Riël schreef:Hij haalt de meeting niet vanavond by the way, staat in de file

:)

misschien als jullie even wat langer daar willen blijven voor 'm?
Mwah zoals de Twentenaren weten heb ik het wel gehaald, ze waren er nog. 't was gelukkig een korte file, al stond ik al een kwartier stil toen ik belde...
Nou even een updeet voor Riël en de rest van de lezers:
Hij is dus aangekomen maar er moet nog wat aan gedaan worden:
- De achteruitversnelling doet het niet, schakelstanggeval. Moest hem bij een tankstation en op de meeting (zie foto's oldenzaal meeting) achteruit trekken

)
- Uitlaat moet beter bevestigd worden, hangt nu aan één veertje die lawaai maakt tijdens het rijden. Resonantie enzo, en de uitlaat slaat ook tegen de bovenkant als je het gas loslaat
- Dash moet werken (dus vervangen worden). Iemand nog een
werkend gtt phase 2 dash? Vosjes dash is een duitse dash dus dat gaat niet passen, en ook al zet ik wat dingen om heb ik nog steeds niet-werkende delen...
- Radiateurfan moet ook automatisch aan gaan.
- Voor moeten nieuwe banden onder. Zooooow die banden zijn gevaarlijk als je over de snelweg bij spoorvorming rijdt. In regen is het ook niet prettig rijden (vooral in bochtjes). Ik rijd op zich al rustig in bochtjes (slechte ervaring mee

), maar nog merk je het.
Dan wat minder belangrijke dingen:
- Er moet meer koeling vooraan. Op de meeting zeiden ze dat het wel handig was een nieuwe radiateur te kopen, omdat de oudere wel eens verstopt raken en niet goed koelen. Idee?
- Achteras moet een gtt as worden, inclusief goede remmen.
- Dumpvalveje. Riël, volgens mij zit er al een t-stuk in de kabel...? Fotootje komt zo.
Was er nou nog meer motor-technische gevallen die gedaan moeten worden? Ik vind de lijst al wat...
Apk dan ook nog he?

Kan pas na dash, graag dus dash asap!