is gvdme nergens meer leverbaar

Merijn schreef:Waarom niet? Kan dat niet? Is dat slecht? Ben ik wel benieuwd naar.
Waarschijnlijk ook omdat het bij de oude motor geen zin had.....Twingo Sport schreef:Tijn ze zijn vroeger wel leverbaar geweest in Duitsland , maar ik denk dat er te weinig vraag naar was
Precies, dan heb je zoiets nodig onder je motorkap.Tom schreef:Merijn schreef:Waarom niet? Kan dat niet? Is dat slecht? Ben ik wel benieuwd naar.
90 mm uitlaat heeft totaal geen zin. En zeker niet met een ongeblazen twingo blok. Dan zul je toch een extreem turbo blok moeten hebben wil je 90mm nodig hebben
Qua styling komt dat wel goed, ik heb effe los te eindstukken eronder laten houden en zag er zelfs met de standaard bumper erg BRUUT uitMerijn schreef:Weet je serieus zeker dat je 4 uitlaten wil? Ik denk dat je dan ook een enorm extreme achterbumper moet (laten) maken, om dat geweld een beetje mooi te combineren...
YepRiël schreef:binnen 50 hé die buis is 20 dik
nee, 50 kan wel. denk niet eens dat je 90 mm over de achterbrug heengebogen krijgt trouwens, 50 is zat, zelfs als je er een clio 16v blok in zou willen hangen later.Douwe schreef: 50mm moet volgens mij toch geen bezwaar zijn?
Hier staat een mooie tutorial over hoe je je pook kan verkorten: http://www.twingo-portal.com/english/pr ... oject3.htmDouwe schreef:Maar hoe zit het met het gedeelte dat je omhoog moet trekken om in zijn achteruit te kunnen komen, slopen lukt altijd welDJ-Jasper schreef:Je moet die pookknop gewoon eraf zagen! Zaag erin en zagen maar hou je vanzelf het schroefdraad over en daar draai je dan (met inbus ligt aan de pookknop) je nieuwe pookje op! Het verlagen heeft je TwinGO goed gedaan. Ziet er leuk uit.maar een nieuwe knop heeft niet zo'n opening waar het gedeelte dat je omhoog trekt in glijd! (Nu geen vieze gedachtes krijgen jongens
)