Wat nou laatste keer???Egid schreef: Wie is er donderdag nog meer?????? Tis m'n laatste keer!!!!!!
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Contacteer:
Ik ben er in ieder geval niet.. Ik zit nog zeker een week in het gips, dus nog zeker een week geen auto rijden voor mij... 

-
.
, zoemt wel maar is niet de goeie zoem
Heeft er nog iemand een benzinepomp liggen?mischien die van de GTE van Wilco?
Ben niet op de TNM, dagje Amsterdam met vrouwke
Relais zijn goed hoogstwaarschijnlijk is de benzine kapot@ PatrickL: hoe zit het met de turbo van jou. Als het een kwestie is van het Relais, dan heb ik er nog wel eentje voor je!!!!

Heeft er nog iemand een benzinepomp liggen?mischien die van de GTE van Wilco?
Ben niet op de TNM, dagje Amsterdam met vrouwke

Wie o wie heeft al eens benzine horen zoemen? kapotte benzine nog wel ... wat je niet meemaakt bij de renotjes 
Sorry voor de plas hé ... wazig eigenlijk, die blauwe liep niet leeg toen ik de slang loshaalde. Maar die stond wel ver opgebokt eigenlijk.

Sorry voor de plas hé ... wazig eigenlijk, die blauwe liep niet leeg toen ik de slang loshaalde. Maar die stond wel ver opgebokt eigenlijk.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Riël schreef:Wie o wie heeft al eens benzine horen zoemen? kapotte benzine nog wel ... wat je niet meemaakt bij de renotjes

Geen probleem, zeg maar hoelaat. Welk bloemetje krijg ikwilco blue schreef:Ik kom mischien morgen .als ik vervoer kan krijgen en daar ziet het er niet echt naar uit. dus marcel wil jij misschien voor een keer mijn taxi chaffeurtje zijn

Heb je nog een andere optie? Remklauw ligt namelijk in de kelder terwijl de auto een kilometertje of wat verder staatRuud schreef: Gewoon de klauw eraf halen en op de rem duwen , dit is wel de ruwe manier. Je kunt het beter iets voor zichtiger doen. Met een speciale trekker kun je de zuiger er zo uit trekken.

Wat voor een trekker is dat? Heeft iemand die liggen? Kan iemand dat op werk doen?(Wilco/Egid

Hier nog ff een paar fotootjes van onze avondvergadering gisteren bij Pat.
Van vergaderen weinig te zien, maar er is goed vergaderd!
Enne Pat, bedankt voor de koffie en koekjes
Waar zit die benzinepomp nu?
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_benzinepomp.jpg[/img]
Wat is dit voor een aso zonder bumper
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_geen%20bumper.jpg[/img]
En nog een fotootje van mijn nieuwe sticker+knipper
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_nie ... nipper.jpg[/img]
[/img]
Van vergaderen weinig te zien, maar er is goed vergaderd!
Enne Pat, bedankt voor de koffie en koekjes
Waar zit die benzinepomp nu?
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_benzinepomp.jpg[/img]
Wat is dit voor een aso zonder bumper

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_geen%20bumper.jpg[/img]
En nog een fotootje van mijn nieuwe sticker+knipper
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_nie ... nipper.jpg[/img]
[/img]
Met een grote tang kun je ze zo in duwen , dus je moet iets maken om er aan te trekken. Gewoon iets simpels bedenken meschien past een hele grote keil bout wel. Heb het zelf nog nooit geprobeert maar zet er eens wat perslucht op dan knal tie waarschijnlijk ook uit elkaar.MJ schreef:Heb je nog een andere optie? Remklauw ligt namelijk in de kelder terwijl de auto een kilometertje of wat verder staatRuud schreef: Gewoon de klauw eraf halen en op de rem duwen , dit is wel de ruwe manier. Je kunt het beter iets voor zichtiger doen. Met een speciale trekker kun je de zuiger er zo uit trekken.![]()
Wat voor een trekker is dat? Heeft iemand die liggen? Kan iemand dat op werk doen?(Wilco/Egid) of is dat ding te kopen?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
rond 8 uur ben ik klaar
@ Noyd: Het is maar voor 3 weekjes, maak je niet ongerust. Als ik terug ben van vakantie kom ik heus wel weer (bijna) iedere donderdag!!!!
@ iedereen die naar tnm komt vanavond: tot strakjes!
@ iedereen die naar tnm komt vanavond: tot strakjes!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Hier 2 fotootjes van de bumperlip
Achteraf gezien is het een eitje. Zou het de volgende keer ook meteen goed gedaan hebben
Ben er niet helemaal tevreden over, maar ziet er wel aardig uit!
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_37MI0013.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_37MI0014.jpg[/img]
Achteraf gezien is het een eitje. Zou het de volgende keer ook meteen goed gedaan hebben

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ollie maak eens een foto van de kant van het wiel naar voren. Dus hoe je het hebt opgelost op het einde. Ik krijg er niets in vast of wat.Ollie schreef:Hier 2 fotootjes van de bumperlip
Achteraf gezien is het een eitje. Zou het de volgende keer ook meteen goed gedaan hebbenBen er niet helemaal tevreden over, maar ziet er wel aardig uit!
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Hallo luitjes!!!
Ik ben ook helaas weer terug in dit landje
De GTT heeft het prima gedaan tot in spain en terug!!! I love my car
Veel vette GTT en een 21 turbo gezien in frankrijk, iemand enig idee wat het betekent als er COPA 8er op de 5 staat?!?! zag ik wel vaak maar kon er niks aan zien...
Ik heb volgens mij echt vanalles gemist maar donderdag ben ik er weer en dan hoor ik t wel!!!
@ rob: al terug met de 5???
Ik ben ook helaas weer terug in dit landje

Ik heb volgens mij echt vanalles gemist maar donderdag ben ik er weer en dan hoor ik t wel!!!

@ rob: al terug met de 5???
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Een copa is een spaanse cup uitvoering. Voor de verschillen moet je bij JP zijn. Die heeft er ook een.Vospower schreef: iemand enig idee wat het betekent als er COPA 8er op de 5 staat?!?! zag ik wel vaak maar kon er niks aan zien...
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Vandaag een copa gezien, was volgens mij die van JP... Er stond een Copa bij de vermogensmeeting. Vroeg me ook al af wat dat was...Frits schreef:Een copa is een spaanse cup uitvoering. Voor de verschillen moet je bij JP zijn. Die heeft er ook een.Vospower schreef: iemand enig idee wat het betekent als er COPA 8er op de 5 staat?!?! zag ik wel vaak maar kon er niks aan zien...
GR.Frits
Ja mensen, ik ben ook terug van vakantie! Het 5je heeft de barre tocht naar Italie goed gehouden op een lekkende waterpomp, een kapotte wiellager, een turbo die een wat raar geluid maakt en een wel heel erg tikkende klep na
. Toch wel degelijke wagentjes! Ik heb GEEN GTT gezien, alleen een franse Baccara, voor de rest wat 16v tjes in Oostenrijk enz, maar in Italie niets. Alle mensen raar kijken wat die gek nu met dat wagentje had gedaan
Die Italianan snappen er niets van
.
Wel leuk gemaak de site zo, is ff wennen maar ziet er wel
uit
Ik zie jullie do wel

Wel leuk gemaak de site zo, is ff wennen maar ziet er wel

Ik zie jullie do wel
Zoals je zietVospower schreef: @ rob: al terug met de 5???
-
tip voor een zondag, ga naar de Nurnburgring-Nordschleife.
Vanmiddag spontaan ff heen gereden met 2 auto`s, was niet druk dus ff 2 rondjes gedraaid om te proberen.
Da`s weer eens wat anders, best hard werken in de Clio, maar ja , als je het ciruit niet kent kun je niet voluit gaan. Maar heb me ff uit kunnen leven, had het zweet op me handen staan
Cliooke heeft het ook overleefd, vooral de bandjes hebben het zwaar gehad...
Volgende keer eens met de GTT , als ie klaar is.
Vanmiddag spontaan ff heen gereden met 2 auto`s, was niet druk dus ff 2 rondjes gedraaid om te proberen.
Da`s weer eens wat anders, best hard werken in de Clio, maar ja , als je het ciruit niet kent kun je niet voluit gaan. Maar heb me ff uit kunnen leven, had het zweet op me handen staan

Cliooke heeft het ook overleefd, vooral de bandjes hebben het zwaar gehad...
Volgende keer eens met de GTT , als ie klaar is.
Potverdikke rob
Ik zei al dat die turbo geen lang leven meer heeft met nog maar een halve diameter turbinewiel
:D Alla, super dat ie lekker gerold heeft tot italie!
Patrick, hoe lang is dat rijden naar de nurburgring? Lijkt me idd super om eens een dag heen te gaan!

Patrick, hoe lang is dat rijden naar de nurburgring? Lijkt me idd super om eens een dag heen te gaan!
@ Rob: Leuk dat je weer terug bent. Donderdag tnm?
@ Riël: Wanneer is nou die toertocht
@ Riël: Wanneer is nou die toertocht
-
@Riel, vanaf Maastricht is het toch nog ongeveer 1.5-2uur rijden, dan rij je via Heerlen, Bocholtz. Maar volgens mij kun je vanuit Maastricht ook binnendoor rijden door een stukje Ardennen naar Eupen en vandaar uit naar Nurnburgring.
@Egid, zoals het er nu uitziet gaat de toertocht op 14 september plaastvinden
Heb inmiddels een benzinepomp bij Michel opgehaald, die ga ik morgenochtend onder mijn GT schroeven, kijk of ie dan weer wil lopen.

Heb inmiddels een benzinepomp bij Michel opgehaald, die ga ik morgenochtend onder mijn GT schroeven, kijk of ie dan weer wil lopen.
De toertocht is vandaag gereden door Patrick, Riël en mijzelf...en ik kan zeggen...dat gaat leuk worden
Als ik naar de data in het toertocht-topic kijk, dan wordt het de 14e!
Hopen dat Patrick vrij kan krijgen en dat iedereen van TNM meegaat!
En nog meer mensen van de rest van Nederland uiteraard, dan wordt het echt super!

Als ik naar de data in het toertocht-topic kijk, dan wordt het de 14e!
Hopen dat Patrick vrij kan krijgen en dat iedereen van TNM meegaat!
En nog meer mensen van de rest van Nederland uiteraard, dan wordt het echt super!
[quote="Patrick L
[/quote]
Dank je wel heren van de organisatie!!!
Dit stel ik erg op prijs. want nu kan ik tenminste meerijden.

Dank je wel heren van de organisatie!!!
Dit stel ik erg op prijs. want nu kan ik tenminste meerijden.
-
- Contacteer:
Explanation? Kun je de 14e niet dan?marco schreef:sorry mensen maar ik ga me helaas afmelden voor de toertocht.
greetz and have fun marco

-
- Contacteer:
Alweer? Is 2 daagjes terug ook in het ACT gestopt. Misschien moet er ergens een "humorlinkjesverzameling" komen en als je iets post dat eerst doorkijken

No offence hoor, hij's humor. Post ik mijn linkie (zelfde idee) ook wel:
KLIK OOK HIER

-
Ik weet niet wat er aan de hand is, gaat me ook niets aan, maar ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als je de 14e niet van de partij bent, denk er nog eens over, je laat ons clubbie toch niet in de steek?marco schreef:sorry mensen maar ik ga me helaas afmelden voor de toertocht. greetz and have fun marco
-
Oh ja,
heb mijn GT gefixt, dankzij een brandstofpomp van Michel, die ik er vanochtend ondergeschroefd heb loopt het karrteje weer. toevallig kwam tijdens het sleutelen een rood busje van de PTT voorbij , die mij een pakketje bezorgde, de apex veren en J&R luchtfliter, die laatse zit er nu ook meteen in, vervangingsfliter, wel merkbaar in vergelijking met dat papieren ding.
heb mijn GT gefixt, dankzij een brandstofpomp van Michel, die ik er vanochtend ondergeschroefd heb loopt het karrteje weer. toevallig kwam tijdens het sleutelen een rood busje van de PTT voorbij , die mij een pakketje bezorgde, de apex veren en J&R luchtfliter, die laatse zit er nu ook meteen in, vervangingsfliter, wel merkbaar in vergelijking met dat papieren ding.