Kop is 0,3 mm gevlakt, pakking is 1,9 mm, versterkt, dus als ie loopt gaat de druk een beetje omhoogMatijs schreef:Het zou toch wat zijn he?![]()
Kejje lekker weer rije![]()
Hoeveel is de kop nu gevlakt, en hoe dik is de koppakking die er nu tussen zit?

Kop is 0,3 mm gevlakt, pakking is 1,9 mm, versterkt, dus als ie loopt gaat de druk een beetje omhoogMatijs schreef:Het zou toch wat zijn he?![]()
Kejje lekker weer rije![]()
Hoeveel is de kop nu gevlakt, en hoe dik is de koppakking die er nu tussen zit?
Ah die kop had ik gister in me handen, zag er wel netjes uitlaguna2 schreef:OK, FF een update: vandaag bij JL Tuning een nieuwe kop, competitie koppakking en -bouten opgehaald.
Kop, spruitstukken en waterpomp zitten er nu op, morgen even alle slangen erop zetten en dan maar duimen dat ie op temperatuur blijft.
Wordt vervolgd.....
De veer ???? mis ik soms iets in mijn expansievat? Ik zie alleen een buisje zitten. Kan je me even vertellen wat je bedoeld aub?laguna2 schreef:de veer in de dop van het expansievat werkt (ik kan hem indrukken en hij komt goed terug)
Merijn schreef:Ik vrees voor je dat er wat meer aan de hand is.
Dat heb ik ook gedacht nadat ik mijn auto grondig heb bekeken.. Heel veel is bij mijn auto houtje toutje opgelost. Ik zie het nu meer als een uitdaging om alles toch weer in originele staat terug te brengen. Maar het is stevig balen als je steeds weer voor dit soort verassingen komt te staan.WieBenJij schreef: tja, die indruk begin ik langzaam aan ook te krijgen merijn...dan dit weer, dan dat weer...of het is een behoorlijke mongool geweest die de auto totaal verwaarloost heeft...