Meeting Frankrijk 19 - 20 - 21 Juli

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Steven
Car: M536

Sleepkabel heb ik ook wel, ik was ook van plan een flink doos gereedschap en extra turbo + slangenklemmen en slangetjes mee te nemen.

Gewoon even met een doos door me garage en halee in de achterbak :)
Tom
Moderator
Car: MB

ik neem ook een ratel set mee inclusief schroevendraaier en alle torxen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-Ray-
Contacteer:

Tom schreef:ik neem ook een ratel set mee inclusief schroevendraaier en alle torxen.
standaard bagage :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Rudo

Steven schreef:Sleepkabel heb ik ook wel, ik was ook van plan een flink doos gereedschap en extra turbo + slangenklemmen en slangetjes mee te nemen.

Gewoon even met een doos door me garage en halee in de achterbak :)
Als je echt iets wilt meenemen waar je misschien iets aan hebt dan kun je beter een extra dynamo meenemen. Wellicht dat een waterpompje ook geen kwaad kan.
Steven

Kan ook een compleet blok meenemen, wie neemt er een aanhanger mee? :D
_Martijn_
Contacteer:

gewoon 2e blok achterin. net echt.
He! nu is die weer rood.
Steven

Hey joh ga slapeh :)

Of wel lenen dat ding van die engelse dude...
Goed, tis weer bedtijd.
Ad van Haperen
Contacteer:

is die dynamo van een GTE hetzelfde als die van een GTT? wel als van een clio.

heb namelijk nog een dynamo liggen moet er alleen ff adnere koolborstels inzetten (iemand enig idee wat dat kost? zal gene vermogen zijn:D)

voor de rest net gereviseerd wil ik best meenemen hoor
Robert dB.

Hooliead schreef: vreidnin gaat al met mij mee dus sorry anders had het gemogen
is zij dan de enige vrouw die mee gaat??
Ad van Haperen
Contacteer:

Robert dB. schreef:
denk het wel maarja da boei nie ze is dan wel niet helemaal op de hoogte van renault. maar ze vin het wel echt leuk auto's dusja. en ze ga eigenlijk altij me mij me stappen en dan gaan we ook alleen maar met gasten en dan is ze dus ook het enige vrouwke. Of jullie moeten er natuurlijk problemen mee hebbe ;)
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Robert dB. schreef:
Robert als jou graag wil dat er meer vrouwen mee gaan dan vraag ik wel of ronald een pruik op doet en een paar meloenen onder zijn shirt draagt. :lol:
Ad van Haperen
Contacteer:

_Martijn_ schreef:Ik heb even me verzekering gebeld.
FBTO

en ik heb dus pechhulp-service bij me verzekering.
als ik dus stil kom te staan in frankrijk, dan komen ze me car gewoon halen. Ze gaan hem denk alleen niet maken, vergeleken met de anwb, maar dat maakt niet zoveel uit.

dus ik hoef geen anwb abbo af te sluiten.

misschien hebben andere dat ook wel, ff verzekering bellen dus.
Bij mij kon dit dus niet omdat mijn auto ouder is als 9 jaar :( Ook heb ik vermeld dat dit niet Zomaar een auto is maat dat dit meer een hobby auto is waar veel geld in gestopt word nog steeds blijven ze de 9 jaar regel hanteren
Tom
Moderator

ik heb mijn verzekering net ook even gebeld. Dat feest gaat dus mooi niet door. de auto moet dan volledig casco (all-risk) verzekerd zijn maar de mijne is maar beperkt casco (WA+) verzekerd. Als ik aangereden word dan komen ze hem wel halen (iig iets). Ik moet zo nog effe in de stad zijn dus ik denk dat ik effe bij de ANWB ga informeren
Robert dB.

Tjabel schreef:
Robert dB. schreef:
Robert als jou graag wil dat er meer vrouwen mee gaan dan vraag ik wel of ronald een pruik op doet en een paar meloenen onder zijn shirt draagt. :lol:
ja lekkah! :lol: :-*
Ad van Haperen
Contacteer:

Tom schreef:ik heb mijn verzekering net ook even gebeld. Dat feest gaat dus mooi niet door. de auto moet dan volledig casco (all-risk) verzekerd zijn maar de mijne is maar beperkt casco (WA+) verzekerd. Als ik aangereden word dan komen ze hem wel halen (iig iets). Ik moet zo nog effe in de stad zijn dus ik denk dat ik effe bij de ANWB ga informeren
laat dan ff weten wat dat kost!

alvast bedenkt he! hoef ik nie te belle :D
Tom
Moderator

zo, hier ben ik weer. Tering zeg, wat is het druk bij zo'n anwb winkel!! Maar ik heb het over leefd en ben toch maar lid geworden. Is altijd handig (ask jesper) en daarom beter nu vóór de vakantie.

Ik heb nu:

- Lidmaatschap ANWB: moet altijd, is de basis
- Wegenwacht basis per 1 september: als ik per 1 september koos dan koste het maar de helft en betaal je dus GEEN heel jaar. wegenwacht basis is hulp in heel nederland 24 uur per dag met uitzondering van eigen woonplaats en vervangend vervoer.
- Internationale reis en krediet brief plus
- Toeslag op de internationale reis en krediet brief plus omdat mijn auto ouder dan 7 jaar is

De internationale reis en krediet brief plus is per direct in werking. Wegenwacht in nederland dus pas in september maar als ik er in nederland iets mis gaat dan komt dat wel goed (dat we me die 16,.. euro niet waard). In totaal moest ik 94!!!! euro afrekenen. Best veel geld maar ja.

Heb meteen een nieuwe kaart van nederland en belgie/luxemburg/frankrijk meegenomen en wat boekies. Pasje wordt over een week of twee opgestuurd maar heb je niet perse nodig.
Ivo
Über-Spammer

He mannen.......:

IK HEB DR ZIN AN.... 8)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

@ tom
Misschien ook nog een sleepkabel mee genomen???

Anders heb ik er ook 1 in mn auto liggen gooien we die ff over.

Tot vanavond (FNO)

GR.Frits
Rudo

Tom schreef:zo, hier ben ik weer. t@ring zeg, wat is het druk bij zo'n anwb winkel!! Maar ik heb het over leefd en ben toch maar lid geworden. Is altijd handig (ask jesper) en daarom beter nu vóór de vakantie.

Ik heb nu:

- Lidmaatschap ANWB: moet altijd, is de basis
- Wegenwacht basis per 1 september: als ik per 1 september koos dan koste het maar de helft en betaal je dus GEEN heel jaar. wegenwacht basis is hulp in heel nederland 24 uur per dag met uitzondering van eigen woonplaats en vervangend vervoer.
- Internationale reis en krediet brief plus
- Toeslag op de internationale reis en krediet brief plus omdat mijn auto ouder dan 7 jaar is

De internationale reis en krediet brief plus is per direct in werking. Wegenwacht in nederland dus pas in september maar als ik er in nederland iets mis gaat dan komt dat wel goed (dat we me die 16,.. euro niet waard). In totaal moest ik 94!!!! euro afrekenen. Best veel geld maar ja.

Heb meteen een nieuwe kaart van nederland en belgie/luxemburg/frankrijk meegenomen en wat boekies. Pasje wordt over een week of twee opgestuurd maar heb je niet perse nodig.
Ach, je krijgt nu ook nog het blad Kampioen van de ANWB binnen, en das best een aardig blad. Ik ben al ff wat langer lid, sinds mijn Mini-tijdperk :evil: . Ik heb wel een weekje terug mijn IRK om laten zetten in een IRK-plus, zodat ik vervangend vervoer krijg mocht de GT er onverhoopt in Frankrijk mee kappen. :)
Tom
Moderator

dan neem die sleepkabel van jou maar mee. De rest (startkabels en gereedschap doe ik wel). Ik zag vorige week nog een sleepkabel in de garage slingeren maar ben bang dat mijn ouders die mee hebben op vakantie
Tom
Moderator

@ Rudo. Slim :wink: (de eerste kampioen heb ik al mee gekregen)

Die irkplus heeft overigens stil zwijgende verlenging. Dat is minder vind ik, effe op tijd stop zeggen dus. Als ik hem volgens jaar weer nodig heb haal ik hem wel opnieuw (kost toch niets meer)
martin rs

nog steeds niemand met een plek over en een plek te weinig??
Ad van Haperen
Contacteer:

Wie wil er even verslag uitbrengen van vanavond op de fnb :D ja sorry ik kan echt niet adners was ik gekomen (ookal heb ik nu geen auto :S staat bij een monteur grote beurt nieuwe distributierien en nieuwe nokkenaskering en nog meer van die onzin) goed rijdende auto mee naar france!
-Ray-
Contacteer:

komt goed arie :D
Tom
Moderator

wilde het net zeggen. Misschien ook wel lachen als we per auto een a4 blok en een edding mee nemen. Dan kun je lachen onderweg :lol:
Tom
Moderator

nog nieuws van de FNB mannen ?
-Ray-
Contacteer:

nee, niet eens. the so called oudewater-dudes presteerden het om naar de film te gaan, net nu we weer ouderwets willen meeten in bodegraven.

het zal dus flink pm-en, forummen, faxxen, bellen etc worden :)
martin rs

ik zoek nog steeds........
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:nee, niet eens. the so called oudewater-dudes presteerden het om naar de film te gaan, net nu we weer ouderwets willen meeten in bodegraven.

het zal dus flink pm-en, forummen, faxxen, bellen etc worden :)

ja goed he van ons :D , en ach we zijn toch nog gekomen maar toen heb ik er niets over gehoord :p
martin rs

he luitjes is dit voor alle merken jah he>????? of nie
martin rs

oh ja en wanneer jullie weg gaan en weer terug.
ik heb iemand die met me mee wil alleen dat hangt af van de vertrektijden en de camping en terugreis enz.
Ad van Haperen
Contacteer:

wat ik dacht!:

Ja voor alle merken, en vrijdag om 7 uur in eindhoven vertrekken en de volgende week vrijdag terug
martin rs

oke dan dus vrijdag 7 uur in eindhoven en dan blijven we een week weg??? hmmz dat red ik denk ik niet. ik moet eerder terug maar das geen probleem.
iemand al de camping geregeld moet ik me daarvoor bij iemand opgeven???
Ad van Haperen
Contacteer:

we reserveren niet we gaan er (aangezien we niet met een HELE grote groep zijn) gewoon vanuit dat we ergens terecht kunne
martin rs

oh oke das beter. een grote groep krijgt wel plek en anders maken we die :p
we gaan wel dicht op elkaar staan.
Plaats reactie