Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Dat is al een van de punten egid .De toertocht moet niet te lang gaan duren he .En er moet gedacht worden over tijden van bijeenkomst en vertrek .
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Riël schreef:Tjees, vandaag de garage leeggemaakt. Wist je dat.. er 12 !! bananendozen in een gtt passen :D:D Op naar 't stort :p
Uhm, moet je de Express eens proberen :)
Heb hem nog nooit volgestouwd met dozen, volgens mij zit je dan erg snel aan je max gewicht :)
Maar ik heb wel m'n hele kamer er in verhuisd (in 2 keer). Houd je nog veel luchtruimten over :)
Wat heb je dan allemaal weggegooid zeg, dat je zoveel rommel hebt! Als het bruikbaar was... :)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

he riel ben je morgen avond ook nog bezig in de garage kom ik eens even kijken.Helpen misschien een beetje niet te veel want heb al sinds een dag of 5 last van mijn rug dus zwaar tillen zit er effe niet in.
Patrick L.

ik help graag mee met de toertocht.
Is alleen jammer dat net in dat weelend een groot renault treffen is van Tous les Clubs in nederland, en voor zondag de 7e voor iedereen toegankelijk is in Terwolde. Kan zijn dat animo hierdoor minder groot is om aan de toertocht deel te nemen.
Riël
Über-Spammer

Laten we eerst eens kijken wat de animo is, een andere datum is ook zo geprikt. Wilde jij wel graag daarheen?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Riël
Über-Spammer

wilco blue schreef:he riel ben je morgen avond ook nog bezig in de garage kom ik eens even kijken.Helpen misschien een beetje niet te veel want heb al sinds een dag of 5 last van mijn rug dus zwaar tillen zit er effe niet in.
Jawel, waarschijnlijk wel. In 't zonnetje dan wel :) wordt lekker bakken morgen. Eerst die express es van een blokje ontdoen.
marco

vanaf hoelaat gaat het loos daaro in sittard??????
Riël
Über-Spammer

Ben nog aan't wachten op aanlevering van de eerste auto ... ? WEet eigenlijk niet. Ik dacht smorgens!

Zal zo wel wat gebeuren hier :) pfff warm
Riël
Über-Spammer

Zo, de express is hier. Wordt toch wel een redelijke klus.

Ik ga vanavond als ie met de gtt hier is eens wat doen, nu is veels te warm. Hopelijk gaat 't lukken voor 't weekend, maar moet kunnen.

Groeten!
Marcel J.

Gaat er vanavond iemand kijken bij Riël?
marco

yep :D ,ben al langsgeweest maar zoals gewoonlijk was die weer niet thuis :D ,dus ga ik vanavond ff kieken,,wilco wilde ook gaan zei die ,maybe dat we iets kunnen afspreken????
Marcel J.

marco schreef:yep :D ,ben al langsgeweest maar zoals gewoonlijk was die weer niet thuis :D ,dus ga ik vanavond ff kieken,,wilco wilde ook gaan zei die ,maybe dat we iets kunnen afspreken????

zeg ut maar....of kom langs
marco

ik ga ff douchen en kom daarna ff langsfietsen okiedokie
Marcel J.

marco schreef:ik ga ff douchen en kom daarna ff langsfietsen okiedokie
yop
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Er is niks aan de express en gtt gedaan, riël werd op zijn vrije dag naar het werk gestuurd door z'n baas. Jammer, maar morgen gaan we echt aan de slag.

Trouwens Riël, kan ik niet daar ergens pitten? Je weet hoe laat ik daar weg ging, ik ben nu net een half uurtje thuis... :(

't Rijden duurt langer dan ik dacht, helaas.
Riël
Über-Spammer

Ik weet niet hoelaat de maastrichtenaren weggingen :) maar ik geloof je. Hier thuis gaat niet lukken, er is de plaats niet. Ik heb mijn vader ook nog niet gesproken (ben altijd net weg als ie thuis komt) dus die weet dan ook nog van nix. Je kan eens bellen met van-der-valk hotel urmond, da's nog geen 5 km van mij vandaan. Denk dat de kosten overeen kunnen komen met wat benzine ofzo.

Aan de andere kant, we maken het zo laat niet morgen hoor. Alhoewel, ik weet niet hoe laat je van de tnm weg wil? Kijken morgen wel effe. Heb er wel zin in, wie van maastricht komt morgen mee tillen ?? :D:D:D

Groeten!
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Riël schreef:Ik weet niet hoelaat de maastrichtenaren weggingen :) maar ik geloof je. Hier thuis gaat niet lukken, er is de plaats niet. Ik heb mijn vader ook nog niet gesproken (ben altijd net weg als ie thuis komt) dus die weet dan ook nog van nix. Je kan eens bellen met van-der-valk hotel urmond, da's nog geen 5 km van mij vandaan. Denk dat de kosten overeen kunnen komen met wat benzine ofzo.

Aan de andere kant, we maken het zo laat niet morgen hoor. Alhoewel, ik weet niet hoe laat je van de tnm weg wil? Kijken morgen wel effe. Heb er wel zin in, wie van maastricht komt morgen mee tillen ?? :D:D:D

Groeten!
Ja, 't is voornamelijk tnm die het laat gaat maken. En dat hotel is toch wel duur: 60 euro. De diesel is dan echt goedkoper. De benzine van de gtt weet ik niet :) maar ik denk ook niet zo veel.

Mocht er iemand idd mee willen helpen, we zijn de hele dag bezig dus kom maar effies langs. We hebben geen trollywagentje (of pallet op wieltjes) dus dat zouden we ook wel kunnen gebruiken :p
marco

:D :D :D :D meetillen,,dat heb ik een keer gedaan he riel :lol: .Waarom huren jullie niet ff gewoon een takel???,is veel handiger.Ik kom vandaag nog wel ff kijken hoe het gaat.

greetz and see ya
Riël
Über-Spammer

Waar béén je?? Ik heb misschien een tractor met frontlader. Dat tilt ook wel makkelijk :)
Marcel B.

Hij heeft net even een bank overvallen :)
Don't walk the grass... smoke it
marco

yo het is weer zover ,,wie komt er vanavondt allemaal???
o ja we hebben bezoek uit enschede,,
ill be there

greetz marc
Marcel J.

wat un vroag!!! :wink:
Benny_R

marco schreef::D :D :D :D meetillen,,dat heb ik een keer gedaan he riel :lol: .Waarom huren jullie niet ff gewoon een takel???,is veel handiger.Ik kom vandaag nog wel ff kijken hoe het gaat.

greetz and see ya
vandaag toevallig eff bij boels geweest voor een takel. ze hadden er geen meer daar was al verhuurd, maar ik hoef er ook geen want 40 euro per dag vind ik erg veel!

is dat overal zo of zijn er plaatsen waar het goedkoper is?

mzzls!
Patrick L.

had ff willen komen maar dat ging niet meer toen mijn ouders onverwachts op de stoep stonden.
Volgende week ben ik er ook niet, vertrek zaterdagochtend voor vakantie op Zakynthos,
mazzel :)
Riël
Über-Spammer

Prettige vakantie dan hé!!

@benny: nee, veel goedkoper zul je ze niet vinden. Huren is idd erg prijzig, en er zit ook een dikke borg op. Je kan eens naar maastricht bellen (boels) maar dat kost toch ook tegen de 35 euro dacht ik.

Een nieuwe takel = 175 euro.
Patrick L.

Thanx :)

Voor die takel moet je Bo-rent eens bellen, die zijn goedkoper dan als Boels.
Patrick L.

mun GTT loopt niet meer :(
startmotor draait wel, ook vonk, maar denk geen benzine, vermoed dat het relais van de brandstof pomp kapot is, of de pomp zelf. waar zit dat relais en hoe controleer ik dat. Mischien dat iemand mij over een week hier ff mee kan helpen?
:)
Riël
Über-Spammer

rechts naast zekeringen kast. Ik geloof het grootste relais (rechthoekig geen vierkante) met een bengel kabels eraan. Hoor je de pomp wel lopen?
marco

dat relais zit rechts onder bij de zekering kast,zitten volgens mij drie grote relais en een ervan is het,ik weet nu ff niet precies welke,maar ik heb hem ook kapot gehad,ff iets anders chek eens de kabels op de ontsteking,ik dacht de middelste of bovenste stekker,een ervan stuurt ook de benzine aan,heb ik ook al eens gehad ff stekker ietsie eruit en niet meer starten geen benzine,stekker ietsie verder erin duwen en vroem,nieuw relais is iets van 100 gulden dacht ik ervoor te hebben betaald,maar chek eerst maar eens de kabels op de ontsteking,you never know
Riël
Über-Spammer

Dat klopt ja bij jou weet ik nog dat billige stekkertje :) zaten we ook suf te kijken dat dat 't was.

Jij nog laat op man ga es slapen! :D
marco

nee ken niet slapen man veel te warm,zweet zowat me nest uit :lol: ,schiet al lekkel op he met het turbo projekt,hoop dat het beestje morgen loopt,vanmorgen ff nieuw raam mechanisme ingebouwd en werkt perfect,
ikke weer happy zijn :D ,
Riël
Über-Spammer

Ja, hoop ook dattie morgen kan brommen. Maar niet te vroeg juichen hé :) 't weer is echt nix eigenlijk, schiet gewoon voor geen meter op. Hele dag over een blok inmekaar bouwen vind ik wel lang hoor :) maarja, we gaan lekker verder, 't wordt wel sjiek.

Iedereen mag komen kijken ;)

Zeg, ik ga es proberen te slape. Goeienach!
Laatst gewijzigd door Riël op za 9 aug 2003 1:12, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

slaap ze ,enne succes morgen
marco

Hey boykes, egid hier!!! Mijn internet verbinding ligt tijdelijk(voor hoelang weet ik niet)plat, ben nu bij marco, dus vandaar onder zijn naam!!! Ik denk niet dat ik meega morgen naar Vive La France. Het weer woirdt me veel te warm om 3 uurtjes ofzo in mijn gtt te zitten! Echt wel jammer!!!!!! Zullen diegene wat een tocht willen houden donderdag eens gezamelijk aan tafel willen gaan zitten, dan kunnen we eindelijk een wat op papier zetten. Want zo schiet het ook niet op he??? :( Liefst niet op 7 september, want dan ben ik op vakantie! daarna boeit me niet wanneer!

ik hoor het donderdag wel! See ya all om 20.00 uur!!!!!!
marco

ikke ga morgen ook niet naar vlf,,veel te warm,,ga wat zwemmen ofzo,kzie wel

greetz marco
Gesloten