Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
marco

patrick als het echt het relais is weet ik mischien nog wel eentje voor je uit te halen.Kijk eerst ff de rest naar,onder andere of die benzine krijgt als je het relais doorverbind of als je de stekkers op de ontsteking hebt gecontroleert.Krijgt die dan geen benzine is het toch je benzinepomp.Die weet ik helaas niet meer uit te halen.Mede doordat egid die al heeft omdat bij hem dus de pomp naar de klote was.Laat maar watw eten als je de boel hebt gecontroleerdt

greetz marco
Ollie

Ola luitjes....ook deze jongen is sinds een paar uurtjes weer terug in Nederland!
Heb nu al weer zin in donderdagavond!! 8)

Zie nu trouwens pas dat het forum aangepast is...ik vind het echt mooi geworden zo. Mooi overzichtelijk en professioneel geworden! Toppie.

@ Riël...moet zsm ff bellen over de tocht

@ Patrick L...knippertjes :p

@ Marco...enne jung, wat is er loos?

@ de rest...cu soon!
Egid
Contacteer:

Hey Patrick, enne boyke lekker bruin??? Tja turbo'en kan ik helaas ook niet meer !!!!! Want ik heb namelijk ook de benzinepomp defect. Nick had er nog eentje liggen, en toen hadden we een deal gesloten. Hij kreeg een waterslang van mij, en ik kreeg zijn benzinepomp. Leuke deal toch :wink: !!! Dus ik met goede zin naar Nick toe, kruip onder zijn 2e gtt, en wat zie ik!!!!!!! GEEN BENZINE POMP :@ :( :@ :( !!!!!!! maar ja, dan maar een nieuwe bestellen bij Kerres. Of bij Heuts e.d. Duur grapje, maar mijn gtt moet zo snel mogelijk weer lopen!

Donderdag ben ik zeker weer va de partij, want de daarna komende 3 weken ben ik op vakantie naar Grand Canaria :foto: 8) . See ya all donderdag!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Riël
Über-Spammer

Ollie!!

Bel mij maar, hoor 't wel

Egid, een pomp kun je op de sloop onder elke auto vandaan halen. Heb je geen verstopt filter? Kan de volgende pomp ook weer kapot door gaan.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Egid
Contacteer:

ja riel, dat klopt. maar een orginele vindt ik persoonlijk fijner.
Trouwens, ik heb met Benny gebeld, en onder die zwarte gtt zit er nog eentje, dinsdag ga ik hem halen! en dan kan ik donderdag tenminste met mijn gtt komen! :smoke:
Patrick L.

hey ollie,
quetal?
bel me maar ff voor die knippers, liggen hier op je te wachten :) .
Straks eens aan het vijfje klooien, hoop niet dat de pomp kapot is.
Patrick L.

ik heb de stekker op de module gechecked, zou goed moeten zijn. relais onder zek.kast gevonden, met de 2 dikke kabels, die doorverbonden, eerst hoor je niks en na een paar seconden begint de pomp te zoemen, die doet het dus nog. Maaar er zit dus nog ergens een relais, achter het zijpaneel naast de achterbank rechts, als je de houder van de asbak eruit trekt kun je er al bij, mischien dat die kapot is. Ik weet niet hoe ik dat moet controleren.dat is een vrij groot relais, kleiner als die voren zit.
Wie helpt me verder? :(
marco

krijgt die nog steeds geen benzine dan als je de pomp hoort lopen??????
kwist niet dat er nog een relais was bij de achterbank.Weet je zeker dat deze ook te maken heeft met de benzine pomp en schit?????
zou het zo ook ff niet weten ,normaal als de pomp zoemt moet je ook benzine hebben.Tenzij mischien de leiding verstopt zit met smurrie???

greetz marco

pfffff eerste werkdag alweer erop zitten naar 3 weken vakantie :smile: :p
Riël
Über-Spammer

Bij de phase2 die ik hier heb zat op de kabelboom naar achteren ook nog een of ander relais? Bij de achterste wielkast ergens? Passagierskant...
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Riël schreef:Bij de phase2 die ik hier heb zat op de kabelboom naar achteren ook nog een of ander relais? Bij de achterste wielkast ergens? Passagierskant...
Hey we gaan niet zomaar mijn dingen weggeven he? :) De wagen is nog niet van jou!
marco

waar staat dan ergens dat hij dat ding gaat weggeven????????????????????
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

marco schreef:waar staat dan ergens dat hij dat ding gaat weggeven????????????????????
Het leek er een beetje op, ik behoud hem even voordat hij dingen gaat toezeggen :)
Patrick L.

Riël schreef:Bij de phase2 die ik hier heb zat op de kabelboom naar achteren ook nog een of ander relais? Bij de achterste wielkast ergens? Passagierskant...
ja die bedoel ik, als je namelijk het voorste relais doorverbind en je haalt die achterste er tussen uit gebeurt er niets, zet je em er tussen gaat de pomp zoemen , maar geen benzine naar de carburateur. Er zit nog ergens in de motorruimte een drukvaatje volgens mij waar de benizine doorheen gaat, met een membraam, kan dat er mee te maken hebben?
Of er zit geen benzine in de tank :lol:
... de meter geeft nog een half volle tank aan...
Riel heb jij nog tips?
Jij kent de GTT toch wel van binnen en buiten nu, toch :p
Riël
Über-Spammer

Patrick L. schreef:
ja die bedoel ik, als je namelijk het voorste relais doorverbind en je haalt die achterste er tussen uit gebeurt er niets, zet je em er tussen gaat de pomp zoemen , maar geen benzine naar de carburateur. Er zit nog ergens in de motorruimte een drukvaatje volgens mij waar de benizine doorheen gaat, met een membraam, kan dat er mee te maken hebben?
Of er zit geen benzine in de tank :lol:
... de meter geeft nog een half volle tank aan...
Riel heb jij nog tips?
Jij kent de GTT toch wel van binnen en buiten nu, toch :p
Als de pomp zoemt en je hebt geen benzine kan het goed zijn dat die drukverdeler kapot is. Dan pomp ie alles door de retour weer terug, maar dat is onlogisch eigenlijk, want als ie kapot zou zijn, zou ie nog altijd een deel van de gepompte benzine moeten geven. Weet je zeker dat je niet het reserve-tank-pompje hoort ipv de grote benzinepomp? Die zit daar ook achter, die hevelt benzine van de reservetank naar de hoofdtank.

Verder kan het nog een lek in de leiding zijn, maja, dat heb je ook wel snel door.

Of de pomp is gewoon stuk, draait wel maar pompt niet...

Ik weet niet echt wat nu het probleem is, gaat de pomp wel draaien als de motor start? Dat deed ie eerst toch niet? Eigenlijk wil ik wel eens komen kijken dan hoor als je er niet uitkomt.
Riël
Über-Spammer

Patrick L.

[Als de pomp zoemt en je hebt geen benzine kan het goed zijn dat die drukverdeler kapot is. Dan pomp ie alles door de retour weer terug, maar dat is onlogisch eigenlijk, want als ie kapot zou zijn, zou ie nog altijd een deel van de gepompte benzine moeten geven. Weet je zeker dat je niet het reserve-tank-pompje hoort ipv de grote benzinepomp? Die zit daar ook achter, die hevelt benzine van de reservetank naar de hoofdtank.

Verder kan het nog een lek in de leiding zijn, maja, dat heb je ook wel snel door.

Of de pomp is gewoon stuk, draait wel maar pompt niet...

Ik weet niet echt wat nu het probleem is, gaat de pomp wel draaien als de motor start? Dat deed ie eerst toch niet? Eigenlijk wil ik wel eens komen kijken dan hoor als je er niet uitkomt.[/quote]

De pomp draait niet, ook niet als er gestart wordt, hoor wel een pomp als ik het relais kortsluit, maar dat kan idd ook de pomp van de reservetank zijn lastig. Heb je deze week nog eens tijd dan, om te komen kijken? Michien anders toch dat relais wat je over hebt proberen om te testen, die grote die achter zit.
Riël
Über-Spammer

... heb ik niet over ... maar pik hem wel stiekem mee van d.y. :p

'om te testen hé' :) anders krijg ik ruzie. Dat relais heb ik ook in de express moeten monteren, om daar een pomp aan te kunnen sluiten.

Dus kijk morgen wel even goed?
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Riël schreef:... heb ik niet over ... maar pik hem wel stiekem mee van d.y. :p

'om te testen hé' :) anders krijg ik ruzie. Dat relais heb ik ook in de express moeten monteren, om daar een pomp aan te kunnen sluiten.

Dus kijk morgen wel even goed?
Zeg de express is donderdag toch wel klaar he? Nog anderhalve dag en dan kom ik...!
Kan ik by the way met de trein naar Sittard komen, om dan die avond met de wagen naar Enschede te rijden? Dat je hem vandaag en morgen rijklaar maakt, en dat we donderdag laatste dingetjes doen enzo?
Riël
Über-Spammer

Zou je niet beter overdag rijden? Wie weet wat nog kan gebeuren met de ketel onderweg? Als je daar om 12 uur smiddags staat is heel wat fijner als om 12u snachts ... je moet 't zelf weten, maar t' is een stuk voor iets wat net af is. Kunnen altijd babyfoutjes inzitten .. .ik zou maastricht sávonds overslaan...
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Riël schreef:Zou je niet beter overdag rijden? Wie weet wat nog kan gebeuren met de ketel onderweg? Als je daar om 12 uur smiddags staat is heel wat fijner als om 12u snachts ... je moet 't zelf weten, maar t' is een stuk voor iets wat net af is. Kunnen altijd babyfoutjes inzitten .. .ik zou maastricht sávonds overslaan...
Ja, dat is inderdaad wat beter ja.
Maastricht overslaan: bedoel je dan vrijdag langskomen omdat de express niet af is, of bedoel je donderdag overdag gaan rijden?
Riël
Über-Spammer

1 van de 2, alleen heb ik wederom geen slaapplaats hier ivm nieuw-zeelandse logé.
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Riël schreef:1 van de 2, alleen heb ik wederom geen slaapplaats hier ivm nieuw-zeelandse logé.
Had je die logé toen ik bij jou was ook dan? Goh, zeker misgelopen dan.
Iemand anders van het fnm een slaapplaats? In de ruil daarvoor kan de hele fnm club de gtt express bewonderen :) :D
Riël
Über-Spammer

Ik denk dat je een beetje voor joker staat met je express op een fnm :) misschien een golfje hier en daar maar dan heb je 't toch echt wel gehad hoor :p
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Riël schreef:Ik denk dat je een beetje voor joker staat met je express op een fnm :) misschien een golfje hier en daar maar dan heb je 't toch echt wel gehad hoor :p
Komt er dan niemand morgen? Tssss... Dan heeft het niet veel nut nee.
Marcel J.

DoubleYou schreef:
Riël schreef:Ik denk dat je een beetje voor joker staat met je express op een fnm :) misschien een golfje hier en daar maar dan heb je 't toch echt wel gehad hoor :p
Kdenk dat die f de grootste reden is waarom niemand komt :wink: :lol:

Maar kom, wie komt morgen allemaal? Kben er weer met mijn reutel 8) who's next?
Ollie

Ik ben er morgenavond ook...zonder bumper (N)
Noyd

ik ook MET bumpert 8)

Krijg je een nieuwe dan ollie??
Never drive faster than your guardian angel can fly...
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

MJ schreef:
DoubleYou schreef:
Kdenk dat die f de grootste reden is waarom niemand komt :wink: :lol:

Maar kom, wie komt morgen allemaal? Kben er weer met mijn reutel 8) who's next?
Ow lol :) off course :p

Wie komen er donderdag:
- MJ
- Ollie
- Noyd

Makkelijk als je aan het lijstje toevoegd :)
Ik kom denk ik niet dan, als de Express rijdt rijdt ik er liefst overdag mee naar huis dan de vorige keer met de Citroen 's nachts dat ik niet ver kwam ;)
Ollie

Noyd schreef:ik ook MET bumpert 8)

Krijg je een nieuwe dan ollie??
Nee, helaas niet :( Maar ik ben al "jaren" bezig met het monteren van een spoilerlip. Ben een 2 weekjes geleden begonnen, toen kwam de vakantie ertussen, ben er nu weer mee bezig. Maar is wat meer werk geworden dan ik gedacht had. Ik rijd nu al een tijdje zonder bumper rond. Werd gisteren in Maastricht zelfs aangehouden: "meneer, u heeft geen bumper. Ja, weet ik. Meneer, dat mag niet. Ow, mag dat niet, wist ik niet. Meneer, waar is uw nummerplaat dan? DIe ligt hier achter mijn stoel, hij gleed de hele tijd van het dashboard af (krijg je als je hard de bocht door gaat :p ). MMM...ff achter de ruit plakken dan maar meneer. Oke, zal ik doen! Daaaaaaaaaaag...."
Had me veel geld kunnen kosten, dus bedankt voor de vriendelijkheid meneer de politie :worship: :lol:

Lang verhaal...maar geen bumper dus :wink:
Noyd

Hmmz is dat zoveel werk dan??

Ik heb zelf een lip gemaakt... 4uurtjes over gedaan.. gespoten en er onder... klaar... je ziet m donderdag wel. :smoke:
Never drive faster than your guardian angel can fly...
Ollie

Nee, zou eigenlijk niet zo veel werk moeten zijn. Lang verhaal...als ik er aan denk vertel ik het donderdag wel :p
Ben wel beniewd naar jouw creatie dan! :D
Egid
Contacteer:

@ Ollie: als je hulp nodig hebt met je bumper dan wil ik wel een handje helpen!!! Ik hoor het wel! Ik kom donderdag ook en MET DE TURBO :p !!!!! Eindelijk.

@ PatrickL: hoe zit het met de turbo van jou. Als het een kwestie is van het Relais, dan heb ik er nog wel eentje voor je!!!!

Wie is er donderdag nog meer?????? Tis m'n laatste keer!!!!!! :@
Marcel J.

zeg heeft iemand van jullie ervaring met remklauw(?) revisie? 8) klink iig erg leuk, maar kwil weten of iemand weet hoe die de remzuiger eruit krijgt. De rubber is namelijk kapotjes en moet dus vervangen worden...iemand suggesties?

iig tot morgen :)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik kom mischien morgen .als ik vervoer kan krijgen en daar ziet het er niet echt naar uit. dus marcel wil jij misschien voor een keer mijn taxi chaffeurtje zijn (F)
Ruud

MJ schreef:zeg heeft iemand van jullie ervaring met remklauw(?) revisie? 8) klink iig erg leuk, maar kwil weten of iemand weet hoe die de remzuiger eruit krijgt. De rubber is namelijk kapotjes en moet dus vervangen worden...iemand suggesties?

iig tot morgen :)
Gewoon de klauw eraf halen en op de rem duwen , dit is wel de ruwe manier. Je kunt het beter iets voor zichtiger doen. Met een speciale trekker kun je de zuiger er zo uit trekken.
Gesloten