Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
zo het zit er weer op!
tijd voor bedje, morgen zal ik een paar pics online knallen.
weet alleen nog niet hoelaat kan me morgen wel es een keertje verslapen
truste iedereen!
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Was wel gezellie.......heb wel eerst een beetje de kat uit de clio gekeken.....jammer idd alleen dat je na een half uurtje de auto's niet kan zien meer.
Maar ik ga stoppen......ga mijn velgjes er weer onder knallen
Oke volgende week ben ik er bij, speedline ben jij er dan ook heb wat info nodig?
Der Tino war am fest...
Ja, Tino ik kom volgende week ook maar ook wat vroeger. Ben nu maar kort geweest. Had trouwens geopperd onder "the locals" om eens wat anders te organiseren. Een lokale toertocht of zelfs een behendigheidswedstrijd a la CRS ?!
Oke volgende week ben ik er bij, speedline ben jij er dan ook heb wat info nodig?
Der Tino war am fest...
Ja, Tino ik kom volgende week ook maar ook wat vroeger. Ben nu maar kort geweest. Had trouwens geopperd onder "the locals" om eens wat anders te organiseren. Een lokale toertocht of zelfs een behendigheidswedstrijd a la CRS ?!
Hint, hint, hint...
Tino, waar wil je informatie over hebben ? Misschien kan ik wat meenemen om een en ander te verduidelijken ?
ff het volgende, gisteren waren er een paar opmerkingen over de lokatie, dat ie mischien beter kan verplaatsen naar dat station verder op ivm wat meer licht... wie vindt dit ook???
Gilles schreef:ff het volgende, gisteren waren er een paar opmerkingen over de lokatie, dat ie mischien beter kan verplaatsen naar dat station verder op ivm wat meer licht... wie vindt dit ook???
mee eens <-----
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Gilles schreef:ff het volgende, gisteren waren er een paar opmerkingen over de lokatie, dat ie mischien beter kan verplaatsen naar dat station verder op ivm wat meer licht... wie vindt dit ook???
mee eens <-----
ik ook mee eens,dan krijgt de maglite van marcoV ook eens een beetje rust
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
mee eens <-----
ahhh we deden het wel netjes om de beurt
mee eens <-----
jjjaaaaaa das waar
alleen kwam marco soms langs van,mag ik hem nu ook eens even.......
btw is je volgende keer volgende week ????
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
mee eens <-----
jjjaaaaaa das waar
btw is je volgende keer volgende week
die onderste zin moet je even herhalen, maar dan in het nederlands
mee eens <-----
jjjaaaaaa das waar
btw is je volgende keer volgende week
die onderste zin moet je even herhalen, maar dan in het nederlands
Bij deze je verzoekje
by the way is je volgende keer,volgende week????
beter
Ik denk hetzelfde als anton
Anders ziet mijn vriendin me helemaal niet meer.....dus max 1x per maand.......en wil de volgende x wel mijn kuipje gemonteerd hebben.
Heb gister gezien dat er nog wel wat moet gebeuren aan de clio
DJ-Jasper schreef:Hoezo andere locatie? Tis toch hartstikke mooi daar!
klopt,alleen geen verlichting,we zien elkaar moeilijk,laat staan de reno's
Daarom is het idee gekomen om aan de overkant te gaan staan,daar zijn lantarens.
Ik ben er ook voor om bij de lantaarns te gaan staan, want mn olielampje was ook geen succes, ik rook het een week later nog in mn auto.
Vrijdag ben ik er niet, ik ga dan sporten.
En volgende week ga ik naar Leiden met Marco, Maarten en Opa-Andre.
DJ-Jasper schreef:Hoezo andere locatie? Tis toch hartstikke mooi daar!
klopt,alleen geen verlichting,we zien elkaar moeilijk,laat staan de reno's
Daarom is het idee gekomen om aan de overkant te gaan staan,daar zijn lantarens.
Jinka schreef:Ik ben er ook voor om bij de lantaarns te gaan staan, want mn olielampje was ook geen succes, ik rook het een week later nog in mn auto.
Vrijdag ben ik er niet, ik ga dan sporten.
En volgende week ga ik naar Leiden met Marco, Maarten en Opa-Andre.
wheeeeeeeee vergeet ze mij helemaal