Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Contacteer:
Waarschijnlijk ben ik aanstaande donderdag ook weer aanwezig, mét Arjan... 
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Grote kans dat ik er ook ben (en ik ben Enschedeër) 
Ask Riël why

Ask Riël why

Whehe die jongen weet niet wat ie zich op de hals haalt 

-
- Contacteer:
Hahahahaha, ja maybe. Donderdag is die dan wel niet af, maar kom ik toch gewoon met de Citroën?
wie gaat er nou mee naar vive la france? En Riel, neem jij donderdag die paddockkaart voor me mee?
Wilco jij gaat toch niet mee???? Maar bij wie moet ik zijn voor die devil uitlaat???
Wilco jij gaat toch niet mee???? Maar bij wie moet ik zijn voor die devil uitlaat???
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Bij ray maar ik praat wel met hem dat hij naar jou komt.
watte??? ik loop de hele dag toch te rennen en iedereen schijnt mij te kennen, dus ik ben niet zo gek moeilijk te vindenwilco blue schreef:Bij ray maar ik praat wel met hem dat hij naar jou komt.

(btw verkeerde inlog)
ray
-
[
Ikke niet, ik ben dan op Zakynthos, is me te ver rijdenquote="Egid"]wie gaat er nou mee naar vive la france?
Das dan geregeldmarco schreef:ik wil wel meegaan,maaaaaaaar ligt er helemaal aan hoeveel mensen meegaan.ik ga niet met twee drie man oprijden naar lelystadEgid schreef:wie gaat er nou mee naar vive la france?
greetz marco
-
- Contacteer:
Is toch al een draadje voor?
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=11440
I know, maar tgaat meer om de mensen hier uit de buurt die gaanDoubleYou schreef:Is toch al een draadje voor?
Wie gaat trouwens?

Jawel mensen, afgelopen zaterdag was er een tuningsshow in MAASTRICHT!! Ik wist niet dat het was, maar had 's ochtends al een paar getunde Belgen zien rijden en het viel me op dat er wel erg veel getunde wagen in Maastricht rondreden, en op weg naar huis zag ik een bordje "tuning" staan, en wat bleek in Heugem bij de hooge weerd was het: "Island Tuning Festival"
Entree was 7 euro per persoon, maar toch met de vriendin samen voor 5 euro binnen kunnen komen. Kijk maar hier : http://www.tuning-island.tk
Het was niet zo groot als Maasmechelen, mnaar wal bijna dezelfde wagens, en weer die Belg met de oranje Clio met z'n RTC stikkers erop.
Volgen jaar moeten we daar ook met een fatsondelijke delegatie naar toe gaan! Hier staan wat foto's :
http://www.lowtuners.be/
Waarbij vooral deze in het oog springt:
[img]http://www.consoleworld.nl/~lowtuners/m ... C05734.jpg[/img]
Entree was 7 euro per persoon, maar toch met de vriendin samen voor 5 euro binnen kunnen komen. Kijk maar hier : http://www.tuning-island.tk
Het was niet zo groot als Maasmechelen, mnaar wal bijna dezelfde wagens, en weer die Belg met de oranje Clio met z'n RTC stikkers erop.
Volgen jaar moeten we daar ook met een fatsondelijke delegatie naar toe gaan! Hier staan wat foto's :
http://www.lowtuners.be/
Waarbij vooral deze in het oog springt:
[img]http://www.consoleworld.nl/~lowtuners/m ... C05734.jpg[/img]
Riël, Marco, Egid en Wilco, is er al meer nieuws met betrekking tot de meeting/toertocht in september?
De tijd begint te dringen, en mensen willen alles wel graag van tevoren weten.
We moeten op korte termijn toch wel een topic gaan maken met een opkomstlijst etc.
Ik hoor het wel.
De tijd begint te dringen, en mensen willen alles wel graag van tevoren weten.

We moeten op korte termijn toch wel een topic gaan maken met een opkomstlijst etc.
Ik hoor het wel.
Ja, ik heb nog een stuk of 50 uitnodigingskaarten in de gtt liggen, ben ze donderdag vergeten aan jullie te geven ...Rob (R5B) schreef:Een of andere gek met een klein blauw autootje![]()
Maar wist iemand hier dat dit was? want de wagens die er stonden waren wel van een hoog nivo, en niet zo ver rijden

@chris, binnenkort meer info.
Nou cris, volgens mij zou riel dat regelen. Dus..... maar als ik wat kan doen, wil ik je best graag helpen riel, zeg het maar.
-
Ik denk dat ik mijn handjes terug ga trekken van deze toetocht want ik denk dat hij vet in het water gaat vallen omdat iedereen het zelfde zegt:Ach een toertocht is niet zo moeilijk.Nou blijkbaar dus wel want ik heb nog geen 1 tocht op papier gezien of dat er is gesproken hoe we het gaan aan pakken .Ik heb dus geen zin om mijn naam zwart te laten maken omdat we iets verknallen .Dus bij deze wilco trekt zich terug uit deze toch en komt waarschijnlijk ook niet opdagen die dag .Helaas pindaboter
Mag ik ff vragen waar dit vandaan komt...ben er een beetje door ontwaardigd!wilco blue schreef:Ik denk dat ik mijn handjes terug ga trekken van deze toetocht want ik denk dat hij vet in het water gaat vallen omdat iedereen het zelfde zegt:Ach een toertocht is niet zo moeilijk.Nou blijkbaar dus wel want ik heb nog geen 1 tocht op papier gezien of dat er is gesproken hoe we het gaan aan pakken .Ik heb dus geen zin om mijn naam zwart te laten maken omdat we iets verknallen .Dus bij deze wilco trekt zich terug uit deze toch en komt waarschijnlijk ook niet opdagen die dag .Helaas pindaboter
Een tijdje terug mocht ik in de nieuwsbrief vernemen dat er een toertocht gepland staat op 7 september in noord-brabant/limburg. Schijnt dus dat wij dat moeten regelen van de TNM. Wat mij betreft geen probleem...alleen ff over de datum. Die dag is er al een frans-autosport iets...kom ff niet op de naam.
Maar dat nu Wilco opeens deze reactie post en dat Egid zegt dat Riël het zou regelen...dat snap ik ff niet! We zijn toch een team of hoe zie ik dat. Heeft toch helemaal niks te maken met zwart maken ofzo. Bij deze help ik graag met het opzetten ervan. Ik regel het wel met Riël en Pat als ik terug ben van vakantie.
Vind het een beetje lullige bedoeling zo!!! :-*
-
Ja klinkt misschien lullig ollie maar helaas zo denk ik er over .Bij deze wens ik jullie veel succes en dat meen ik echt .En over die meeting die was al lang weer van het podium verdwenen omdat 7 september al werd gekozen voor een toertocht.En een klein tipje ga eens bij elkaar thuis praten over die tocht en niet bij tnm dat hadden we ook al een paar keer geprobeerd maar dat werkt niet zo heb ik gemerkt.
wilco waar hang jij uit man ,,ben net bij je thuis geweest,,nobody home???
en zet die tel eens aan man
greetz en see ya
ps ,,ollie we hebben het er wel over,,is alleen zo dat niemand echt moeite doet om iets te doen of te regelen,,een toertocht is zo geregeld als je je er een dag of 2 mee bezig houdt ,,ik gooi me nu ook in de ring,,ik laat ons limbo's toch niet voor chappie
staan man,,wij kunnen dat ook en al moet het met zijn twee
,,kom op mannen laten we de koppen eens bijelkaar steken en eens iets uitpuzzelen,,wilco jij geeft te snel op man ,,laten we het nu eens goed doen en eens iets afspreken,,let's go MENAGE

en zet die tel eens aan man
greetz en see ya
ps ,,ollie we hebben het er wel over,,is alleen zo dat niemand echt moeite doet om iets te doen of te regelen,,een toertocht is zo geregeld als je je er een dag of 2 mee bezig houdt ,,ik gooi me nu ook in de ring,,ik laat ons limbo's toch niet voor chappie
staan man,,wij kunnen dat ook en al moet het met zijn twee

-
Ja marco was effe mijn moeder halen verder zit ik nu thuis te rusten want het gaat niet echt lekker met mijn rug .En misschien snel op geven ok maar er zijn wat mensen die het gaan regelen he .Riel ,ollie ,pat,egid,en jij .Ik denk niet dat dat zo fijn samen gaat met 5 man wat organiseren en volgens mij hoeft dat ook niet want ik krijg net een Pm van riel dat hij alleen nog maar hoeft te spreken met de valk voor een begin plek en dan is de verderrest zo gepiept.
Jongens geen stress, der zijn mannen en vrouw genoeg die willen helpen!!!
Kzou zeggen heb der donderdag gewoon effe over, met de groep die het zou organiseren.
Kijk waar jullie zijn en vraag waar nodig hulp in van de rest
Kbied mij bij deze o.a. al aan om de route te testen
Trouwens wie komt er donderdag?
En wie gaat er zondag?
Kzou zeggen heb der donderdag gewoon effe over, met de groep die het zou organiseren.

Kbied mij bij deze o.a. al aan om de route te testen

Trouwens wie komt er donderdag?

En wie gaat er zondag?
HMZ, ik snap niet wat er ff fout gaat hier..
Er wordt al zolang gevraagd om een meeting in Limburg, nou komt die er en krijgen jullie zelf alle kansen om wat leuks op te zetten, en dan lees je dit..Jammer zeg.
Er wordt al zolang gevraagd om een meeting in Limburg, nou komt die er en krijgen jullie zelf alle kansen om wat leuks op te zetten, en dan lees je dit..Jammer zeg.
komkom komt goedChris schreef:HMZ, ik snap niet wat er ff fout gaat hier..
Jaaah komt goed zeg! Geen ruzie maken hé 't is gewoon, iémand moet er wel es mee beginnen.
Ik en ollie hebben de kop al bijmekaar gestoken, wordt nog de startplaats geregeld. De route is bij de meeste limburgers wel bekend neem ik aan. Zodra oliver terug is van vakantie hebben we tijd zat om 't voor de coureurs (:)) op papier te zetten en that's it! Komt vast nog wel e.e.a. naar voren, zodat iedereen een steentje kan bijdragen. Met de hele tnm op zoiets storten werkt sowieso niet lekker hé.
Tot donderdag (ben er met mr. double-you, btw woensdag is er een gtt en express in einighausen hier die moeten fuseren
dus voor nieuwschierigen
)
Groeten!
Ik en ollie hebben de kop al bijmekaar gestoken, wordt nog de startplaats geregeld. De route is bij de meeste limburgers wel bekend neem ik aan. Zodra oliver terug is van vakantie hebben we tijd zat om 't voor de coureurs (:)) op papier te zetten en that's it! Komt vast nog wel e.e.a. naar voren, zodat iedereen een steentje kan bijdragen. Met de hele tnm op zoiets storten werkt sowieso niet lekker hé.
Tot donderdag (ben er met mr. double-you, btw woensdag is er een gtt en express in einighausen hier die moeten fuseren

Groeten!
Goeie tipwilco blue schreef:En een klein tipje ga eens bij elkaar thuis praten over die tocht en niet bij tnm dat hadden we ook al een paar keer geprobeerd maar dat werkt niet zo heb ik gemerkt.
-
- Contacteer:
De fusering is denk ik pas donderdag, ik moet woensdag de complete dag rijden. Heb even het aantal km gecheckt die ik met de oprijwagen moet gaan rijden: 950 (!) km ongeveer.Riël schreef:Tot donderdag (ben er met mr. double-you, btw woensdag is er een gtt en express in einighausen hier die moeten fuserendus voor nieuwschierigen
)
We zien wel hoe ver we komen woensdag.
ikke ben nieuwschierigRiël schreef: Tot donderdag (ben er met mr. double-you, btw woensdag is er een gtt en express in einighausen hier die moeten fuserendus voor nieuwschierigen
)
Groeten!

ik zal zekers ff komen kieken

greetz and see ya
Tjees, vandaag de garage leeggemaakt. Wist je dat.. er 12 !! bananendozen in een gtt passen
:D Op naar 't stort 

Hey mensen, eff tussendoor he,
Ik ben nog steeds bezig met mun karretje(net 3 weken op vakantie geweest) en heb ef een vraagje: heeft iemand van jullie nog toevallig een gtt voorbumpertje liggen?
oja, Egid ik hoorde van Riel dat je nog vanallus wou hebben van de auto... weet nog altijd niet hoe een fusee er uit ziet dus kan je nog niet verder helpen.
En wat moet er gebeuren met die velgen, ik heb ze hier op een stapel liggen dus...
Probeer deze week dat blok eruit te krijgen, maaja zonder takel word dat nix geloof ik. weet niet precies wat ik allemaal los moet halen, heb al een deel deraf gesloopt ( kop en nog wat dingetjes waarvan ik niet weet wat het is
)
heeft iemand ervaring met het subframe losdraaien en de carrosserie over de motor tillen?
Ik ben nog steeds bezig met mun karretje(net 3 weken op vakantie geweest) en heb ef een vraagje: heeft iemand van jullie nog toevallig een gtt voorbumpertje liggen?
oja, Egid ik hoorde van Riel dat je nog vanallus wou hebben van de auto... weet nog altijd niet hoe een fusee er uit ziet dus kan je nog niet verder helpen.

En wat moet er gebeuren met die velgen, ik heb ze hier op een stapel liggen dus...
Probeer deze week dat blok eruit te krijgen, maaja zonder takel word dat nix geloof ik. weet niet precies wat ik allemaal los moet halen, heb al een deel deraf gesloopt ( kop en nog wat dingetjes waarvan ik niet weet wat het is

heeft iemand ervaring met het subframe losdraaien en de carrosserie over de motor tillen?
Hey boykes, wat een heisa over die toertocht. Als we nou eens op een zondag met 2 auto's ofzo gaan rijden en precies elk straatje/ leuke plekjes e.d. opschrijven, dan kom je al een heel eind. totdat je ongeveer 200 Km hebt gereden, en dan ben je weer terug bij af. Ik wil graag meehelpen organiseren, maar meerijden gaat niet want dan zit deze boy op z'n luie klote op het strand in Grand Canaria.
@BennyR: Ik neem nog wel contact op met riel om die spulletjes te halen. Want ik ben jouw nummer weer eens kwijt.
See ya donderdag
@BennyR: Ik neem nog wel contact op met riel om die spulletjes te halen. Want ik ben jouw nummer weer eens kwijt.
See ya donderdag