:-*BXtreme schreef:Ik ben zelf ook zoiets van plan, maar dan met mijn Citroen BX.
Daarom wil ik 2 V12's achterin de BX in gaan bouwen.
2 V12's achterin,zeker 1 in een aanhangertje achter de auto,heb je gelijk 6x6 aandrijving.

:-*BXtreme schreef:Ik ben zelf ook zoiets van plan, maar dan met mijn Citroen BX.
Daarom wil ik 2 V12's achterin de BX in gaan bouwen.
Hoe werkt dat dan met de nieuwe Renaults met automatische parkeerrem? Dat zou dan ook niet mogen.robert schreef:dat van die handrem ben ik het niet mee eens.
er staat in de regels dat het een mechanisch gescheiden systeem moet zijn. Tis ook een noodreminrichting voor het geval bv. de leiding lek is of je rempedaal afbreekt.
Maar omdat de apk geen diepgaand onderzoek hoeft in te stellen, maar alleen de werking controleerd slipt dat erdoor. Maar het mag niet.
Bij de RDW of een technische keuring ben je wel de sigaar.
Vette site!Tom schreef:http://digilander.libero.it/pureclio16v ... ndex+.html
op deze site staat onder andere een williams met twee (williams) blokken
Nou zie ik toch ineens dat hij in Eindhoven woont. Ik wist wel dat hier rare mensen wonen maar zo erg...
~Haas~ schreef:ben geinteresseerd wie de uitlaat (einddemper) van maniac heeft gekocht. Wil deze persoon mij even een pm sturen?
Dat slopen van die golf mag geen probleem zijn!Mrtn schreef:Cool, khoop echt dat t gaat lukken, je zal er wel even zoet mee zijn, maar keep us informt.cliomaniac schreef:HEB EEN GOLF VR6 GEKOCHT VOOR 1500
KAN HET SLOPEN BEGINNEN
geen bericht is goed bericht?P@TB@D schreef:hoe staan de zaken ?