HU
nu kan mijn radio enkel spelen als het contact aanstaat,hoe kan ik dit veranderen zodat mijn radio kan spelen zonder dat contact aanstaat???
Als je ff goed na denkt kom je tot de conclusie dat er een plus opzit die geschakeld word met het contact.. Als je er dus een constante plus opzet (buiten het contact om) speel hij dus ook zonder contact sleuteltje in het contact
Stel je ook ff voor in het Wie is Wie Topic (bestaande) ff zoeken in het renault.chat topic

Stel je ook ff voor in het Wie is Wie Topic (bestaande) ff zoeken in het renault.chat topic
Zit een rood en een gele kabel, een voor constante (radiogeheugen -->rood) en een voor contactstroom. Je trekt de gele los en sluit hem bij de rooie aan. Ik draai de twee kabeltjes altijd bijelkaar als ik een radio aansluit, vind dat contactgebeuren maar onhandig.
weet niet of iemand anders daar last van had, maar toen ik met vakantie ging en ik kwam terug was de acculeeg...radio heeft gewoon stroomzitten trekken (zonder frontje)... misschien had ik de plus ook van de accu af moeten halen 

-
Radio trekt wel 'iets' stroom.. maar dat blijft beneden de grens waar zelfs het alarm van schrikt.. dus ik bedoel.. moet echt een KLOTE accu zijn geweest..
sommige alarminstallaties vreten wel behoorlijk stroom.. is dat het niet geweest? of versterkers die niet via de remote zijn aangesloten?
sommige alarminstallaties vreten wel behoorlijk stroom.. is dat het niet geweest? of versterkers die niet via de remote zijn aangesloten?
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Of de radio voortaan gewoon uitzettenYr! schreef:weet niet of iemand anders daar last van had, maar toen ik met vakantie ging en ik kwam terug was de acculeeg...radio heeft gewoon stroomzitten trekken (zonder frontje)... misschien had ik de plus ook van de accu af moeten halen
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
uitzetten? er staat volgens mij zonder frontje...dacht dat dan de radio meestal wel uitstaat...of kan jij dan nog muziek luisteren?
anyway zou niet weten wat het probleem was...heb het maar nu op het contact gedaan...

anyway zou niet weten wat het probleem was...heb het maar nu op het contact gedaan...