Steven schreef:Sleepkabel heb ik ook wel, ik was ook van plan een flink doos gereedschap en extra turbo + slangenklemmen en slangetjes mee te nemen.
Gewoon even met een doos door me garage en halee in de achterbak
Als je echt iets wilt meenemen waar je misschien iets aan hebt dan kun je beter een extra dynamo meenemen. Wellicht dat een waterpompje ook geen kwaad kan.
Hooliead schreef:
vreidnin gaat al met mij mee dus sorry anders had het gemogen
is zij dan de enige vrouw die mee gaat??
denk het wel maarja da boei nie ze is dan wel niet helemaal op de hoogte van renault. maar ze vin het wel echt leuk auto's dusja. en ze ga eigenlijk altij me mij me stappen en dan gaan we ook alleen maar met gasten en dan is ze dus ook het enige vrouwke. Of jullie moeten er natuurlijk problemen mee hebbe
_Martijn_ schreef:Ik heb even me verzekering gebeld.
FBTO
en ik heb dus pechhulp-service bij me verzekering.
als ik dus stil kom te staan in frankrijk, dan komen ze me car gewoon halen. Ze gaan hem denk alleen niet maken, vergeleken met de anwb, maar dat maakt niet zoveel uit.
dus ik hoef geen anwb abbo af te sluiten.
misschien hebben andere dat ook wel, ff verzekering bellen dus.
Bij mij kon dit dus niet omdat mijn auto ouder is als 9 jaar Ook heb ik vermeld dat dit niet Zomaar een auto is maat dat dit meer een hobby auto is waar veel geld in gestopt word nog steeds blijven ze de 9 jaar regel hanteren
ik heb mijn verzekering net ook even gebeld. Dat feest gaat dus mooi niet door. de auto moet dan volledig casco (all-risk) verzekerd zijn maar de mijne is maar beperkt casco (WA+) verzekerd. Als ik aangereden word dan komen ze hem wel halen (iig iets). Ik moet zo nog effe in de stad zijn dus ik denk dat ik effe bij de ANWB ga informeren
Tom schreef:ik heb mijn verzekering net ook even gebeld. Dat feest gaat dus mooi niet door. de auto moet dan volledig casco (all-risk) verzekerd zijn maar de mijne is maar beperkt casco (WA+) verzekerd. Als ik aangereden word dan komen ze hem wel halen (iig iets). Ik moet zo nog effe in de stad zijn dus ik denk dat ik effe bij de ANWB ga informeren
zo, hier ben ik weer. Tering zeg, wat is het druk bij zo'n anwb winkel!! Maar ik heb het over leefd en ben toch maar lid geworden. Is altijd handig (ask jesper) en daarom beter nu vóór de vakantie.
Ik heb nu:
- Lidmaatschap ANWB: moet altijd, is de basis
- Wegenwacht basis per 1 september: als ik per 1 september koos dan koste het maar de helft en betaal je dus GEEN heel jaar. wegenwacht basis is hulp in heel nederland 24 uur per dag met uitzondering van eigen woonplaats en vervangend vervoer.
- Internationale reis en krediet brief plus
- Toeslag op de internationale reis en krediet brief plus omdat mijn auto ouder dan 7 jaar is
De internationale reis en krediet brief plus is per direct in werking. Wegenwacht in nederland dus pas in september maar als ik er in nederland iets mis gaat dan komt dat wel goed (dat we me die 16,.. euro niet waard). In totaal moest ik 94!!!! euro afrekenen. Best veel geld maar ja.
Heb meteen een nieuwe kaart van nederland en belgie/luxemburg/frankrijk meegenomen en wat boekies. Pasje wordt over een week of twee opgestuurd maar heb je niet perse nodig.
Tom schreef:zo, hier ben ik weer. t@ring zeg, wat is het druk bij zo'n anwb winkel!! Maar ik heb het over leefd en ben toch maar lid geworden. Is altijd handig (ask jesper) en daarom beter nu vóór de vakantie.
Ik heb nu:
- Lidmaatschap ANWB: moet altijd, is de basis
- Wegenwacht basis per 1 september: als ik per 1 september koos dan koste het maar de helft en betaal je dus GEEN heel jaar. wegenwacht basis is hulp in heel nederland 24 uur per dag met uitzondering van eigen woonplaats en vervangend vervoer.
- Internationale reis en krediet brief plus
- Toeslag op de internationale reis en krediet brief plus omdat mijn auto ouder dan 7 jaar is
De internationale reis en krediet brief plus is per direct in werking. Wegenwacht in nederland dus pas in september maar als ik er in nederland iets mis gaat dan komt dat wel goed (dat we me die 16,.. euro niet waard). In totaal moest ik 94!!!! euro afrekenen. Best veel geld maar ja.
Heb meteen een nieuwe kaart van nederland en belgie/luxemburg/frankrijk meegenomen en wat boekies. Pasje wordt over een week of twee opgestuurd maar heb je niet perse nodig.
Ach, je krijgt nu ook nog het blad Kampioen van de ANWB binnen, en das best een aardig blad. Ik ben al ff wat langer lid, sinds mijn Mini-tijdperk . Ik heb wel een weekje terug mijn IRK om laten zetten in een IRK-plus, zodat ik vervangend vervoer krijg mocht de GT er onverhoopt in Frankrijk mee kappen.
dan neem die sleepkabel van jou maar mee. De rest (startkabels en gereedschap doe ik wel). Ik zag vorige week nog een sleepkabel in de garage slingeren maar ben bang dat mijn ouders die mee hebben op vakantie
@ Rudo. Slim (de eerste kampioen heb ik al mee gekregen)
Die irkplus heeft overigens stil zwijgende verlenging. Dat is minder vind ik, effe op tijd stop zeggen dus. Als ik hem volgens jaar weer nodig heb haal ik hem wel opnieuw (kost toch niets meer)
Wie wil er even verslag uitbrengen van vanavond op de fnb ja sorry ik kan echt niet adners was ik gekomen (ookal heb ik nu geen auto staat bij een monteur grote beurt nieuwe distributierien en nieuwe nokkenaskering en nog meer van die onzin) goed rijdende auto mee naar france!
-Ray- schreef:nee, niet eens. the so called oudewater-dudes presteerden het om naar de film te gaan, net nu we weer ouderwets willen meeten in bodegraven.
het zal dus flink pm-en, forummen, faxxen, bellen etc worden
ja goed he van ons , en ach we zijn toch nog gekomen maar toen heb ik er niets over gehoord
oh ja en wanneer jullie weg gaan en weer terug.
ik heb iemand die met me mee wil alleen dat hangt af van de vertrektijden en de camping en terugreis enz.
oke dan dus vrijdag 7 uur in eindhoven en dan blijven we een week weg??? hmmz dat red ik denk ik niet. ik moet eerder terug maar das geen probleem.
iemand al de camping geregeld moet ik me daarvoor bij iemand opgeven???