Als t nou nog illegaal was dan had ik wat meer kansen

Alles wordt gecontroleerd. Je loopt aanzienlijk minder risico dan op de openbare weg. Als je er geen ervaring mee hebt, weet je niet hoe gecontroleerd de meting verloopt.Maik (WOOFER) schreef:Gelukkig niet.Merijn schreef:Ervaring?
Maar je weet zowiezo dat je gtt veel koeling nodig heeft.
en waarlopen wordt dan je ondergang.
vette actieRiël schreef:Op de camping van automaxx waren we aan't vertellen met onze buren, die een C-Kadett bij zich hadden, voorzien van een 2 liter manta blok. "hij is gemaakt voor de sprints hier" zei die gast. Nou ja ik en die maat van me es gekeken en mmm voorzichtig verteld dat mijn 5 echt niet veel langzamer zou zijn. Ha, 1.4? Daar geloofde die nix van, hij zou met de handrem erop me nog voorbij gaan. Wilde er nog een weddenschapje van 500 euro aanhangen...
Volgende dag, ingeschreven bij de sprints. Kijk en vergelijk:
Tijden C-kadett: 11 sec, snelheid op 200m: 98 km/u
Tijden mijn 5je: 9,8 sec, snelheid op 200m: 120 km/u
Whaha
zou hij het ook tegen ons allebei op willen nemen dan? wel met die handrem hèRiël schreef:Op de camping van automaxx waren we aan't vertellen met onze buren, die een C-Kadett bij zich hadden, voorzien van een 2 liter manta blok. "hij is gemaakt voor de sprints hier" zei die gast. Nou ja ik en die maat van me es gekeken en mmm voorzichtig verteld dat mijn 5 echt niet veel langzamer zou zijn. Ha, 1.4? Daar geloofde die nix van, hij zou met de handrem erop me nog voorbij gaan. Wilde er nog een weddenschapje van 500 euro aanhangen...
Volgende dag, ingeschreven bij de sprints. Kijk en vergelijk:
Tijden C-kadett: 11 sec, snelheid op 200m: 98 km/u
Tijden mijn 5je: 9,8 sec, snelheid op 200m: 120 km/u
Whaha
De tijden waren sowieso niet erg snel op deze baan.GTTprutser schreef:11 sec?
Das dan wel erg sneu voor zo'n verbouwde opel.![]()
Ons sprint Dafje ging op 200 mtr maar een 0.5 sec trager.
En dat was op Assen.
En die had een standaard 1.4 met 72 pk's.
LOL.
Jazeker, ik erheen. Maar hij zei niet veel meer ...Johan de clio man schreef:![]()
, daarna nog die gast nog gesproken??
Ik lees wel vaker van die verhalen dat geen enkele honda jullie bijhoudt.. toch knap, gezien er genoeg honda's rijden waar je het met een clio 16v 5GTT grof moet tegen afleggen.. Prelude VTEC, Integra Type R, Civic Type R (2 types), Accord Aerodeck 2.2 VTECwouter 16v schreef:Op de heen weg naar automax:
De honda club, de enigste die het wou proberen was een prelude, 1 keer goed gas geen prelude meer te bekennen in mijn achteruit kijkspiegel.
Op de terug weg:
2 golfjes kwamen met een bloed gang voorbij, wij er achteraan voordat we goed en wel bij ze waren gaven ze het al op.
Bmw 325i kon het niet echt hebben dat hij door 2 clio,s zoek werd gereden. We kregen allebei de middelvinger.