Tuning stekker Powerboxen?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Ferdy
Über-Spammer

en dat schijnt dan te helpen ofzo ?
antoine
Car: Renault Clio III RS

Deze heb ik ook maar volgens mij maakt het (helemaal) niets uit , maar had toch nieuwe nodig dus waarom niet proberen.En ze waren goedkoper dan orginele renault.

gr antoine
Ferdy
Über-Spammer

ant1 schreef:Deze heb ik ook maar volgens mij maakt het (helemaal) niets uit , maar had toch nieuwe nodig dus waarom niet proberen.En ze waren goedkoper dan orginele renault.

gr antoine
alles is goedkoper dan origineel renault...
Peter @ Malta
Contacteer:

Die speciale kabels klinken net als die "high end audio" kabels van honderden euro's de strekkende meter. Er is geen verschil te meten, maar de audiofiel kan het desalniettemin horen.

Maar als ze goedkoper zijn dan Renault en ook nog eens leuk uitzien, waarom niet? :)

- Peter
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ant1 schreef:http://www.limpex-sport.nl/Producten/Lu ... page03.htm

zoiets zeker

gr antoine
nee het zag er anders uit
Merijn.V
Contacteer:

P@TB@D schreef:was gister ook zo'n vent op de franse autosportdag die beweerde met 1 kabeltje naar je boegie je auto zuiniger t elaten rijden geloof jij het of ik geloof ik het :lol:
Van chiptuning gaat je auto overigens wel iets zuiniger rijden. Sommige chippers garanderen 5 tot 10% gelovik. Overigens wordt de efficientere verbranding vaak weer teniet gedaan door een iets "zwaardere" rechtervoet.

Iets waar meerdere mensen bij chiptuning last van hebben :D
Robert dB.

Merijn.V schreef:Van chiptuning gaat je auto overigens wel iets zuiniger rijden. Sommige chippers garanderen 5 tot 10% gelovik. Overigens wordt de efficientere verbranding vaak weer teniet gedaan door een iets "zwaardere" rechtervoet.

Iets waar meerdere mensen bij chiptuning last van hebben :D
klopt inderdaad :S 8)
Plaats reactie