Het is weer zover... de voorruit is gebarsten...
Wat is de prijs om een voorruit te plaatsen?
Dank u!

Jij heb het laten doen voor 75 euro? en was dat Zonder verzekering of met verzekering? adners ga ik het in belgie laten doen.Dr.Turbostein schreef:Ik heb voor mijn R5-je een 75Euro betaald, maar dat is in België. Verder kan ik niet helpen.
Alhoewel. Waarom zelf niet doen? Moet je geen genie voor zijn.
vorige week nog een gehaald...89 euro compleet incl rubbers.nu nog laten zetten voor 100 en klaar is keesSander schreef:Ik heb laatst 125 euro voor de ruit+rubbers betaald en daar komt nog een kit+bla bla bij van iets van 20 euro dacht ik. Dit is bij de deelert.
Snder
Mmmmm dat is wel erg weinig. Dat was zeker niet bij de renault garage? Oja de mijne is wel getint.jean-paul schreef:vorige week nog een gehaald...89 euro compleet incl rubbers.nu nog laten zetten voor 100 en klaar is keesSander schreef:Ik heb laatst 125 euro voor de ruit+rubbers betaald en daar komt nog een kit+bla bla bij van iets van 20 euro dacht ik. Dit is bij de deelert.
Snder
Het was zonder verzekeringHooliead schreef:Jij heb het laten doen voor 75 euro? en was dat Zonder verzekering of met verzekering? adners ga ik het in belgie laten doen.Dr.Turbostein schreef:Ik heb voor mijn R5-je een 75Euro betaald, maar dat is in België. Verder kan ik niet helpen.
Alhoewel. Waarom zelf niet doen? Moet je geen genie voor zijn.
(ik heb een gewone WA verzekering dus het kan bij mij nie via de verzekering)
dat is wel bij de dealert,alleen met korting....Sander schreef:Mmmmm dat is wel erg weinig. Dat was zeker niet bij de renault garage? Oja de mijne is wel getint.jean-paul schreef:vorige week nog een gehaald...89 euro compleet incl rubbers.nu nog laten zetten voor 100 en klaar is keesSander schreef:Ik heb laatst 125 euro voor de ruit+rubbers betaald en daar komt nog een kit+bla bla bij van iets van 20 euro dacht ik. Dit is bij de deelert.
Snder
Snder
Ja ja bij mij was het ook met 25% korting, dus jij zult wel meer hebben gehad. En dat klopt wel of niet getint maakt qua prijs niet uit alleen het bestel nummer is anders.jean-paul schreef:dat is wel bij de dealert,alleen met korting....Sander schreef:Mmmmm dat is wel erg weinig. Dat was zeker niet bij de renault garage? Oja de mijne is wel getint.jean-paul schreef:vorige week nog een gehaald...89 euro compleet incl rubbers.nu nog laten zetten voor 100 en klaar is keesSander schreef:Ik heb laatst 125 euro voor de ruit+rubbers betaald en daar komt nog een kit+bla bla bij van iets van 20 euro dacht ik. Dit is bij de deelert.
Snder
Snder
![]()
en wel of niet getint maakt niet uit in de prijs.