Halleekes,
T'is wel geen wetgeving maar verzekering, maar toch. Ik hoorde vandeweek dat de verzekering weleens moeilijk kan gaan doen wanneer je spoorverbreders op je auto hebt. Nou wil een maat van mij 64 mm spoorverbreders onder zijn Clio en toen zei iemand die wij kennen dat hij dan niet meer verzekerd is.
Weet iemand hoe dat precies zit?
Groet,
Gerarh
(Clio 16V) Spoorverbreders en verzekering
Dat ligt eraan. Als daardoor de stevigheid van de wielbestiging en/of de wegligging ernstig nadelig beïnvloed worden, dan bestaat er een kans dat de verzekering een daardoor veroorzaakt ongeluk daarop zal proberen te gooien.GeniustheGzA schreef:Halleekes,
T'is wel geen wetgeving maar verzekering, maar toch. Ik hoorde vandeweek dat de verzekering weleens moeilijk kan gaan doen wanneer je spoorverbreders op je auto hebt. Nou wil een maat van mij 64 mm spoorverbreders onder zijn Clio en toen zei iemand die wij kennen dat hij dan niet meer verzekerd is.
Weet iemand hoe dat precies zit?
Groet,
Gerarh
Maar in principe ben je vrij je auto aan te passen, zolang het veilig blijft.
64 mm spoorverbreders, zeker voor een maxi ombouw???
Het is jammer dat je niet een paar maanden eerder was want toen had ik nog de voor- en achterwiel ophanging te koop voor een maxi.
Vraag het eens aan Dennis 16V hij heeft een Clio Maxi.
Het is jammer dat je niet een paar maanden eerder was want toen had ik nog de voor- en achterwiel ophanging te koop voor een maxi.
Vraag het eens aan Dennis 16V hij heeft een Clio Maxi.
-
Thanks dudes,
Enneuh ik heb Dennis16V al ge-pmŽd.
Groeten,
Armée Française
Enneuh ik heb Dennis16V al ge-pmŽd.
Groeten,
Armée Française