Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Haas
Car: Megane RS

Twas wederom van hoogstaand niveau....;) :lol:
Wel weer gezellig om mijn Renault-vriendjes weer te spreken :D
Ga nu wel ff proberen bij te lezen op t forum, heb een hoop gemist geloof ik...:(
Komende week is ook autoweek voor mij, hoop zooi spuiten en ik hoop eindelijk die verrekte skirts erop te kunnen zetten...
Douwe

Paskie schreef:die van mij geeft er wel iets geluid af , maar hoef er niet voor in de remmen.

Quintezz zal wel flink aan t loeien zijn daar ofnie?
Yep hij flikkert bijna van het raam af zo opgewonden wordt die ervan :lol:
Jesper16v
Contacteer:

Et was iid weer gezellig voor de tijd dak er was! Volgende keer probeer ik er weer full time bij te zijn.

Lees: PROBEER :)

Jepperrrrrr
GeniustheGzA

Merijn schreef:@Hitman: Je bent een lul... ;)

Het was weer gezellig, heren! Cool dat de mannen van Armee Francaise er ook waren. :)

Op de terugweg even de 220 aangetikt, maar volgens mij is Rob niet zoveel sneller, als hij als sneller is. ;) Ik reageerde een beetje laat op zijn abrupt gasgeven, maar kon goed bijbenen! Volgende keer doen we een keer een stoplichtsprintje op 2 uur 's nachts. Dan kan dat wel een keer, toch? ;)
Wij vonden het ook erg prettig om eens wat gezichten (en autoŽs) te zien bij de namen op het forum.
ECHTER, de avond is voor ons niet afgelopen zoals wij wilden en hoopten! Eenmaal terug in Tilburg, na wat gekke capriolen op diverse snelwegen, rijden wij eindelijk rustig (km of 60 zo), draaien wij vlak bij ons thuis een rotonde af een 2-baans weg op (de ringbaan Noord red.) en de 205GTI (op de rechterbaan) breekt achter uit (spekglad wegdek, kalende bandjes, achter hoger op zijn wielen dan voor) en draait vol met zijn neus in een boom langs de weg. Stuiterd terug van de boom en sproiet alle olie die die bij zich had over de weg en mijn Willy (op de linkerbaan +- 2 meter schuin achter hem!!) De 205 mist mijn Willy op een goede 30 á 40 centimeter en draait verder en komt tot stilstand. Een onderdeel van de 205 (vermoedelijk de radiateur) raakt de Willy op de rechterdeur onder de strip en op de kokerbalk (of hoe heet dat ding?) => (nog meer) schade aan de Willy, 205 totalloss, GEEN zwaar letsel gelukkig en IK was zo wit als vers gevallen sneeuw!!!!!!

Al met al dus een leuke avond VOOR 23.30 uur!!

Het was echter wel prettig kennis te maken met iedereen die er was en we komen zeker weer terug!!

Groeten,

Armée Française
Douwe

Damn Genius das balen :( gelukkig dat er niemand lichamelijk gewond is dat is toch het belangrijkste maar toch sucks :(

(humm... alhoewel ik persoonlijk liever zelf (lichte) letsel heb en mijn auto onbeschadigt is maar das persoonlijk :wink: )
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Das echt kloten voor jullie (allemaal eigenlijk). Hopenlijk vind de 205 een andere goede auto. En met je willie zal het ook wel goed gaan komen.

Succes met alles, en gelukkig geen letsel verder.

GR.Frits
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Zou ik bijna mijn eigen goede nieuws vergeten.

Vanmorgen tussen ±10.30 en ±12.30 uur geboren :)

5 newfoundlander puppyŽs

4 teven
1 reu

3 zwart
2 bruin

Moeders en de pups maken het uitstekend.Zal zsm nog wel een fototje plaatsen
:p

GR.Frits
GeniustheGzA

Frits schreef:Zou ik bijna mijn eigen goede nieuws vergeten.

Vanmorgen tussen ±10.30 en ±12.30 uur geboren :)

5 newfoundlander puppyŽs

4 teven
1 reu

3 zwart
2 bruin

Moeders en de pups maken het uitstekend.Zal zsm nog wel een fototje plaatsen
:p

GR.Frits
Profiezz, toch nog leuk nieuws....
jpp_GTX

@frits: gefeliciteerd natuurlijk!!! Was je er nu uiteindelijk bij of moest je nu toch werken??

@armee francaise: jongens zonde van het voorval! Toch jammer dat jullie eerste bezoek zo moest aflopen, sterkte!
Tom
Moderator
Car: MB

lachen Frits. Als ze allemaal even groot worden als het origineel dan heb je er je handen vol aan :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:lachen Frits. Als ze allemaal even groot worden als het origineel dan heb je er je handen vol aan :wink:
Als het goed is ongeveer allemaal even groot. Maar er blijft er maar 1 hier. samen met moeders natuurlijk.

GR.Frits
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

GeniustheGzA schreef:Wij vonden het ook erg prettig om eens wat gezichten (en autoŽs) te zien bij de namen op het forum.
ECHTER, de avond is voor ons niet afgelopen zoals wij wilden en hoopten! Eenmaal terug in Tilburg, na wat gekke capriolen op diverse snelwegen, rijden wij eindelijk rustig (km of 60 zo), draaien wij vlak bij ons thuis een rotonde af een 2-baans weg op (de ringbaan Noord red.) en de 205GTI (op de rechterbaan) breekt achter uit (spekglad wegdek, kalende bandjes, achter hoger op zijn wielen dan voor) en draait vol met zijn neus in een boom langs de weg. Stuiterd terug van de boom en sproiet alle olie die die bij zich had over de weg en mijn Willy (op de linkerbaan +- 2 meter schuin achter hem!!) De 205 mist mijn Willy op een goede 30 á 40 centimeter en draait verder en komt tot stilstand. Een onderdeel van de 205 (vermoedelijk de radiateur) raakt de Willy op de rechterdeur onder de strip en op de kokerbalk (of hoe heet dat ding?) => (nog meer) schade aan de Willy, 205 totalloss, GEEN zwaar letsel gelukkig en IK was zo wit als vers gevallen sneeuw!!!!!!

Al met al dus een leuke avond VOOR 23.30 uur!!

Het was echter wel prettig kennis te maken met iedereen die er was en we komen zeker weer terug!!

Groeten,

Armée Française
Goddamn, dat zo'n toffe avond op deze manier moet aflopen, zeg! :( Ik hoop voor jullie dat het allemaal opgelost gaat worden! Hoe erg is je dorpel beschadigd? Echt in de zin van dat er deuken inzitten? Als dat zo is, dan zou dat wel erg zuur zijn! Hopelijk is het alleen schuur-, spuit- en licht uitdeukwerk! Aiai, man... Sterkte allemaal. :(
Tom
Moderator

poe, dat is idd niet zo mooi. Balen van die 205 zeg, was een mooi karretje om te zien.
SleiN - RT
Contacteer:

Lijkt me dat t wel weer tof geweest is... Jammer van die 205 / Willy...

Ik zelf net terug uit Parijs, waar we zo'n 24 uur (zonder gein :-* ) over hebben gedaan... dus van Parijs naar Oudheusden...

Reden; Clio met nogal wat koelingsproblemen, ik word r ECHT schijtziek :( van en ben stiekem al beetje aan t rondkijken naar iets anders...

M'n RT wordt natuurlijk as we speak gerepareerd en dan kijken we wel weer eens ofdat iemand interresse heeft...
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-

1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

het was vrijdag gezellig.
@frits: gefeliciteerd
@Armée Française: shit man, ik hoop dat alles weer goed komt.:(
GeniustheGzA

Hoe erg is je dorpel beschadigd? Echt in de zin van dat er deuken inzitten?
Ja, 1 deuk(je) en happen uit mijn deur. Krassen over de motorkap, rechtsachter boven het wiel, de wilen zelf etcetera. Zal binnenkort nog wel enkele foto's op het forum zetten.

Mannen bedankt voor het medeleven en het zal allemaal wel weer goed komen. Belangrijkste is dat er geen zwaar letsel is, alleen wat kleine schrammen en bloeduitstortingen.

Groet,

Gerarh
witte

Merijn
Über-Spammer

Sjezus, zeg! Ik had niet verwacht dat het zo hard gegaan was! Poeh, ben echt blij dat de Pug-rijder niks overgehouden heeft aan deze klap. Er is bijna niks meer over van de voorkant, zeg... Voor hetzelfde geld was het afgelopen, volgens mij!

De Willi ziet er ook slecht uit... Althans, qua kosten. Gaat dit door de verzekering van de Pug geregeld worden?
Tom
Moderator

wat gaat er met de 205 gebeuren? Ik zou anders wel effe de wielen eraf halen iig
SleiN - RT
Contacteer:

Was Tom vanavond heeeel toevallig in de bios? T3 aan t kijken ofzo... Ik zag namelijk bij dat parkeerplaatje vlakbij t Euro Cinema een willy en een 16v staan...

1st - audio overbouwen
4th - ?
Tom
Moderator

tom was niet toevallig in de bios. Tom was namelijk aan het werk heel de avond
Steven
Car: M536

Beter een SNN houden zaterdagavond in de Matrixx in Nijmegen? :)
Marcel B.

Tom schreef:tom was niet toevallig in de bios. Tom was namelijk aan het werk heel de avond
Was zeker erg fijn? :)
Don't walk the grass... smoke it
SleiN - RT
Contacteer:

ok dan.... = duidelijke taal...

1st - audio overbouwen
4th - ?
Tom
Moderator

Marcel B. schreef:
Tom schreef:tom was niet toevallig in de bios. Tom was namelijk aan het werk heel de avond
Was zeker erg fijn? :)

wha, ben oa twee keer op en neer gereden naar Gennep. Was wel lachen
Merijn
Über-Spammer

Tom, ga jij naar Lelystad?
Johan
Contacteer:

ja kan kan ik misschien nog met iemand mee rijden naat lelystad. wie van de fno gaan er eigenlijk.

-rob en merijn
-paskie
-tom, clio gtt

uhh, merijn maar jij eens een mooi lijstje
Tom
Moderator

Merijn schreef:Tom, ga jij naar Lelystad?
nee, ik zou zeker mee gegaan zijn maar ik ben dan nog in Turkije

(@ merijn, denk je aan de veertjes)
Merijn
Über-Spammer

Ik heb die lul net ge'smst, Tom. :)
Tom
Moderator

mooi zo
Haas

@armee F: Ik heb jullie net gemist, was nogal laat door me werk, maar t*ring, zo'n terugreis wens je niemand toe!! Sterkte met de afwikkeling van het een en ander...en misschien btje wrang, maar toch: kom nog eens terug, de rest vond het erg gezellig naar mijn idee!

@ de rest: Lelystad? En probleem van de clio word alleen maar erger :evil:
Johan
Contacteer:

oja haas wat had jij dan weer aan ook weer aan je clio??
Haas

het knoept en bonkt nogal rechtsvoor...aandrijfas (homokineet) of schokdemper ofzo gok ik :( zie ook nl.techniek
Johan
Contacteer:

oo ja, zoiest had paskie ook. ik denk toch echt dat het de aandrijfas/homokineet is.
Jesper16v
Contacteer:

Steven schreef:Beter een SNN houden zaterdagavond in de Matrixx in Nijmegen? :)
Deal!!

Maken we er een Saturday Night Matrixx van!
Gesloten