ACT: Het uitgaanstopic.

Plaats reactie
Vos

Ok Mental Theo is in het echt net zo'n kneus als op tv :D :-* 8) Hij kan wel draaien maar toch.....
Clio 16v.....
-Ray-
Contacteer:

Steven schreef:
Steven schreef:Gaan er nog mensen naar XXlerator @ Matrixx in Nijmegen?

Ik ben er iig wel, 1 tip zoek het geel en wit 8)
Ah

van de RTC'ers:

-Stephan
-Ray
-JP
-Steven

En nog wat losse vrienden waaronder een half RTC-er :D

Wie komt er nog meer?

Merijn, Jesper?
volgens mij waren wij weer de enige ....
Immer wieder die verdammte Holländer
hitman

Vosje schreef:Ok Mental Theo is in het echt net zo'n kneus als op tv :D :-* 8) Hij kan wel draaien maar toch.....
ik stapte gister uit de trein in arnhem en toen liep die kale daar ook.met zijn rooie platenkoffertje :lol:
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Arjen

-Ray- schreef:
Arjen schreef:
RO 16v schreef:Straks lekker naar Dance Vally, het weer zit lekker mee. :)
Dance Valley? Walk Valley zal je bedoelen. Je mag eerst een vierdaagse afstand lopen voordat je op het feest bent.
ben je er wel eens geweest of niet??

man man wat een weer hee.... ik was net aan het werk, allemaal schaars geklede dames in felle pakkies en zonnebrillen voorbij, afgeladen bussen, volle taxi's.. volgens mij is dance valley begonnen!

wel jammer dat de wind de verkeerde kant op staat, nu hoor ik niks :( ;)
Yep, ik ben er wel eens geweest. Dat was kompleet ruk. Ik ga al vanaf 1991 naar feesten, maar dat was echt het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Maar ik moet zeggen: het was ook in het befaamde jaar 2001, toen echt alles daar mis liep. Zo goed als bijv. de LP georganiseerd is (terwijl je daar niks voor hoeft te betalen), zo slecht was het bij DV. Busvervoer was toen slecht/security was knudde/ drie kwartier lopen naar de ingang en dan ook nog allemaal van die gemaakte mensen die er alleen maar zijn om de volgende dag te kunnen opscheppen tegen collega's :(
Marcel B.

Gewoon volgende week naar de ffwd heineken dance parade komen!
Don't walk the grass... smoke it
catrinus

catrinus schreef:Vanavond gaat cat gratis douchen in harkstede in 2 brothers. Er is daar een shower party????? Wat dat mag wezen weet ik niet maar zal vast wel leuk zijn 8) . Alleen oppassen dat mijn tekening op mijn been niet wegspoeld :p
Nou de shower party was 3x ruk. Schijt muziek, schijt mensen die er liepen en schijt sfeer. Niet voor herhaling vatbaar. De enigste knappe vrouwen die ik zag kon ik op 1 hand tellen. Het is er wel eens beter geweest. Volgende keer maar gewoon naar de plaatselijke stamkroeg :) . Zijn veel leukere vrouwen en ook een betere sfeer :)
There will be plenty of time to rest when your dead
Arjen

Marcel B. schreef:Gewoon volgende week naar de ffwd heineken dance parade komen!
Over ruk gesproken :)

Daar ben ik wel een keer geweest. Het was meer de Heineken Ren Parade. De vrachtwagens gingen haast volgas door de stad. En dan het geluid......uit mijn walkman komen meer decibels. Leuks als je het leuk vindt, maar mijn inziens een slap aftreksel van de LP. Maar het eindfeest in Rotjeknor was wel leuk.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Arjen, jij heb altijd wat te zeiken hè..:lol:
Net of het in Drenthe allemaal zo flex is..;)

Je bent gewoon jaloers op onze ohw sow mooie Randstad. Deels ook wel het groene hart genoemd..:)
Arjen

Chris schreef:Arjen, jij heb altijd wat te zeiken hè..:lol:
Net of het in Drenthe allemaal zo flex is..;)

Je bent gewoon jaloers op onze ohw sow mooie Randstad. Deels ook wel het groene hart genoemd..:)
Precies, ik ben echt zeikerd de eerste......en inderdaad in Drenthe slaapt alles lekker verder, maar ik ga denk ik al wat langer naar feesten dan de meeste "jongetjes" hiero. Kan dus onderhand wel uitmaken wat leuk of niet leuk is. Maar dat is natuurlijk ook zeer persoonlijk. En zoals ik aangaf, het eindfeest na de Danceparade is echt super.

En er zijn ook zat leuke feesten in ons landje: Impulz Outdoor en Mysteryland bijvoorbeeld.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Je hebt wel gelijk, je bent natuurlijk al wat "rijper" dan een groot deel van de bezoekers hier. ;) Elk mens is natuurlijk anders, wat jij niks vind kan een ander helemaal te gek vinden.
Hoe kan het nou dat het noorden toch altijd wat achter blijft in een aantal dingen? Maar in het Thialf gebeurt tegenwoordig toch wel het een en ander?

Ik bedoel, jullie hebben wel hunnebedden..
jean-paul

Chris schreef:
Ik bedoel, jullie hebben wel hunnebedden..
:lol:

Dance Valley is CULT :D
Marcel B.

Arjen schreef:
Marcel B. schreef:Gewoon volgende week naar de ffwd heineken dance parade komen!

Daar ben ik wel een keer geweest. Het was meer de Heineken Ren Parade. De vrachtwagens gingen haast volgas door de stad. En dan het geluid......uit mijn walkman komen meer decibels. Leuks als je het leuk vindt, maar mijn inziens een slap aftreksel van de LP. Maar het eindfeest in Rotjeknor was wel leuk.
Een aftreksel van de LP is het zeer zeker, maar ik vind et een leuk initiatief om het ook in nederland te doen, en ik weet niet bij watvoor vrachtwagen jij gelopen heb, misschien was je van de route afgeweken en ben je ergens bij de havens terecht gekomen waar wel meer vrachtwagens rijden...
Arjen

Chris schreef: Ik bedoel, jullie hebben wel hunnebedden..
En jullie hebben?..........uh,uh,uh,uh :lol:
Arjen

Marcel B. schreef:
Arjen schreef:

Een aftreksel van de LP is het zeer zeker, maar ik vind et een leuk initiatief om het ook in nederland te doen, en ik weet niet bij watvoor vrachtwagen jij gelopen heb, misschien was je van de route afgeweken en ben je ergens bij de havens terecht gekomen waar wel meer vrachtwagens rijden...
Ik vind het supergoed dat ze het in Nederland ook proberen, maar het viel mij (en de rest van onze groep) toen echt tegen. En die vrachtwagens gingen er toen opeens echt met een noodgang vandoor. Dat kon je lopend echt niet bijhouden. Maar misschien dat het tegenwoordig allemaal wel beter is. Al het begin is moeilijk :)
Marcel B.

Arjen schreef:
Marcel B. schreef:
Arjen schreef:

Ik vind het supergoed dat ze het in Nederland ook proberen, maar het viel mij (en de rest van onze groep) toen echt tegen. En die vrachtwagens gingen er toen opeens echt met een noodgang vandoor. Dat kon je lopend echt niet bijhouden. Maar misschien dat het tegenwoordig allemaal wel beter is. Al het begin is moeilijk :)
De eerste keer was ik er ook bij, en het is mij niet opgevallen :) (liep overigens de hele tijd toen bij de tiesto kar, errug vet)

*edit* was dat 6 jaar geleden? mmh whatever :)
Laatst gewijzigd door Marcel B. op ma 4 aug 2003 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Arjen schreef:
Chris schreef: Ik bedoel, jullie hebben wel hunnebedden..
En jullie hebben?..........uh,uh,uh,uh :lol:
Veel files en flitspalen :p
-Ray-
Contacteer:

en drempels :(
Immer wieder die verdammte Holländer

-Ray- schreef:en drempels :(
Die hebben wij hier helaas ook teveel. :evil:
Foeke

gewoon een semi weekend naar Ameland gaan >-) >-) >-)
<-------So you know don't mess with a Reno------->

Foeke schreef:gewoon een semi weekend naar Ameland gaan >-) >-) >-)
Nee man! Terschelling is het eiland to be. :)
Foeke

Daar gaat alles op 8 uur open en 2 uur dicht.
Op Ameland gaat alles om 4 uur dicht.
Maar als je dan weer in Leeuwarden komt half 7 ongeveer :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Terschelling is zeker echt gaaf, alleen is er op Texel mbt uitgaan zeker wel meer te doen en op Texel verwelkomen ze je sportieve Renault veel meer dan op Terschelling.

Foeke, ik weet niet waar jij bent geweest maar ik zat in de kroegen van terschelling zeker nog tot een uur of 4 's ochtends. :)
Foeke

En in welke eeuw was dat :D :lol: :lol:

Moet wel toegeven dat ik wel een aantal personen kende die daar in de kroeg werkten. :wink:
Foeke

Ha :lol:
Sander101

hitman schreef:
Vosje schreef:Ok Mental Theo is in het echt net zo'n kneus als op tv :D :-* 8) Hij kan wel draaien maar toch.....
ik stapte gister uit de trein in arnhem en toen liep die kale daar ook.met zijn rooie platenkoffertje :lol:
Zijn auto waarmee ie met " Mental Theo On The Road" door het land scheurde staat helemaal gestript op het industrieterrein in Vijfhuizen bij een autosloperij. Zeker een keer een stuurfoutje :)
catrinus

Mental theo is goed :D 8) . Ik mag die man wel
Vos

Die vent rijd toch ook in de Clio Cup of zoiets! Het is echt een patser.... :-* :wink:
Clio 16v.....
Steven
Car: M536

Sander101 schreef:
hitman schreef:
Zijn auto waarmee ie met " Mental Theo On The Road" door het land scheurde staat helemaal gestript op het industrieterrein in Vijfhuizen bij een autosloperij. Zeker een keer een stuurfoutje :)
Die PT-cruiser? hehe jammer dan :)
catrinus

Mental theo is goed :D 8) . Zekers toen hij nog met Charley Lownoise muziek maakte 8)
Steven
Car: M536

Idd Cat 8)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tis weer (bijna) weekend!
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

woei zondag mijn eerste voetbal wedstrijd :p
~thijs~
Contacteer:

mmmmm zal wel weer teveel gaan zuipen dit weekend aangezien het Haarlem Jazzstad is :bang: :gitar:
Plaats reactie