2: auto in Engeland door de keuring slepen en dan invoeren is volgens mij het beste plan, kun je gewoon je clio-tje heel houden...volgens mij wordt dat nogal eens gedaan...
3: Succes, want dat zul je nodig hebben!!!

Je komt niet echt geloofwaardig over dus dan krijg je dit soort praat.cliomaniac schreef:Luister je kunt wel replyen maar als je deze topic ziet als "laten we maar iets zeggen" of "waar slaat dit op" wat ik me voor kan stellen, zeg dan niets en laat ruimte voor diegene die meedenken en er zinnige dingen over te melden hebben over aub. O.k. je kunt zoiets hebben van "en wat doe je dan op het gebied van bv. stijfheid" ga dan niet blij zitten replyen van "hij snapt of weet dit of dat niet" maar leg even in het kort uit wat je bedoelt. BVD
Een chassis is zo'n klomp metaal in de vorm van een soort ladder zoals de T-Ford had en vrachtwagens hebben. Volkswagen is dan wel niet erg vooruitstrevend (sorry), maar die gebruiken toch echt een zelfdragende "koets".cliomaniac schreef:goed lezen he het gaat om een golf drie chassis met een clio16v opbouw
Misschien een idee om ff naar de bieb te gaan en het volgende boekje op te halen: autotechniek voor beginners. Neem van mij aan: dat helpt echt.cliomaniac schreef:
ik bedoel toch echt chassis( bv. van chassinr.) maar voor jullie zal ik ff wat duidelijker maken de koets wordt ter hoogte van einde achterscherm volledig doormidden geslepen.
Geen dank. Ik wil je graag helpen, ik gun je de kans, maar heb er heel eerlijk weinig vertrouwen in (volgens mij geniet je er wel van, de tegenstandcliomaniac schreef:clio-rally thnxs voor de tip gaat om een zaakje in rotterdam ga morgen ff kijken prijs was al gezakt naar 2500 dusa ik ga 1700 bieden hehe(vr6 automaat met schade)
Ok, zonder afzeiken, hier ga je dus echt de mist in met je basis kennis. Je kunt met twee motoren een aantal dingen proberen om de zaak een beetje netjes op de rails te krijgen. Je kunt de twee motor op een as koppelen naar de bak, maar dit is helemaal ellende. Jij kiest voor een bak bij elke motor, waarom moet je deze nog koppelen? Deze eens goed na, waarom???cliomaniac schreef:Ik leg het nog een keer uit is niet zo moeilijk als dat jullie het maken. Stel je pakt twee vr-6 blokken, dan pak je twee g-60 synchro bakken en die sluit je aan dmv een aandrijfas. Hier zet je een as tussen en je verbind de schakelkabels. In het ideale geval zou je nu klaar zijn. Ik weet alleen nu ff niet hoe ik dus die assen koppel want de een draaid de verkeerde kant op en in een bocht zal er een soort diff tussen moeten