[Clio 16V] Project Ro [stop gezet]

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Christian

nou rijp voor e sloop nou nee dan mag je hem wel bij mij neer zetten :D
gille
Contacteer:

Schijven (280 mm) en klauwen van een Megane, Ferodo blokken, rvs slangen, Vel Vatis hoofdremcilinder en het wiellager en fusee ook van de Megane, volgens mij past het ook onder een GTT maar zeker weten doe ik niet.[/quote]
waarom blijven jullie nu kiezen voor die renault rommel,terwijl er zoveel beters op de markt is(no offence RO).
RO 16v

gille schreef: dat ga je toch wel eerst spuitplamuur opgooien.en warom schuren tot op bloot metaal????
Spuitplamuur komt er nog op, door gevolg van de steenslag zitten er kleine deukies in, dit moet eerst uitgeklopt worden vandaar het blanke metaal.
Hitman schreef:portiersloten ook verwijdert zag ik...? netjes.
Ook dat gene wat jij niet meer op je dak hebt. :wink:
hitman

RO 16v schreef:
hey cool,wat voor antenne heb je nu? bij mij zit er nu zo'n antennetje voor het raam.
maar ik kan beter met me hoofd uit het raam hangen,krijg ik waarschijnlijk meer ontvangst door :lol:

en de achterklep???

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
gille
Contacteer:

RO 16v schreef:
gille schreef: dat ga je toch wel eerst spuitplamuur opgooien.en warom schuren tot op bloot metaal????
Spuitplamuur komt er nog op, door gevolg van de steenslag zitten er kleine deukies in, dit moet eerst uitgeklopt worden vandaar het blanke metaal.
uitkloppen Ro?amai uwe binnekant van de motorkap dan,dat plamuren ze gewoon toe.
RO 16v

gille schreef:Schijven (280 mm) en klauwen van een Megane, Ferodo blokken, rvs slangen, Vel Vatis hoofdremcilinder en het wiellager en fusee ook van de Megane, volgens mij past het ook onder een GTT maar zeker weten doe ik niet.
waarom blijven jullie nu kiezen voor die renault rommel,terwijl er zoveel beters op de markt is(no offence RO).[/quote]

Als het origineel Renault kan blijven heb ik dat liever, de remvertraging is net zo goed als iets van Brembo of AP.
RO 16v

hitman schreef:
RO 16v schreef:
hey cool,wat voor antenne heb je nu? bij mij zit er nu zo'n antennetje voor het raam.
maar ik kan beter met me hoofd uit het raam hangen,krijg ik waarschijnlijk meer ontvangst door :lol:

en de achterklep???

tom
Ik heb een speciale kabel die je onder de dakbekleding kan leggen, meteen ontvangst voor gsm of navie.
Achter is de wisser vertrokken.
RO 16v

gille schreef:uitkloppen Ro?amai uwe binnekant van de motorkap dan,dat plamuren ze gewoon toe.
Hebben ze speciaal gereedschap voor, word niet geklopt maar eruit getrokken met een soort van zuignap, zijn trouwens turken die het doen, echte vakmensen, kunnen echt alles herstellen en goedkoop.
Menno

RO 16v schreef:
gille schreef:uitkloppen Ro?amai uwe binnekant van de motorkap dan,dat plamuren ze gewoon toe.
Hebben ze speciaal gereedschap voor, word niet geklopt maar eruit getrokken met een soort van zuignap, zijn trouwens turken die het doen, echte vakmensen, kunnen echt alles herstellen en goedkoop.
soort van restylers?
rev it like a rental
RO 16v

Een soort van, het meeste personeel zat in de oldtimer herstel, als een bedrijf zegt dat het niet meer te maken is, repareren zij het gewoon binnen een poep en scheet.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hoe is de kwaliteit?? Het zou zonde zijn als die sloten er weer in gezet zouden kunnen worden doordat de gater teruggeroest zijn. :)
RO 16v

Kwaliteit licht hoog, heb zelfs garantie als het binnen 5 jaar gaat roesten kan ik gewoon weer aankloppen.
PtrGte
Contacteer:

PtrGte wrote:
doe mij de specs van die 194 PK motor, kan ik ff gaan vergelijken!!!

De specs zal ik nooit vrij geven, of je moet er voor betalen, heb ik ook moeten doen.

oke wat heb je er voor betaald dan, kan ik dat ff vergelijken! :lol:
RO 16v

Voor de prijs van de motor kan je een hele leuke Williams kopen. :wink:
PtrGte
Contacteer:

als ik dan mijn blokkie ga vergelijken qua PRIJS, zal de mijne ongeveer 75 PK moeten hebben!

damn das veel geld, maar ja, dan is het natuurlijk WEL goed! :)

succes
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Goed bezig man :-)

Wordt lekkerr
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
RO 16v

Het blok loopt nogsteeds als een trein maar naar mijn gevoel staat ie wel op het punt van overlijden.
PtrGte
Contacteer:

Dat zal dan wel een flinke kostenpost worden, als ie ECHT klapt!
hoeveel km heb je er nu mee gereden dan?
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ro gaaf man jij bent echt goed bezig!!!!!

ik benbenieuwd naar het eind resultaat
RO 16v

+50.000 km en elke km heeft ie vol op z'n donder gekregen, dan mag ie wel overlijden.
Schade is niet erg, ik laat normaal gesproken elk jaar een nieuwe motor opbouwen en deze heeft +2 jaar z'n werk gedaan, dus sterker dan verwacht.
PATRICK-CLIO

He ro heb vanochtend me auto ook afgeleverd aan de boys van de spuiterij. Ze hebben je clio wit gespoten, volgens mij hebben ze je verkeerd begrepen :lol:
Bas
Bestuurslid

Hmm
Als ze de mijne maar niet rood spuiten dan.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Merijn
Über-Spammer

:lol:
RO 16v

PATRICK-CLIO schreef:He ro heb vanochtend me auto ook afgeleverd aan de boys van de spuiterij. Ze hebben je clio wit gespoten, volgens mij hebben ze je verkeerd begrepen :lol:
Nee, die van jou is lekker, lekkende overgespoten deuken mobiel. :wink:
PATRICK-CLIO

haha een egte clio dus :D
RO 16v

Daar heb je gelijk in, het blijft Renault.
SMILLIAW

RO 16v schreef:
PATRICK-CLIO schreef:He ro heb vanochtend me auto ook afgeleverd aan de boys van de spuiterij. Ze hebben je clio wit gespoten, volgens mij hebben ze je verkeerd begrepen :lol:
hij mag overgespoten zijn, lekken en deuken hebben, het blijft een Williams! :)
PATRICK-CLIO

precies :)
Merijn
Über-Spammer

Hell yeah! :D
Bas
Bestuurslid

Merijn
Über-Spammer

Hadden ze die sticker niet in het engels? ;)
Bas
Bestuurslid

:-)

Zat er al op. Wel grappig op zich, maar ja, spuiten he...
Zaten allemaal Williams stickers op :-)
Remco T.
Contacteer:

Sorry van het voorbeeld maar dit wordt de kleur, Flash rood van VW, kleur P3G, hij wordt 6
keer voorgespoten in kleur en dan komen er nog tussen de 6 tot 8 blanke lagen lak overheen,
verkleurt hij de eerste 20 jaar niet meer.
Waarom denken mensen nog steeds dat het aantal laklagen boeiend is.. als de verf dekt dan dekt hij hoe
mee verflagen hoe meer kans op zakkers in je lak dus overtollige verf druppels.. het aantal blanke lak
lagen heeft alleen maar zin als je een kras in je lak hebt. Je kan dan dieper doorschuren in de blanke
laklaag waardoor je sneller van krasjes af bent. Dat de auto de 1e 20 jaar niet meer verkleurt ( bij wijze van )
is ook niet helemaal waar .Je auto verkleurd zoiezo,hoeveel blanke lak eroverheen gaat maakt dan niets uit het gaat erom dat je
hem regelmatig wast, poetst of in de was zet dan heb je de minste kans op verkleuringen. Als ze bij de spuiter dus
meer vragen omdat ze zoveel lak gebruiken zou ik een andere spuiter zoeken.. maarja wie ben ik :) naja iig hoop
dat het duidelijk is :p
RO 16v

SMILLIAW schreef:
RO 16v schreef:
hij mag overgespoten zijn, lekken en deuken hebben, het blijft een Williams! :)
Wat moet je nou met een Willy als een 16V in alle opzichten beter is. :p
RO 16v

Remco T. schreef:Als ze bij de spuiter dus
meer vragen omdat ze zoveel lak gebruiken zou ik een andere spuiter zoeken.. maarja wie ben ik :) naja iig hoop
dat het duidelijk is :p
Het bedrag waar ik de auto voor laat spuiten is echt helemaal niks, ik was in verhouding meer kwijt aan rubbers, klemmetjes en dat soort ongein.
Plaats reactie