maurits hoe bedoel je qua afwerking?Maurits schreef:Ik heb voor de RS tweeenhalf jaar een Impreza GTT gereden.
En met veel plezier.
De subaru is natuurlijk een stuk sneller maar ook een stuk duurder in gebruik.
Ik reed er gem. 1 op 8 mee en met de RS gem. 1 op 11.
De sub is een heel stevige auto maar qua afwerking een stuk minder als de RS en natuurlijk niet zo veel extra's als de RS.
Clio Sport aankoopadvies
-
in zijn algemeenheid, vooral het interieur van een RS is stukken hoger afgewerkt dan 'n Soeb.Joentjuh! schreef: maurits hoe bedoel je qua afwerking?
Onderdelen van een RS zijn juist erg goedkoop; remschijven kost 25 per stuk, om een voorbeeld te noemen.Joentjuh! schreef: oke onderdelen zijn duur van de subaru..maar wat kosten ze van een clio sport? omdat het speciaal is betaal je daar ook wel voor...vraag maar eens na wat een setje remschijven voor die dingen kost
ow ik heb heel andere bedragen gehoord, maja maakt ook niet uit heb de keuze al gemaaktStevenK schreef:Onderdelen van een RS zijn juist erg goedkoop; remschijven kost 25 per stuk, om een voorbeeld te noemen.Joentjuh! schreef: oke onderdelen zijn duur van de subaru..maar wat kosten ze van een clio sport? omdat het speciaal is betaal je daar ook wel voor...vraag maar eens na wat een setje remschijven voor die dingen kost

-
Geen interesse?dyna clio ph2 schreef:Joentjuh, ik weet nog wel een snelle auto te koop met veel opties en een ruig uiterlijk, en een stuk goedkoper!! het is wel geen Renault, moet je maar even PMen
One clio to rule them all
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
dyna clio ph2 schreef:Geen interesse?dyna clio ph2 schreef:Joentjuh, ik weet nog wel een snelle auto te koop met veel opties en een ruig uiterlijk, en een stuk goedkoper!! het is wel geen Renault, moet je maar even PMen
Niet zo geheimzinnig, wat is het??
Groeten,
Rik
Ik reed gemiddeld 1 op 13 a 14 met de RS. En dat was dan een gecombineerde rit; snelweg, stad, planken, korte stukken, langere stukken.Joentjuh! schreef:natuurlijk zal de impreza wel meer zuipen als de clio sport, maar dan heb je ook wat...haalt de clio 1 op 12/14? ik denk bij normaal gebruik wel maar als je gaat planken dan zit je denk ik meer aan 1 op 9/10.
Ga je planken dan kom je idd richting de 1 op 9 a 10, maar rij je rustig met een constante snelheid, dan zou 1 op 16 ook haalbaar moeten zijn.
Een collega van me heeft een Sub. (voorlaatste model) en hij rijdt gemiddeld 1 op 7. Hij is pas geleden naar Zweden gegaan en daar mag je niet hard rijden, dat resulteerde in een verbruik van 1 op 13! (bij een constante snelheid van rond de 90 per uur).
Ik reed met mijn sub ook 1:7 en dan reed ik voornamelijk op de snelweg, zo'n 130 of 140 in 't uur.Maus schreef:Een collega van me heeft een Sub. (voorlaatste model) en hij rijdt gemiddeld 1 op 7.
Trappen, dan zakte het naar 1:4 ofzo.
-
Oké, ik zal niet geheimzinnig doen, maar ik had die auto ook al bij tekoop gelinkt naar marktplaats staan en toen ben ik op de vingers getikt omdat het niet renault gerelateerd was
en je ook niet producten mag aanbieden in het forum. Het is in iedergeval een Lancia Delta HPE HF Turbo met M&S Bodykit 

subaru impreza gt turbo gaat er komenMJ schreef:en die is?Joentjuh! schreef:ow ik heb heel andere bedragen gehoord, maja maakt ook niet uit heb de keuze al gemaakt

en misschien al wel heel snel...zaterdag ga ik naar een zilvergrijze 98-er kijken
-
Dus geen Clio RS?
slechte zaak
slechte zaak
helaas, zoals ik al had gezegd..het viel me toch tegen de clio sport...het deed me eigenlijk weinig.Dimitri2.0 schreef:Dus geen Clio RS?
slechte zaak
maar ik houd natuurlijk mijn renault 17 nog wel, en deze gaat tzt ingeruild worden tegen een alpine a310

-
- Moderator
- Car: Megane
jammer maar subraru blijkt een gave bak 

-
Kunnen we je feliciteren met de aankoop van een niet RenaultJoentjuh! schreef: zaterdag ga ik naar een zilvergrijze 98-er kijken

De clio is ingeruild!
Huh ? Je bedoelt dat GM een minderheidsbelang in Fuji heeft. (20% om precies te zijn).[/b]dyna clio ph2 schreef:Trouwens wist je dat Subaru ook tot GM behoord, net zoals Opel
-
- Moderator
opel= subaru
?

Ja, in Japan wel en alleen de Zafira dacht ik.
De clio is ingeruild!
-
- Moderator
net als de clio lutecia:Maurits schreef:Ja, in Japan wel en alleen de Zafira dacht ik.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_clio101.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_REN ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_REN ... ECIA-2.jpg[/img]
Voor 10000 E'tjes meer koop je in Rotterdam een V6 Sport met 20000 km op de teller, nieuwe pilotsportjes en de complete onderhouds historie....www.renaultrotterdam.nl
Zo kunnen we nog even doorgaanRick Molenaar schreef:Voor 10000 E'tjes meer koop je in Rotterdam een V6 Sport met 20000 km op de teller, nieuwe pilotsportjes en de complete onderhouds historie....www.renaultrotterdam.nl

-
- Moderator
heej rick welkom op de site!! stel je even voor in het wie is wie topic, klik op de link:Rick Molenaar schreef:Voor 10000 E'tjes meer koop je in Rotterdam een V6 Sport met 20000 km op de teller, nieuwe pilotsportjes en de complete onderhouds historie....www.renaultrotterdam.nl
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=550