2f2f

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

das dan wel jammer
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

SToRM666 schreef:K ben 2f2f nu aan t downen in goeie kwaliteit, alleen staat er alsmaar zo'n domme tekst boven in t scherm. :(
Ik heb deze ook waaarschijnlijk, maar op den duur heb je er op zich niet meer zo veel last van...

De mijne heb ik nu 3 keer gezien, maar nu opent ie m niet meer ??!! Dat probeer ik nu ff te fixen maar het wil niet eht lukken...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Thierry

MartijnG schreef:
SToRM666 schreef:K ben 2f2f nu aan t downen in goeie kwaliteit, alleen staat er alsmaar zo'n domme tekst boven in t scherm. :(
Ik heb deze ook waaarschijnlijk, maar op den duur heb je er op zich niet meer zo veel last van...

De mijne heb ik nu 3 keer gezien, maar nu opent ie m niet meer ??!! Dat probeer ik nu ff te fixen maar het wil niet eht lukken...
Volgens mij heb ik nog ergens op mn pc een progje staan dat divx films kan fixen.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Als je iets kan vinden, hoor ik het graag ;)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Thierry

Ik heb eens op mn pc zitten zoeken en k heb het gevonden. Het programma heet DivFix. Ik weet nie wat t precies met je film doet, dus je kan er maar beter even een back-up van maken. Ik dacht dat ie de slechte stukken eruit haalde.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Wat staat er bovenin het beeld? property of universal o.i.d.? En na een tijdje verschijnt er onderin het beeld tekst? Die versie heb ik ook. Kwaliteit is goed, je moet alleen die tekst voor lief nemen.
Thierry

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Wat staat er bovenin het beeld? property of universal o.i.d.? En na een tijdje verschijnt er onderin het beeld tekst? Die versie heb ik ook. Kwaliteit is goed, je moet alleen die tekst voor lief nemen.
Yep, die versie heb ik ook. De kwaliteit is idd goed. Het is toch ook zo dat zo'n film scherper van beeld is als je m op de tv afspeeld?
speedline

Het juiste perspectief in auto-films... :D

Le Mans met Steve McQueen
Bullit met Steve McQueen
The Getaway met Steve McQueen
The Italian Job met Michael Caine
Gone in 60 seconds met H.B. Halicki
Getaway in stockholm :worship:

The fast and the furious is vergeleken met deel 2 een meesterwerk. Vergeleken met bovenstaande films stellen beide films niets maar dan ook niets voor.

Maaruh, ik moet eerlijk bekennen deel 1 2x in de bios bekeken te hebben :~

Vrouwen (L) |: :D

Idd, met verstand op 0 kijken. Lekkere vrouwen (Eva Mendez = hot :kwijl: en auto's vormen toch een onweerstaanbare combinatie.

Het enige waar ik van kots zijn die versnelde playstation scenes waarin snelheid gesuggereerd wordt en er 24x geschakeld wordt en er een NOx hoeveelheid verbrand wordt waar je een jumbo tank oplegger mee zou kunnen vullen :lol:

Met vriendelijke groet,

Zzpeedie (S)
Rémi clio ph3

Merijn.V schreef:Beetje teveel relneger-met-gouden-scheepketting-oh-wat-ben-ik-toch-een-gangstah-YEGGGG en een beetje teveel humor.

Leek meer een comedy dan een actiefilm.

Vond de film best aardig, maar zeker niet spectakulair.
Hier kan ik me wel in vinden!!

Even over mijn vriendin, ze kan dus ook echt goed kaart lezen, en ze houd ook van auto's en rally. Laats zijn we naar de WRC rally in Trier geweest, toen is zij terug gereden met soms wel 190 km/h over de Duitse autobahn :D . We waren toen dus ook in een uur en drie kwartier thuis, in Hulsberg Z. Limburg. Helaas vind ze het niet leuk om veel "onnodig" geld uit te geven aan auto's. Wel een mooie auto kopen, maar niet tunen! :evil: Maar ja, You can't have it all
One clio to rule them all
Stefijn

SToRM666 schreef: Yep, die versie heb ik ook. De kwaliteit is idd goed. Het is toch ook zo dat zo'n film scherper van beeld is als je m op de tv afspeeld?
Sinds wanneer worden er illegale warez besproken op dit forum? Kijk maar uit, voordat de site dalijk platligt als de rechteninstanties het doorkrijgen (F)

Effe ontopic: zojuist 2f2f gekeken...nja, sprakeloos van de stompzinnigheid van die film (N) . Zo gemaakt, tis net een computerspel voor pubers. Verhaal flinterdun, de auto's zo onrealistisch als het maar kan.
Maar ja, ik wist het vantevoren (het kon alleen maar minder zijn - ondanks dat Vin Diesel er niet in speelt), maar op zondag moet ik altijd even bikkelen: moutainbiken door weer en wind, of uitbrakken van een avondje teveel drank (en maybe daarbij ook mountainbiken), of veel te vroeg opstaan, of een klotefilm kijken.
Dat laatste werd het vandaag.

(Ultieme dag daarin was de dag dat ik brak te vroeg opstond, in de regen ging mountainbiken en daarna in mn eentje Crossroads ging kijken (die met Spears). :smoke:

(btw: Divfix herstelt de index van een filmbestand, zonder index kan een avi niet afspelen, en die index verlies je als je avi niet compleet is, een TV poetst inderdaad je slechte filmkwaliteit een beetje weg, omdat de beeldkwaliteit van een TV veel minder is dan die van een monitor)
Matijs
Contacteer:

Stefijn schreef:(Ultieme dag daarin was de dag dat ik brak te vroeg opstond, in de regen ging mountainbiken en daarna in mn eentje Crossroads ging kijken (die met Spears). :smoke:
En jij leeft nog?!?!
:worship:
Stefijn

nou, die film deed me bijna de das om :p

speedline schreef:Het juiste perspectief in auto-films... :D

Le Mans met Steve McQueen
Bullit met Steve McQueen
The Getaway met Steve McQueen
The Italian Job met Michael Caine
Gone in 60 seconds met H.B. Halicki
Getaway in stockholm :worship:

The fast and the furious is vergeleken met deel 2 een meesterwerk. Vergeleken met bovenstaande films stellen beide films niets maar dan ook niets voor.

Maaruh, ik moet eerlijk bekennen deel 1 2x in de bios bekeken te hebben :~

Vrouwen (L) |: :D

Idd, met verstand op 0 kijken. Lekkere vrouwen (Eva Mendez = hot :kwijl: en auto's vormen toch een onweerstaanbare combinatie.

Het enige waar ik van kots zijn die versnelde playstation scenes waarin snelheid gesuggereerd wordt en er 24x geschakeld wordt en er een NOx hoeveelheid verbrand wordt waar je een jumbo tank oplegger mee zou kunnen vullen :lol:

Met vriendelijke groet,

Zzpeedie (S)
Ken je Vanishing Point ook? Supergave film met een hele mooie auto in de hoofdrol. :p Hemi Cuda :p :kwijl:

SToRM666 schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Yep, die versie heb ik ook. De kwaliteit is idd goed. Het is toch ook zo dat zo'n film scherper van beeld is als je m op de tv afspeeld?
Klopt.
Thierry

Ik denk dat ik maar eens zo'n videokaart met tv-out ga kopen :D , lekker mn films op tv kijken ipv achter de pc.
SimonBalk
Contacteer:

SToRM666 schreef:Ik denk dat ik maar eens zo'n videokaart met tv-out ga kopen :D , lekker mn films op tv kijken ipv achter de pc.
Practisch elke videokaart heeft het wel. Ik heb al wat oudere geforce kaartjes gezien voor €40. Ik gebruik het al een tijdje. Ik heb ook dolby setje op me pc, dus het geluid laat ik nog wel via me pc gaan. Die boxjes hangen door me hele kamer, dus dat geluid is ook lekker. :D
Marcel B.

Tv-out kwaliteit van geforce2 kaartjes is alleen niet al te best, koop gewoon een goedkope geforce4 Ti kaart met tv-out, ziet er prima uit!
Don't walk the grass... smoke it
Thierry

Ik ben nu 2f2f aan t omzetten naar SVCD. Dan is ie gewoon op de DVD-speler af te spelen he :D En dan gaat de kwaliteit van het beeld ook omhoog.

off-topic:
Ik zag overlaatst een DVD-speler te koop staan die ook divx kan afspelen, weet iemand hier iets meer over? Bijvoorbeeld of je dan ook je divx codec moet updaten enzo (als dat kan).
Juno

SToRM666 schreef:Ik ben nu 2f2f aan t omzetten naar SVCD. Dan is ie gewoon op de DVD-speler af te spelen he :D En dan gaat de kwaliteit van het beeld ook omhoog.

off-topic:
Ik zag overlaatst een DVD-speler te koop staan die ook divx kan afspelen, weet iemand hier iets meer over? Bijvoorbeeld of je dan ook je divx codec moet updaten enzo (als dat kan).
Hier kan je hem vinden, http://www.divxplayer.nl, zeer mooi ding speelt alles af! (Y)
Thierry

Die van 279 Euro is wel interessant :D Nog ff sparen dan.. 8)
Stefijn

Philips verkoopt er ook, vanaf 200 euro dacht ik
SToRM666 schreef:Ik ben nu 2f2f aan t omzetten naar SVCD. Dan is ie gewoon op de DVD-speler af te spelen he :D En dan gaat de kwaliteit van het beeld ook omhoog.
Geloof mij maar: de kwaliteit van het beeld gaat NOOIT omhoog, maar bij ALLE bewerkingen die je op wat voor manier dan ook doet aan welk audio/videobestand dan ook omlaag, voor geluid EN voor beeld.
Dat is hetzelfde principe als bij de kapper je haar langer laten knippen :lol:

Maar dat wist je natuurlijk al wel ;)

Dat is nou eenmaal het bijkomend effect van converteren, waarmee ik niet wil zeggen dat een SVCD niet goed genoeg kan zijn. Als je van DVD-rips rechtstreeks naar SVCD gaat kan het best aardig zijn.

Als je van een goeie DIVX naar SVCD wil kan dat ook wel, maar dan moet je een DIVX pakken van 2 CD's om echt goeie kwaliteit te hebben, en wil je die kwaliteit daarvan niet AL te ver naar beneden draaien bij het omzetten naar SVCD, dan moet je die over minimaal 4 CD's uitsmeren.
Dat komt omdat SVCD (MPEG2) een veel slechtere compressie toepast.

Zimpel :)

Heb je er ook subs bij?
Thierry

Nee geen subs, alleen alsmaar zo'n irritante tekst in beeld.
Stefijn

Sja, die zitten er nou eenmaal af en toe in he. Kun je weinig aan doen.

Er is wel een mogelijkheid om subs onder je SVCD te maken, OF een soort van extra spoor dat je DVD-speler uitleest, OF echt in het beeld bakken

http://www.dvdrhelp.com/

Meer specifiek:

Divx -> SVCD:
http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/111846.php

2x permanente subs in SVCD:
http://www.dvdrhelp.com/forum/viewtopic.php?t=128720
http://www.dvdrhelp.com/forum/viewtopic ... les+vobsub

Tis lastig, maar met bovenstaande guides en software kun je goeie SVCDs maken incl subs. Ik ben er mee gekapt omdat een beetje film 20u duurt om te converteren (of zoiets) en het kost teveel CD's (en de kwaliteit wordt minder). Ik brand ze mooi als DIVX naar CD :) daar kun je veel meer mee uiteindelijk (zoals dat over een tijdje meer en meer Divx players beschikbaar komen)
Matijs
Contacteer:

Marcel B. schreef:Tv-out kwaliteit van geforce2 kaartjes is alleen niet al te best, koop gewoon een goedkope geforce4 Ti kaart met tv-out, ziet er prima uit!
Wisselt ook heel sterk hoor! Ik ben over mijn Abit niet zo heel tevreden, kleurweergave is niet helemaal toppie. En nu blijkt dat de kleurinstelling in de overlay controls niet bij iedere chipset werkt . Bij mij dus niet :( (bij de GF2 van mijn huisgenoot weer wel) Ik kan de kleur dus ook niet corrigeren. Bovendien staat de GeForce TV-out er ook ombekend dat het beeld veel te donker is.
Stefijn

GeForce4 geeft over het algemeen ook juist een minder goede kwaliteit, slechter dan GF2. Goede chips zitten op de GeForce3 ti200 - maar die kan maar op 1 bron tegelijk weergeven - en alle ATI Radeonkaarten :)
Matijs
Contacteer:

Ja precies, die radeon kaarten zijn goed. Alleen kan je daar verder alleen spelletjes mee doen. 3D Studio en andere zware grafische (3D, OpenGL) pakketten zijn niet vooruit te branden met zo'n ding...
Daar heb ik dus niks aan.
Plaats reactie