Hmmmm.... je hebt gelijk een beetje weinig misschien moet ik links en rechts nog een sidepipe er op laten zettenMerijn schreef:4 uitlaten op een Twingo? Uhm...![]()
![]()

Thx voor de tip heb zojuist contact opgenomen en een Green openluchtfilter kit besteld. Ben 10 euro goedkoper uit dan in Apeldoorn en als het goed is moet het morgen binnen zijnVosje schreef:In Hengelo zit Kluinhaar! Wel duur maar ook wel goed!
Heb ik zelf gedaan, vindt het makkelijker dan al dat plakken etc. Dit is mijn derde (eigen) auto (daarnaast twee keer voor vrienden) waar ik het interieur van gespoten heb. Ik ben voorlopig nog niet klaar met dit interieur, alleen in tegenstelling van bijv. een golf bestaat bij de twingo het dashboard bijna uit een geheel dus daar wil ik een keer in een vakantie ofzo aan beginnen is namelijk iets meer werk met demonteren, het spuiten opzich is (voor mij) een eitje kwestie van geduld.Renault19 1.7txe schreef:Dat interieur (kleur) heb je dat zelf gedaan of heb je dat laten doen ?
[offtopic]Nick (germanstyle) schreef:Sanspeed is een zeer goed autobedrijf. Ze beginnen eigenlijk net, maar ze kunnen veel en aparte dingen leveren. Zit in Rijssen. http://www.sanspeed.nl
Ze zijn dacht ik alleen maar aan het eind van de week open.
In Harderberg zit dan nog Stroeve Motorsport. Da's ook een goede.
Maar nu zit ik een beetje reclame te maken voor andere tuningbedrijven te maken dan voor het bedrijf waar ik voor werkOk dan ook ff die URL: http://www.cartrend.nl
Maar is dat dan een kwestie van onderdeel eruit, spuitbus erover, onderdeel terug, klaar? Of is het toch net wat ingewikkelder?Douwe schreef:Heb ik zelf gedaan, vindt het makkelijker dan al dat plakken etc. Dit is mijn derde (eigen) auto (daarnaast twee keer voor vrienden) waar ik het interieur van gespoten heb. Ik ben voorlopig nog niet klaar met dit interieur, alleen in tegenstelling van bijv. een golf bestaat bij de twingo het dashboard bijna uit een geheel dus daar wil ik een keer in een vakantie ofzo aan beginnen is namelijk iets meer werk met demonteren, het spuiten opzich is (voor mij) een eitje kwestie van geduld.![]()
Enschede - dirksland (goeree overflakkee) = 250 kmDouwe schreef:@Nick thx ik heb ze in mijn lijstje gezet maarre cartrend kende ik alalleen zover rijden car jij dus elke dag van Enschede naar Dirksland?? Dat ligt toch ergens bij Rotterdam/Amsterdam in de buurt!?
Vanaf september ga ik daar werken. Nu werk ik er ook al half half, maar doe het werk alleen thuis en zo af en toe. Nou ja werken, ik ga bij dat bedrijf afstuderen.Tino schreef:Enschede - dirksland (goeree overflakkee) = 250 kmDouwe schreef:@Nick thx ik heb ze in mijn lijstje gezet maarre cartrend kende ik alalleen zover rijden car jij dus elke dag van Enschede naar Dirksland?? Dat ligt toch ergens bij Rotterdam/Amsterdam in de buurt!?
Lijkt me vrij stug dat nick dit dagelijks op en neer ligt te rijden.
@Nick, wat doe jij bij/met cartrend?
@douwe, cartrend ligt zo'n 50 kilometer onder Rotterdam, als je spullen bij cartrend moet hebben. PM me dan even ik rij er in minder dan 15 minuten heen.