[Clio 16V] Project Ro [stop gezet]
Schijven (280 mm) en klauwen van een Megane, Ferodo blokken, rvs slangen, Vel Vatis hoofdremcilinder en het wiellager en fusee ook van de Megane, volgens mij past het ook onder een GTT maar zeker weten doe ik niet.[/quote]
waarom blijven jullie nu kiezen voor die renault rommel,terwijl er zoveel beters op de markt is(no offence RO).
waarom blijven jullie nu kiezen voor die renault rommel,terwijl er zoveel beters op de markt is(no offence RO).
Spuitplamuur komt er nog op, door gevolg van de steenslag zitten er kleine deukies in, dit moet eerst uitgeklopt worden vandaar het blanke metaal.gille schreef: dat ga je toch wel eerst spuitplamuur opgooien.en warom schuren tot op bloot metaal????
Ook dat gene wat jij niet meer op je dak hebt.Hitman schreef:portiersloten ook verwijdert zag ik...? netjes.
hey cool,wat voor antenne heb je nu? bij mij zit er nu zo'n antennetje voor het raam.RO 16v schreef:Ook dat gene wat jij niet meer op je dak hebt.Hitman schreef:portiersloten ook verwijdert zag ik...? netjes.
maar ik kan beter met me hoofd uit het raam hangen,krijg ik waarschijnlijk meer ontvangst door

en de achterklep???
tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
uitkloppen Ro?amai uwe binnekant van de motorkap dan,dat plamuren ze gewoon toe.RO 16v schreef:Spuitplamuur komt er nog op, door gevolg van de steenslag zitten er kleine deukies in, dit moet eerst uitgeklopt worden vandaar het blanke metaal.gille schreef: dat ga je toch wel eerst spuitplamuur opgooien.en warom schuren tot op bloot metaal????
Ook dat gene wat jij niet meer op je dak hebt.Hitman schreef:portiersloten ook verwijdert zag ik...? netjes.
waarom blijven jullie nu kiezen voor die renault rommel,terwijl er zoveel beters op de markt is(no offence RO).[/quote]gille schreef:Schijven (280 mm) en klauwen van een Megane, Ferodo blokken, rvs slangen, Vel Vatis hoofdremcilinder en het wiellager en fusee ook van de Megane, volgens mij past het ook onder een GTT maar zeker weten doe ik niet.
Als het origineel Renault kan blijven heb ik dat liever, de remvertraging is net zo goed als iets van Brembo of AP.
Ik heb een speciale kabel die je onder de dakbekleding kan leggen, meteen ontvangst voor gsm of navie.hitman schreef:hey cool,wat voor antenne heb je nu? bij mij zit er nu zo'n antennetje voor het raam.RO 16v schreef:Ook dat gene wat jij niet meer op je dak hebt.Hitman schreef:portiersloten ook verwijdert zag ik...? netjes.
maar ik kan beter met me hoofd uit het raam hangen,krijg ik waarschijnlijk meer ontvangst door![]()
en de achterklep???
tom
Achter is de wisser vertrokken.
Hebben ze speciaal gereedschap voor, word niet geklopt maar eruit getrokken met een soort van zuignap, zijn trouwens turken die het doen, echte vakmensen, kunnen echt alles herstellen en goedkoop.gille schreef:uitkloppen Ro?amai uwe binnekant van de motorkap dan,dat plamuren ze gewoon toe.
soort van restylers?RO 16v schreef:Hebben ze speciaal gereedschap voor, word niet geklopt maar eruit getrokken met een soort van zuignap, zijn trouwens turken die het doen, echte vakmensen, kunnen echt alles herstellen en goedkoop.gille schreef:uitkloppen Ro?amai uwe binnekant van de motorkap dan,dat plamuren ze gewoon toe.
rev it like a rental
PtrGte wrote:
doe mij de specs van die 194 PK motor, kan ik ff gaan vergelijken!!!
De specs zal ik nooit vrij geven, of je moet er voor betalen, heb ik ook moeten doen.
oke wat heb je er voor betaald dan, kan ik dat ff vergelijken!
doe mij de specs van die 194 PK motor, kan ik ff gaan vergelijken!!!
De specs zal ik nooit vrij geven, of je moet er voor betalen, heb ik ook moeten doen.
oke wat heb je er voor betaald dan, kan ik dat ff vergelijken!

als ik dan mijn blokkie ga vergelijken qua PRIJS, zal de mijne ongeveer 75 PK moeten hebben!
damn das veel geld, maar ja, dan is het natuurlijk WEL goed!
succes
damn das veel geld, maar ja, dan is het natuurlijk WEL goed!

succes
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Goed bezig man 
Wordt lekkerr

Wordt lekkerr
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Dat zal dan wel een flinke kostenpost worden, als ie ECHT klapt!
hoeveel km heb je er nu mee gereden dan?
hoeveel km heb je er nu mee gereden dan?
-
- Moderator
- Car: Megane
ro gaaf man jij bent echt goed bezig!!!!!
ik benbenieuwd naar het eind resultaat
ik benbenieuwd naar het eind resultaat
-
He ro heb vanochtend me auto ook afgeleverd aan de boys van de spuiterij. Ze hebben je clio wit gespoten, volgens mij hebben ze je verkeerd begrepen 

- Bas
- Bestuurslid
Hmm
Als ze de mijne maar niet rood spuiten dan.
Als ze de mijne maar niet rood spuiten dan.
Nee, die van jou is lekker, lekkende overgespoten deuken mobiel.PATRICK-CLIO schreef:He ro heb vanochtend me auto ook afgeleverd aan de boys van de spuiterij. Ze hebben je clio wit gespoten, volgens mij hebben ze je verkeerd begrepen
-
haha een egte clio dus 

hij mag overgespoten zijn, lekken en deuken hebben, het blijft een Williams!RO 16v schreef:Nee, die van jou is lekker, lekkende overgespoten deuken mobiel.PATRICK-CLIO schreef:He ro heb vanochtend me auto ook afgeleverd aan de boys van de spuiterij. Ze hebben je clio wit gespoten, volgens mij hebben ze je verkeerd begrepen

-
precies 

- Bas
- Bestuurslid
- Bas
- Bestuurslid

Zat er al op. Wel grappig op zich, maar ja, spuiten he...
Zaten allemaal Williams stickers op

Waarom denken mensen nog steeds dat het aantal laklagen boeiend is.. als de verf dekt dan dekt hij hoeSorry van het voorbeeld maar dit wordt de kleur, Flash rood van VW, kleur P3G, hij wordt 6
keer voorgespoten in kleur en dan komen er nog tussen de 6 tot 8 blanke lagen lak overheen,
verkleurt hij de eerste 20 jaar niet meer.
mee verflagen hoe meer kans op zakkers in je lak dus overtollige verf druppels.. het aantal blanke lak
lagen heeft alleen maar zin als je een kras in je lak hebt. Je kan dan dieper doorschuren in de blanke
laklaag waardoor je sneller van krasjes af bent. Dat de auto de 1e 20 jaar niet meer verkleurt ( bij wijze van )
is ook niet helemaal waar .Je auto verkleurd zoiezo,hoeveel blanke lak eroverheen gaat maakt dan niets uit het gaat erom dat je
hem regelmatig wast, poetst of in de was zet dan heb je de minste kans op verkleuringen. Als ze bij de spuiter dus
meer vragen omdat ze zoveel lak gebruiken zou ik een andere spuiter zoeken.. maarja wie ben ik

dat het duidelijk is

Wat moet je nou met een Willy als een 16V in alle opzichten beter is.SMILLIAW schreef:hij mag overgespoten zijn, lekken en deuken hebben, het blijft een Williams!RO 16v schreef:Nee, die van jou is lekker, lekkende overgespoten deuken mobiel.PATRICK-CLIO schreef:He ro heb vanochtend me auto ook afgeleverd aan de boys van de spuiterij. Ze hebben je clio wit gespoten, volgens mij hebben ze je verkeerd begrepen

Het bedrag waar ik de auto voor laat spuiten is echt helemaal niks, ik was in verhouding meer kwijt aan rubbers, klemmetjes en dat soort ongein.Remco T. schreef:Als ze bij de spuiter dus
meer vragen omdat ze zoveel lak gebruiken zou ik een andere spuiter zoeken.. maarja wie ben iknaja iig hoop
dat het duidelijk is