en dat schijnt dan te helpen ofzo ?
Tuning stekker Powerboxen?
alles is goedkoper dan origineel renault...ant1 schreef:Deze heb ik ook maar volgens mij maakt het (helemaal) niets uit , maar had toch nieuwe nodig dus waarom niet proberen.En ze waren goedkoper dan orginele renault.
gr antoine
-
- Contacteer:
Die speciale kabels klinken net als die "high end audio" kabels van honderden euro's de strekkende meter. Er is geen verschil te meten, maar de audiofiel kan het desalniettemin horen.
Maar als ze goedkoper zijn dan Renault en ook nog eens leuk uitzien, waarom niet?
- Peter
Maar als ze goedkoper zijn dan Renault en ook nog eens leuk uitzien, waarom niet?

- Peter
-
- Moderator
- Car: Megane
nee het zag er anders uit
Van chiptuning gaat je auto overigens wel iets zuiniger rijden. Sommige chippers garanderen 5 tot 10% gelovik. Overigens wordt de efficientere verbranding vaak weer teniet gedaan door een iets "zwaardere" rechtervoet.P@TB@D schreef:was gister ook zo'n vent op de franse autosportdag die beweerde met 1 kabeltje naar je boegie je auto zuiniger t elaten rijden geloof jij het of ik geloof ik het
Iets waar meerdere mensen bij chiptuning last van hebben

-
klopt inderdaadMerijn.V schreef:Van chiptuning gaat je auto overigens wel iets zuiniger rijden. Sommige chippers garanderen 5 tot 10% gelovik. Overigens wordt de efficientere verbranding vaak weer teniet gedaan door een iets "zwaardere" rechtervoet.
Iets waar meerdere mensen bij chiptuning last van hebben