan spuiten
)
En de andere twingo? Die gaat de deur niet uit hoor!
Jullie zullen hem binnenkort wel zien!
Groetjes Linda
Het record minste auto's stond al maarten's en mijn naam. Wij hebben al een keer met zn tweeen gestaan.
Er moet wel het een en ander aan gedaan worden. Ik hou namelijk niet van de kleur groen, dus hij krijgt een spuitbeurtje. De stickers die erop zaten zijn al verwijderd. Verder heb ik hem ook al helemaal uit elkaar gehaald. Nu nog even verf halen, maar daar had ik vandaag geen tijd meer voor. Met een beetje goede hoop kan hij vrijdag mee naar Leiden! (ligt eraan of ik een beetje kan spuiten

Groetjes Linda
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Schaalmodelletje gekocht ?Jinka schreef:Hallo allemaal!
Er moet wel het een en ander aan gedaan worden. Ik hou namelijk niet van de kleur groen, dus hij krijgt een spuitbeurtje. De stickers die erop zaten zijn al verwijderd. Verder heb ik hem ook al helemaal uit elkaar gehaald. Nu nog even verf halen, maar daar had ik vandaag geen tijd meer voor. Met een beetje goede hoop kan hij vrijdag mee naar Leiden! (ligt eraan of ik een beetje kan spuiten)
Groetjes Linda
en dan na maken naar je eigen twingo lachuh!
.:: TurboPowerr ::.
Gadver, Tino had me ook gelijk door zeg!
Inderdaad, vandaag was er toevallig een rommelmarkt hier in zwijndrecht en daar verkocht iemand een twingootje op batterijen. Mn moeder sleurde me er nog langs en zei dat het voor kleine kinderen was. Maar ik moest hem gewoon hebben!
Voor 50 cent was hij de mijne en thuis aangekomen bleek hij het nog te doen ook! Wat een lol voor 50 cent. Ik ga hem inderdaad op mn echte auto laten lijken. Dus als iemand weet wie er voor mij de RTC raamband en de RTC sticker op mn achterruit (in het zilver) in het heel klein kan maken, dan wil ik daar graag meer over weten!
Groetjes Linda
Inderdaad, vandaag was er toevallig een rommelmarkt hier in zwijndrecht en daar verkocht iemand een twingootje op batterijen. Mn moeder sleurde me er nog langs en zei dat het voor kleine kinderen was. Maar ik moest hem gewoon hebben!
Voor 50 cent was hij de mijne en thuis aangekomen bleek hij het nog te doen ook! Wat een lol voor 50 cent. Ik ga hem inderdaad op mn echte auto laten lijken. Dus als iemand weet wie er voor mij de RTC raamband en de RTC sticker op mn achterruit (in het zilver) in het heel klein kan maken, dan wil ik daar graag meer over weten!
Groetjes Linda