volgens mij waren wij weer de enige ....Steven schreef:AhSteven schreef:Gaan er nog mensen naar XXlerator @ Matrixx in Nijmegen?
Ik ben er iig wel, 1 tip zoek het geel en wit
van de RTC'ers:
-Stephan
-Ray
-JP
-Steven
En nog wat losse vrienden waaronder een half RTC-er
Wie komt er nog meer?
Merijn, Jesper?
ik stapte gister uit de trein in arnhem en toen liep die kale daar ook.met zijn rooie platenkoffertjeVosje schreef:Ok Mental Theo is in het echt net zo'n kneus als op tv:-*
Hij kan wel draaien maar toch.....
Yep, ik ben er wel eens geweest. Dat was kompleet ruk. Ik ga al vanaf 1991 naar feesten, maar dat was echt het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Maar ik moet zeggen: het was ook in het befaamde jaar 2001, toen echt alles daar mis liep. Zo goed als bijv. de LP georganiseerd is (terwijl je daar niks voor hoeft te betalen), zo slecht was het bij DV. Busvervoer was toen slecht/security was knudde/ drie kwartier lopen naar de ingang en dan ook nog allemaal van die gemaakte mensen die er alleen maar zijn om de volgende dag te kunnen opscheppen tegen collega's-Ray- schreef:ben je er wel eens geweest of niet??Arjen schreef:Dance Valley? Walk Valley zal je bedoelen. Je mag eerst een vierdaagse afstand lopen voordat je op het feest bent.RO 16v schreef:Straks lekker naar Dance Vally, het weer zit lekker mee.
man man wat een weer hee.... ik was net aan het werk, allemaal schaars geklede dames in felle pakkies en zonnebrillen voorbij, afgeladen bussen, volle taxi's.. volgens mij is dance valley begonnen!
wel jammer dat de wind de verkeerde kant op staat, nu hoor ik niks![]()
Nou de shower party was 3x ruk. Schijt muziek, schijt mensen die er liepen en schijt sfeer. Niet voor herhaling vatbaar. De enigste knappe vrouwen die ik zag kon ik op 1 hand tellen. Het is er wel eens beter geweest. Volgende keer maar gewoon naar de plaatselijke stamkroegcatrinus schreef:Vanavond gaat cat gratis douchen in harkstede in 2 brothers. Er is daar een shower party????? Wat dat mag wezen weet ik niet maar zal vast wel leuk zijn. Alleen oppassen dat mijn tekening op mijn been niet wegspoeld
Over ruk gesprokenMarcel B. schreef:Gewoon volgende week naar de ffwd heineken dance parade komen!
Precies, ik ben echt zeikerd de eerste......en inderdaad in Drenthe slaapt alles lekker verder, maar ik ga denk ik al wat langer naar feesten dan de meeste "jongetjes" hiero. Kan dus onderhand wel uitmaken wat leuk of niet leuk is. Maar dat is natuurlijk ook zeer persoonlijk. En zoals ik aangaf, het eindfeest na de Danceparade is echt super.Chris schreef:Arjen, jij heb altijd wat te zeiken hè..
Net of het in Drenthe allemaal zo flex is..
Je bent gewoon jaloers op onze ohw sow mooie Randstad. Deels ook wel het groene hart genoemd..
Chris schreef:
Ik bedoel, jullie hebben wel hunnebedden..
Een aftreksel van de LP is het zeer zeker, maar ik vind et een leuk initiatief om het ook in nederland te doen, en ik weet niet bij watvoor vrachtwagen jij gelopen heb, misschien was je van de route afgeweken en ben je ergens bij de havens terecht gekomen waar wel meer vrachtwagens rijden...Arjen schreef:Over ruk gesprokenMarcel B. schreef:Gewoon volgende week naar de ffwd heineken dance parade komen!![]()
Daar ben ik wel een keer geweest. Het was meer de Heineken Ren Parade. De vrachtwagens gingen haast volgas door de stad. En dan het geluid......uit mijn walkman komen meer decibels. Leuks als je het leuk vindt, maar mijn inziens een slap aftreksel van de LP. Maar het eindfeest in Rotjeknor was wel leuk.
Ik vind het supergoed dat ze het in Nederland ook proberen, maar het viel mij (en de rest van onze groep) toen echt tegen. En die vrachtwagens gingen er toen opeens echt met een noodgang vandoor. Dat kon je lopend echt niet bijhouden. Maar misschien dat het tegenwoordig allemaal wel beter is. Al het begin is moeilijkMarcel B. schreef:Een aftreksel van de LP is het zeer zeker, maar ik vind et een leuk initiatief om het ook in nederland te doen, en ik weet niet bij watvoor vrachtwagen jij gelopen heb, misschien was je van de route afgeweken en ben je ergens bij de havens terecht gekomen waar wel meer vrachtwagens rijden...Arjen schreef:Over ruk gesprokenMarcel B. schreef:Gewoon volgende week naar de ffwd heineken dance parade komen!![]()
Daar ben ik wel een keer geweest. Het was meer de Heineken Ren Parade. De vrachtwagens gingen haast volgas door de stad. En dan het geluid......uit mijn walkman komen meer decibels. Leuks als je het leuk vindt, maar mijn inziens een slap aftreksel van de LP. Maar het eindfeest in Rotjeknor was wel leuk.
De eerste keer was ik er ook bij, en het is mij niet opgevallenArjen schreef:Ik vind het supergoed dat ze het in Nederland ook proberen, maar het viel mij (en de rest van onze groep) toen echt tegen. En die vrachtwagens gingen er toen opeens echt met een noodgang vandoor. Dat kon je lopend echt niet bijhouden. Maar misschien dat het tegenwoordig allemaal wel beter is. Al het begin is moeilijkMarcel B. schreef:Een aftreksel van de LP is het zeer zeker, maar ik vind et een leuk initiatief om het ook in nederland te doen, en ik weet niet bij watvoor vrachtwagen jij gelopen heb, misschien was je van de route afgeweken en ben je ergens bij de havens terecht gekomen waar wel meer vrachtwagens rijden...Arjen schreef:Over ruk gesprokenMarcel B. schreef:Gewoon volgende week naar de ffwd heineken dance parade komen!![]()
Veel files en flitspalenArjen schreef:En jullie hebben?..........uh,uh,uh,uhChris schreef: Ik bedoel, jullie hebben wel hunnebedden..
Die hebben wij hier helaas ook teveel.-Ray- schreef:en drempels
Nee man! Terschelling is het eiland to be.Foeke schreef:gewoon een semi weekend naar Ameland gaan![]()
![]()
Zijn auto waarmee ie met " Mental Theo On The Road" door het land scheurde staat helemaal gestript op het industrieterrein in Vijfhuizen bij een autosloperij. Zeker een keer een stuurfoutjehitman schreef:ik stapte gister uit de trein in arnhem en toen liep die kale daar ook.met zijn rooie platenkoffertjeVosje schreef:Ok Mental Theo is in het echt net zo'n kneus als op tv:-*
Die PT-cruiser? hehe jammer danSander101 schreef:Zijn auto waarmee ie met " Mental Theo On The Road" door het land scheurde staat helemaal gestript op het industrieterrein in Vijfhuizen bij een autosloperij. Zeker een keer een stuurfoutjehitman schreef:ik stapte gister uit de trein in arnhem en toen liep die kale daar ook.met zijn rooie platenkoffertjeVosje schreef:Ok Mental Theo is in het echt net zo'n kneus als op tv:-*