HU

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Anonymous

nu kan mijn radio enkel spelen als het contact aanstaat,hoe kan ik dit veranderen zodat mijn radio kan spelen zonder dat contact aanstaat???
Abel
Über-Spammer

Als je ff goed na denkt kom je tot de conclusie dat er een plus opzit die geschakeld word met het contact.. Als je er dus een constante plus opzet (buiten het contact om) speel hij dus ook zonder contact sleuteltje in het contact ;) :lol:

Stel je ook ff voor in het Wie is Wie Topic (bestaande) ff zoeken in het renault.chat topic
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Abel
Über-Spammer

Grr ik was hem net aan het zoeken

KLIK HIER
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

:lol:
Riël
Über-Spammer

Zit een rood en een gele kabel, een voor constante (radiogeheugen -->rood) en een voor contactstroom. Je trekt de gele los en sluit hem bij de rooie aan. Ik draai de twee kabeltjes altijd bijelkaar als ik een radio aansluit, vind dat contactgebeuren maar onhandig.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

weet niet of iemand anders daar last van had, maar toen ik met vakantie ging en ik kwam terug was de acculeeg...radio heeft gewoon stroomzitten trekken (zonder frontje)... misschien had ik de plus ook van de accu af moeten halen :p
Vos

Vreemd mag eingelijk niet!
Clio 16v.....
Ben

Mag ook niet verkeerde plus draad gebruikt misschien?
lijkt me sterk maar goed.
Dirk (CRX)

Radio trekt wel 'iets' stroom.. maar dat blijft beneden de grens waar zelfs het alarm van schrikt.. dus ik bedoel.. moet echt een KLOTE accu zijn geweest..

sommige alarminstallaties vreten wel behoorlijk stroom.. is dat het niet geweest? of versterkers die niet via de remote zijn aangesloten?
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Michiel

Yr! schreef:weet niet of iemand anders daar last van had, maar toen ik met vakantie ging en ik kwam terug was de acculeeg...radio heeft gewoon stroomzitten trekken (zonder frontje)... misschien had ik de plus ook van de accu af moeten halen :p
Of de radio voortaan gewoon uitzetten :wink: !
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Anonymous

uitzetten? er staat volgens mij zonder frontje...dacht dat dan de radio meestal wel uitstaat...of kan jij dan nog muziek luisteren? :D

anyway zou niet weten wat het probleem was...heb het maar nu op het contact gedaan...
Plaats reactie