Merijn schreef:@Hitman: Je bent een lul...
Het was weer gezellig, heren! Cool dat de mannen van Armee Francaise er ook waren.
Op de terugweg even de 220 aangetikt, maar volgens mij is Rob niet zoveel sneller, als hij als sneller is.

Ik reageerde een beetje laat op zijn abrupt gasgeven, maar kon goed bijbenen! Volgende keer doen we een keer een stoplichtsprintje op 2 uur 's nachts. Dan kan dat wel een keer, toch?

Wij vonden het ook erg prettig om eens wat gezichten (en autoŽs) te zien bij de namen op het forum.
ECHTER, de avond is voor ons niet afgelopen zoals wij wilden en hoopten! Eenmaal terug in Tilburg, na wat gekke capriolen op diverse snelwegen, rijden wij eindelijk rustig (km of 60 zo), draaien wij vlak bij ons thuis een rotonde af een 2-baans weg op (de ringbaan Noord red.) en de 205GTI (op de rechterbaan) breekt achter uit (spekglad wegdek, kalende bandjes, achter hoger op zijn wielen dan voor) en draait vol met zijn neus in een boom langs de weg. Stuiterd terug van de boom en sproiet alle olie die die bij zich had over de weg en mijn Willy (op de linkerbaan +- 2 meter schuin achter hem!!) De 205 mist mijn Willy op een goede 30 á 40 centimeter en draait verder en komt tot stilstand. Een onderdeel van de 205 (vermoedelijk de radiateur) raakt de Willy op de rechterdeur onder de strip en op de kokerbalk (of hoe heet dat ding?) => (nog meer) schade aan de Willy, 205 totalloss, GEEN zwaar letsel gelukkig en IK was zo wit als vers gevallen sneeuw!!!!!!
Al met al dus een leuke avond VOOR 23.30 uur!!
Het was echter wel prettig kennis te maken met iedereen die er was en we komen zeker weer terug!!
Groeten,
Armée Française