Vooral 's-avonds is mijn auto aan de achterzijde apart verlicht

koste dat setje?TURBODJ schreef:Van het weekend mijn "superflames" vlammenwerperkit uit Amerika binnen gekregen. Ik weet het, de meningen zijn er over verdeeld, maar het is toch wel heel erg gaaf![]()
Vooral 's-avonds is mijn auto aan de achterzijde apart verlicht.
streetracing holland had een do it self setje excl bobine en kabels enzo voor 75 euro ofzoTURBODJ schreef:Ja ik heb een open uitlaatsysteem van EPS.
Kosten waren ongeveer 150 euro + nog eens 35 euro voor invoer. Had geinformeerd bij een bedrijf in Nederland. Die vroegen voor het zelfde setje 350 euro. Nu heb ik er alleen ook een bobine, bougie, bedrading enz. bij. Tevens is deze set geschikt voor twee uitlaatpijpen. Dus twee bobines enz.
Hahaha dubbeloplaguna2 schreef:Foto's !!!!
video's, om te downen!P@TB@D schreef:foto's en video's graag!!!!!!!!!
Wat bij mij helpt is,tussen de 2000 3000 ff gas pedaal intrappen,meteen los laten (bij mij) 2 sec wachten en BAM.....TURBODJ schreef:Over het algemeen alleen vlammen. Ik heb ook een paar keer een knal gehoord. Moet nog ff uitvinden hoe en wat.
Op koude motor knallen maken is denk ik niet echt zo best. Tenminste, echte knallen maak je door ff flink te trappen en benzinegassen in de uitlaat te laten. Niet doen als je motor koud is...cliotuning schreef:cool man het is wel leuk alleen niet te harde knallen is denk niet zo leuk is als je vroeg moet werken en met de auto weg gaat niet zo leuk voor de buren en buurt
contact effe uitdraaien op 4000 toeren, 1 sec, geeft ook een goeie knal/vlam. bij mijn gtt tenminste. wel met een warme motor anders doet ie ut bij mij niet.chris-r19 schreef:Wat bij mij helpt is,tussen de 2000 3000 ff gas pedaal intrappen,meteen los laten (bij mij) 2 sec wachten en BAM.....TURBODJ schreef:Over het algemeen alleen vlammen. Ik heb ook een paar keer een knal gehoord. Moet nog ff uitvinden hoe en wat.
Als geprobeerd,maar helaas niks,ik denk dat mn benzinepomp meteen stopt en dat zo de motor te weinig benzine krijgt om een knal te maken,ik zal het eens prberen in een hoger toerental.Benny_R schreef:contact effe uitdraaien op 4000 toeren, 1 sec, geeft ook een goeie knal/vlam. bij mijn gtt tenminste. wel met een warme motor anders doet ie ut bij mij niet.chris-r19 schreef:Wat bij mij helpt is,tussen de 2000 3000 ff gas pedaal intrappen,meteen los laten (bij mij) 2 sec wachten en BAM.....TURBODJ schreef:Over het algemeen alleen vlammen. Ik heb ook een paar keer een knal gehoord. Moet nog ff uitvinden hoe en wat.
Gelijk op de tank aansluiten lijkt me erg gevaarlijk niet? tenminste voor een amateur als mij...coster schreef:Je moet er gewoon voor zorgen dat je een bobine hebt, een bougie, aftakking van benzine en de nodige bedrading. natuurlijk wel zien als je van de benzinetank aftakt dat je er een elektrovalve tusse plaatst, kwestie dat de vlam niet terugslaat in de naftbak.
hehehe jeroen praat aub niet over mooie achterbumpersjeroen.k schreef:Echt zooooooo nutteloos dit soort systemen...leuk als je een mooie achterbumper hebt....ik zou zo'n risico niet in willen bouwen op mn auto...maar ja, tis jullie eigen feestje!
Wat ik me trouwens afvraag...is zoiets als dit niet illegaal?