[GTT] Wat kost een voorruit incl. montage??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Floris
Contacteer:

Mogge mensen,

Het is weer zover... de voorruit is gebarsten...
Wat is de prijs om een voorruit te plaatsen?

Dank u! :)
martin rs

carglass belle!!!!
volgens mij verschilt dit nogal.
Gilles
Contacteer:

via verzekering spelen.. heb in de clio ook een nieuwe laten zetten, en was rond de 70 euro kwijt ofzo...
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Dr.Turbostein

Ik heb voor mijn R5-je een 75Euro betaald, maar dat is in België. Verder kan ik niet helpen.
Alhoewel. Waarom zelf niet doen? Moet je geen genie voor zijn.
marcel16v

Dr.Turbostein schreef: Alhoewel. Waarom zelf niet doen? Moet je geen genie voor zijn.
Omdat in Nederland, als je WA+ verzekerd bent, de verzekering bijna alles betaald. kost je slechts €65 to €70.
Sander
Contacteer:

Ik heb laatst 125 euro voor de ruit+rubbers betaald en daar komt nog een kit+bla bla bij van iets van 20 euro dacht ik. Dit is bij de deelert.

S :D nder
Ad van Haperen
Contacteer:

Dr.Turbostein schreef:Ik heb voor mijn R5-je een 75Euro betaald, maar dat is in België. Verder kan ik niet helpen.
Jij heb het laten doen voor 75 euro? en was dat Zonder verzekering of met verzekering? adners ga ik het in belgie laten doen.

(ik heb een gewone WA verzekering dus het kan bij mij nie via de verzekering)
Dr.Turbostein

Een vriend van heeft het gedaan en ik kreeg van hem 6 maand garantie.
jean-paul

Sander schreef:Ik heb laatst 125 euro voor de ruit+rubbers betaald en daar komt nog een kit+bla bla bij van iets van 20 euro dacht ik. Dit is bij de deelert.

vorige week nog een gehaald...89 euro compleet incl rubbers.nu nog laten zetten voor 100 en klaar is kees
Dennis VK

Jo,

Ik zou niet naar carglass gaan, daar heb ik laatst geinformeerd naar de kosten van het opnieuw plaatsen van mijn voorruit ivm lekkage. (bleek later iets heel anders te zijn)

In ieder geval vroegen ze 240 euro! (N)

Zie hier:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... t=carglass
SimonBalk
Contacteer:

ik heb een grote (enkelvoudige) scheur in mijn voorraam zitten (en hij is ermee goed gekeurd) en heb dus ook al (een paar maanden geleden) hier en daar geinformeerd. Het kwam op een totale prijs tussen de €230 en €280 uit :(

Dus zonder verzekering, want ik heb geen verzekering gevonden die een auto ouder dan 8 jaar WA+ wou verzekeren. Het kon alleen wanneer je de auto verzekerd heb voordat hij 8 jaar is en je nu nog steeds bij de maatschappij zit.

Na mijn aanrijding, is de scheur nog groter geworden en ik vind het nogal lelijk. Wanneer de aanrijdingsschade weer gemaakt is, ga ik toch maar eens weer een rond shoppen, want ik vind het erg lelijk die scheur nu.
Alleycat
Contacteer:

Ik ben nu aangesloten bij de gio adviesgroep, das ook een verzekeringsmaatschappij en ik heb daar mijn baccara van meer dan 15 jaar oud wa+ gedeeltelijk casco en rechtsbijstand + inzittenden verzekering verzekerd voor net zoveel geld als bij de fbto een gewone wa kost.
Christian

ik was 226 euro kwijt moest hem ook nog eens zelf betalen :@
Sander
Contacteer:

jean-paul schreef:
Sander schreef:Ik heb laatst 125 euro voor de ruit+rubbers betaald en daar komt nog een kit+bla bla bij van iets van 20 euro dacht ik. Dit is bij de deelert.

vorige week nog een gehaald...89 euro compleet incl rubbers.nu nog laten zetten voor 100 en klaar is kees
Mmmmm dat is wel erg weinig. Dat was zeker niet bij de renault garage? Oja de mijne is wel getint.

Dr.Turbostein

Hooliead schreef:
Dr.Turbostein schreef:Ik heb voor mijn R5-je een 75Euro betaald, maar dat is in België. Verder kan ik niet helpen.
Jij heb het laten doen voor 75 euro? en was dat Zonder verzekering of met verzekering? adners ga ik het in belgie laten doen.

(ik heb een gewone WA verzekering dus het kan bij mij nie via de verzekering)
Het was zonder verzekering
Ad van Haperen
Contacteer:

[quote="SimonBalk"]

Dus zonder verzekering, want ik heb geen verzekering gevonden die een auto ouder dan 8 jaar WA+ wou verzekeren. Het kon alleen wanneer je de auto verzekerd heb voordat hij 8 jaar is en je nu nog steeds bij de maatschappij zit.[quote]

dat is bij mij dus precies hetzelfde. en ik kan wel naar een adnere maatschappij maar ikkrijg hier 30% extra korting dus dan ben ik weer duurder uit :S
jean-paul

Sander schreef:
jean-paul schreef:

Mmmmm dat is wel erg weinig. Dat was zeker niet bij de renault garage? Oja de mijne is wel getint.

dat is wel bij de dealert,alleen met korting.... :p
en wel of niet getint maakt niet uit in de prijs.
Sander
Contacteer:

jean-paul schreef:
Sander schreef:
jean-paul schreef:

dat is wel bij de dealert,alleen met korting.... :p
en wel of niet getint maakt niet uit in de prijs.
Ja ja bij mij was het ook met 25% korting, dus jij zult wel meer hebben gehad. En dat klopt wel of niet getint maakt qua prijs niet uit alleen het bestel nummer is anders.

Plaats reactie