Clio Sport aankoopadvies

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Joentjuh!

Maurits schreef:Ik heb voor de RS tweeenhalf jaar een Impreza GTT gereden.

En met veel plezier.

De subaru is natuurlijk een stuk sneller maar ook een stuk duurder in gebruik.
Ik reed er gem. 1 op 8 mee en met de RS gem. 1 op 11.
De sub is een heel stevige auto maar qua afwerking een stuk minder als de RS en natuurlijk niet zo veel extra's als de RS.
maurits hoe bedoel je qua afwerking?
Robert dB.

Joentjuh! schreef: maurits hoe bedoel je qua afwerking?
in zijn algemeenheid, vooral het interieur van een RS is stukken hoger afgewerkt dan 'n Soeb.
StevenK
Contacteer:

Joentjuh! schreef: oke onderdelen zijn duur van de subaru..maar wat kosten ze van een clio sport? omdat het speciaal is betaal je daar ook wel voor...vraag maar eens na wat een setje remschijven voor die dingen kost
Onderdelen van een RS zijn juist erg goedkoop; remschijven kost 25 per stuk, om een voorbeeld te noemen.
Joentjuh!

StevenK schreef:
Joentjuh! schreef: oke onderdelen zijn duur van de subaru..maar wat kosten ze van een clio sport? omdat het speciaal is betaal je daar ook wel voor...vraag maar eens na wat een setje remschijven voor die dingen kost
Onderdelen van een RS zijn juist erg goedkoop; remschijven kost 25 per stuk, om een voorbeeld te noemen.
ow ik heb heel andere bedragen gehoord, maja maakt ook niet uit heb de keuze al gemaakt :D
Marcel J.

Joentjuh! schreef:ow ik heb heel andere bedragen gehoord, maja maakt ook niet uit heb de keuze al gemaakt :D
en die is? :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het valt mij op dat veel Subaru GTT rijders een ClioRS aanschaffen.. Zal he dan toch dat verbruik zijn?
Rémi clio ph3

dyna clio ph2 schreef:Joentjuh, ik weet nog wel een snelle auto te koop met veel opties en een ruig uiterlijk, en een stuk goedkoper!! het is wel geen Renault, moet je maar even PMen
Geen interesse?
One clio to rule them all
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

dyna clio ph2 schreef:
dyna clio ph2 schreef:Joentjuh, ik weet nog wel een snelle auto te koop met veel opties en een ruig uiterlijk, en een stuk goedkoper!! het is wel geen Renault, moet je maar even PMen
Geen interesse?

Niet zo geheimzinnig, wat is het?? :wink:

Groeten,

Rik
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Maus

Joentjuh! schreef:natuurlijk zal de impreza wel meer zuipen als de clio sport, maar dan heb je ook wat...haalt de clio 1 op 12/14? ik denk bij normaal gebruik wel maar als je gaat planken dan zit je denk ik meer aan 1 op 9/10.
Ik reed gemiddeld 1 op 13 a 14 met de RS. En dat was dan een gecombineerde rit; snelweg, stad, planken, korte stukken, langere stukken.
Ga je planken dan kom je idd richting de 1 op 9 a 10, maar rij je rustig met een constante snelheid, dan zou 1 op 16 ook haalbaar moeten zijn.
Een collega van me heeft een Sub. (voorlaatste model) en hij rijdt gemiddeld 1 op 7. Hij is pas geleden naar Zweden gegaan en daar mag je niet hard rijden, dat resulteerde in een verbruik van 1 op 13! (bij een constante snelheid van rond de 90 per uur).
StevenK
Contacteer:

Maus schreef:Een collega van me heeft een Sub. (voorlaatste model) en hij rijdt gemiddeld 1 op 7.
Ik reed met mijn sub ook 1:7 en dan reed ik voornamelijk op de snelweg, zo'n 130 of 140 in 't uur.

Trappen, dan zakte het naar 1:4 ofzo.
Rémi clio ph3

Oké, ik zal niet geheimzinnig doen, maar ik had die auto ook al bij tekoop gelinkt naar marktplaats staan en toen ben ik op de vingers getikt omdat het niet renault gerelateerd was :( en je ook niet producten mag aanbieden in het forum. Het is in iedergeval een Lancia Delta HPE HF Turbo met M&S Bodykit :p
Joentjuh!

MJ schreef:
Joentjuh! schreef:ow ik heb heel andere bedragen gehoord, maja maakt ook niet uit heb de keuze al gemaakt :D
en die is? :D
subaru impreza gt turbo gaat er komen :)

en misschien al wel heel snel...zaterdag ga ik naar een zilvergrijze 98-er kijken
Marcel J.

:worship: kben wel liefhebber van die wagens :p

en veel plezier met hem :wink:
Dimitri2.0

Dus geen Clio RS?
slechte zaak
Joentjuh!

Dimitri2.0 schreef:Dus geen Clio RS?
slechte zaak
helaas, zoals ik al had gezegd..het viel me toch tegen de clio sport...het deed me eigenlijk weinig.

maar ik houd natuurlijk mijn renault 17 nog wel, en deze gaat tzt ingeruild worden tegen een alpine a310 :) dan heb ik toch nog een beetje een speciale renault :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

jammer maar subraru blijkt een gave bak (Y)
Rémi clio ph3

Joentjuh! schreef: zaterdag ga ik naar een zilvergrijze 98-er kijken
Kunnen we je feliciteren met de aankoop van een niet Renault 8) Trouwens wist je dat Subaru ook tot GM behoord, net zoals Opel, dus je koopt eigenlijk een Opel Impreza :D (klinkt ook nog goed :D ) Misschien een geruststelling dat model '98 nog niet onder GM gemaakt is :)
Maurits
Contacteer:

Dit is in Japan de Subaru Traviq!!

[img]http://www.subaru.co.jp/traviq/imgs/top.jpg[/img]
De clio is ingeruild!
StevenK
Contacteer:

dyna clio ph2 schreef:Trouwens wist je dat Subaru ook tot GM behoord, net zoals Opel
Huh ? Je bedoelt dat GM een minderheidsbelang in Fuji heeft. (20% om precies te zijn).[/b]
Patrick RS
Moderator

opel= subaru :s ?
Maurits
Contacteer:

Ja, in Japan wel en alleen de Zafira dacht ik.
De clio is ingeruild!
Patrick RS
Moderator

Maurits schreef:Ja, in Japan wel en alleen de Zafira dacht ik.
net als de clio lutecia:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_clio101.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_REN ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_REN ... ECIA-2.jpg[/img]
Anonymous

Voor 10000 E'tjes meer koop je in Rotterdam een V6 Sport met 20000 km op de teller, nieuwe pilotsportjes en de complete onderhouds historie....www.renaultrotterdam.nl
Jasper16v

Rick Molenaar schreef:Voor 10000 E'tjes meer koop je in Rotterdam een V6 Sport met 20000 km op de teller, nieuwe pilotsportjes en de complete onderhouds historie....www.renaultrotterdam.nl
Zo kunnen we nog even doorgaan ;) Al lijkt dat op het eerste gezicht niet veel geld voor een v6...
Patrick RS
Moderator

Rick Molenaar schreef:Voor 10000 E'tjes meer koop je in Rotterdam een V6 Sport met 20000 km op de teller, nieuwe pilotsportjes en de complete onderhouds historie....www.renaultrotterdam.nl
heej rick welkom op de site!! stel je even voor in het wie is wie topic, klik op de link:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=550
Plaats reactie