ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Rutger205MI16

Nee heb ik niet aan meegedaan, die wagens die daar aan meedoen komen vanuit het hele land en denk dat ik t dan wel afleg tegen de meesten :evil:

Als t nou nog illegaal was dan had ik wat meer kansen 8)
Xedrah

Maik (WOOFER) schreef:
Merijn schreef:Ervaring? :)
Gelukkig niet.

Maar je weet zowiezo dat je gtt veel koeling nodig heeft.
en waarlopen wordt dan je ondergang.
Alles wordt gecontroleerd. Je loopt aanzienlijk minder risico dan op de openbare weg. Als je er geen ervaring mee hebt, weet je niet hoe gecontroleerd de meting verloopt.

Topic openen voor een meeting??
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Kost dat? :)
Xedrah

Merijn schreef:Kost dat? :)
Ik maak een topic aan om verdere vervuiling te voorkomen. :wink:
Robert dB.

ja ut gaat hier steeds meer op een act lijken....
Xedrah

Naar aanleiding van de reacties heb ik dit topic aangemaakt:

http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 43#1269643

Alle patsers met de billen bloot! :lol: :wink: :wink:
Jesper16v
Contacteer:

Gister (05-06-03) op de A50 Den Bosch richting Nijmegen stukkie geblazen met een zwarte Clio16v, tot mijn verbazing liep ik bij de 200 toch zwaar op em in??? terwijl ik dezelfde motor heb :)

Ff duimpje opgestoken, en weer lekker 140 doorgecruised

JP
-Matthy-

Vanmiddag voor het stoplicht komt er een scootertje naast me staan en staat een beetje te gassen en naar me auto te kijken. Ik wist dat hij een sprintje wilde :)
Ik zag wel een MHR cilinder zitten,(voor de kenners) dat gaf hem waarschijnlijk de moed.
Was natuurlijk nergens meer toen ik ff in me 2 zat :)
Clio 16V=Alive again!
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ik heb vandaag mijn tweede tijdelijke auto opgehaald, een citroen ax.

Ik moest er dus van Breda mee naar Enschede, eerst even wennen zo hoog zitten (de honda civic die nu nog wel staat maar doe ik verkoop was verlaagd), en als je 120 rijdt is het ook eventjes wennen. Ik op de snelwegen die ik niet ken netjes rijden, ik kom op de A1 waar ik normaal rijd en ik ga de max speed even testen. Ik haal de 150, is nog harder dan de deuk-Express waar ik mee reed.

Maar oke, ik haal dus met die snelheid allerlei auto's in, en niet iedereen vind het fantastisch om door een citroen ax ingehaald te worden. Er komt dus een Opel Vectra (geen idee welk type, 't was donker) achter me aan, ik laat hem er eventjes langs. Ik er achter aan, is lastig met dat bakje, maar ik loop in. Ik inhalen, hij weer snel achter me :) Ik rijd weer verder, hij laat het er bij zitten. Ik weer netjes rijden, mag hij het nog een keer proberen. Hij haalt in, ik moet dan vanaf 120 opkomen met een diesel tot 150, duurt een tijd, en omdat we ongeveer even snel reden, duurde het een aardige tijd voordat ik bij hem was. Ik kom bij hem, probeer in te halen, hij gaat ietsjes harder. Ik lekker slipstreamen, aantal keer proberen in te halen, en uiteindelijk na een stuk of 25 kilometer en 3 afslagen die we beiden namen (A1 - A35) haal ik hem in.

Haal ik even verderop ook een honda (?) met spoiler en the fast and the furious stickers in, die gaat ook achter me plakken. Hij blijft lekker achter me zitten, om voor de afslag die ik neem (Enschede UT) er lekker hard voorbij te gaan.

Heerlijk mensen gek maken door hard te rijden met een Citroen AX :) . Voor diegenen die die auto niet kennen: het is ongeveer de suziki alto van de citroëns :) :lol:
DJ-Jasper

Net een Swiffie eruit getrokken bij het stoplicht, later haalde hij me weer in, stak wel netjes zijn duim op en lachte vriendelijk, zo kan het dus ook!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
EricvH

stak wel netjes zijn duim op en lachte vriendelijk, zo kan het dus ook!
Nee, zo hoort het ook :wink:
Riël
Über-Spammer

Op de camping van automaxx waren we aan't vertellen met onze buren, die een C-Kadett bij zich hadden, voorzien van een 2 liter manta blok. "hij is gemaakt voor de sprints hier" zei die gast. Nou ja ik en die maat van me es gekeken en mmm voorzichtig verteld dat mijn 5 echt niet veel langzamer zou zijn. Ha, 1.4? Daar geloofde die nix van, hij zou met de handrem erop me nog voorbij gaan. Wilde er nog een weddenschapje van 500 euro aanhangen...

Volgende dag, ingeschreven bij de sprints. Kijk en vergelijk:

Tijden C-kadett: 11 sec, snelheid op 200m: 98 km/u
Tijden mijn 5je: 9,8 sec, snelheid op 200m: 120 km/u

Whaha :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

whahahahah die is goed whahah :d
Matijs
Contacteer:

Sweeeet 8)
Riël
Über-Spammer

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_maxsubje.jpg[/img]

Deze kadett daar met zijn kontje op de foto 8)
Bart V

Inderdaad een goeie :lol: Maargoed dat hij die 500 dan toch niet verwed had, kan hij weer een setje dorpels laten lassen :)

Gr Bart
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

:lol: :lol: , daarna nog die gast nog gesproken??
rreevvss

Riël schreef:Op de camping van automaxx waren we aan't vertellen met onze buren, die een C-Kadett bij zich hadden, voorzien van een 2 liter manta blok. "hij is gemaakt voor de sprints hier" zei die gast. Nou ja ik en die maat van me es gekeken en mmm voorzichtig verteld dat mijn 5 echt niet veel langzamer zou zijn. Ha, 1.4? Daar geloofde die nix van, hij zou met de handrem erop me nog voorbij gaan. Wilde er nog een weddenschapje van 500 euro aanhangen...

vette actie :lol: :lol: :lol: :lol:

kga is kijken of ik de eigenaar kan achterhalen :p
Laatst gewijzigd door rreevvss op ma 7 jul 2003 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-Ray-
Contacteer:

Riël schreef:Op de camping van automaxx waren we aan't vertellen met onze buren, die een C-Kadett bij zich hadden, voorzien van een 2 liter manta blok. "hij is gemaakt voor de sprints hier" zei die gast. Nou ja ik en die maat van me es gekeken en mmm voorzichtig verteld dat mijn 5 echt niet veel langzamer zou zijn. Ha, 1.4? Daar geloofde die nix van, hij zou met de handrem erop me nog voorbij gaan. Wilde er nog een weddenschapje van 500 euro aanhangen...

zou hij het ook tegen ons allebei op willen nemen dan? wel met die handrem hè :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
DJ-Jasper

Is dat niet die Kadet van BIESHEUVEL???
Renault Twingo
Steven
Car: M536

Nee dit was er 1 met een korte hangende uitlaat en een lekdoek eronder.

Beetje gammel ding in mijn ogen..
DJ-Jasper

Tsjah...(SL)Opel :D (respect)
Renault Twingo
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

er staan 5slopels bij ons in de straat waarvan er 2 maar rijden whahahah..
GTTprutser

11 sec?
Das dan wel erg sneu voor zo'n verbouwde opel. :D
Ons sprint Dafje ging op 200 mtr maar een 0.5 sec trager.
En dat was op Assen.
En die had een standaard 1.4 met 72 pk's.
LOL >-) .
Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
marcel16v

GTTprutser schreef:11 sec?
Das dan wel erg sneu voor zo'n verbouwde opel. :D
Ons sprint Dafje ging op 200 mtr maar een 0.5 sec trager.
En dat was op Assen.
En die had een standaard 1.4 met 72 pk's.
LOL >-) .
De tijden waren sowieso niet erg snel op deze baan.
wouter 16v

Op de heen weg naar automax:

De honda club 8) , de enigste die het wou proberen was een prelude, 1 keer goed gas geen prelude meer te bekennen in mijn achteruit kijkspiegel.

Op de terug weg:

2 golfjes kwamen met een bloed gang voorbij, wij er achteraan voordat we goed en wel bij ze waren gaven ze het al op.

Bmw 325i kon het niet echt hebben dat hij door 2 clio,s zoek werd gereden. We kregen allebei de middelvinger. :lol:
Foeke

En de sprint dan Wouter.
Maarten kwam niet echt lekker weg of hoe zat het nou???
<-------So you know don't mess with a Reno------->
wouter 16v

De srint viel tegen. 10,1 was zijn beste tijd. Hij kwam gewoon niet van zijn plaats. Ik geloof niet dat hij de enige was die hier last van had.
Foeke

was wel jammer ja, was veel wheelspin, maar zeer gaaf je bak 8) >-)
<-------So you know don't mess with a Reno------->
wouter 16v

Bedankt. In zijn 1 was wielspin en in zijn 2 ook nog, in zijn 3 pakte hij pas op.
Alleycat
Contacteer:

Heb ik weer wat moois meegemaakt vanavond...
Ik ging net effe met mijn vriendin naar de mac hier in Arnhem om te kijken of ie nog open was voor een shake...
Sta ik voor het stoplicht, komt er een mazda 323 naast me staan, ik kijk, hij gast en ik zie een dikke smile op zijn gezicht verschijnen, dus dan weet je het wel... :lol: :p
Samen geraced tot de rijnbrug, duimpje omhoog en voor hem rijden. ( uiteraard )
Hij slaat af op de huissensestraat, niet meer gezien.
Op de terugweg kom ik van de brug af, sta ik voor het stoplicht, komt er een politie auto schuin links achter me staan, terwijl er naast me nog plaats was.
Oh, oh, nou zul je het hebben. Heeft een hele tijd achter me gereden ( 50 natuurlijk :( ) En ja, hoot, op de Steenstraat: stop politie...
Kutzooi! Mar ik had niks gedaan. rijbewijs afgegeven, wat blijkt; de auto moest de 28 ste op voor keuring, oke wist ik wacht op een afspraak...
Staat de auto bij het RDW als geschorst!!??
Was een hele jonge vriendelijke gozer, legt uit dat ik het rdw dan maar effe moest bellen, geeft mijn rijbewijs terug, Goeienavond, doei!
Pffff, ff schrikken, niks aan de hand.
Riël
Über-Spammer

Johan de clio man schreef::lol: :lol: , daarna nog die gast nog gesproken??
Jazeker, ik erheen. Maar hij zei niet veel meer ... :) Die bak was toch aan zijn eind, jammer, want al is 't een slopel, met zo'n c-kadett kun je hele leuke dingen doen >-)
Dirk (CRX)

wouter 16v schreef:Op de heen weg naar automax:

De honda club 8) , de enigste die het wou proberen was een prelude, 1 keer goed gas geen prelude meer te bekennen in mijn achteruit kijkspiegel.

Op de terug weg:

2 golfjes kwamen met een bloed gang voorbij, wij er achteraan voordat we goed en wel bij ze waren gaven ze het al op.

Bmw 325i kon het niet echt hebben dat hij door 2 clio,s zoek werd gereden. We kregen allebei de middelvinger. :lol:
Ik lees wel vaker van die verhalen dat geen enkele honda jullie bijhoudt.. toch knap, gezien er genoeg honda's rijden waar je het met een clio 16v 5GTT grof moet tegen afleggen.. Prelude VTEC, Integra Type R, Civic Type R (2 types), Accord Aerodeck 2.2 VTEC
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
[rsi]peerke

@dirk

Bij de honda club zijn er denk ik juist weer veel verhalen waarbij renaultjes zoek worden gereden?

Zelf ben ik ooit met mijn achterberg-geblueprint blok (in een clio 16V) afgedroogd door een CRX-v-tec
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Over het algemeen hoor je alleen maar de verhalen waarbij de poster de 'winnaar' is. :) Zo werkt dat nu eenmaal.

Gisteren trouwens een beetje bonje gehad met een leaserijder in een Ibiza. Die gaat doodleuk rechts langs al het voorgesorteerde verkeer langs, om zo voor iedereen links af te slaan. Ja, daag... Niet bij mij! Na een gebaar van 'Waar is dat nou weer voor nodig?' van mijn kant kreeg ik 'the finger' die ik uiteraard met veel plezier heb beantwoord met een gebaar van 'Kom dan, jongen!'. ;) Hij op de rem, maar ik was aardig opgefokt dus ik blijf hem wenken dat als hij wil dat 'ie maar effe stil moet gaan staan. Maar meneer scheurt met de bekende dieselwarm weg, waarna ik 'm maar een stukje gevolgd ben. Toen ik een fake telefoongesprek begon, was hij toch wel erg paniekerig in zijn spiegel aan het kijken. Voordat ik kon reageren schoot hij ergens een woonwijk in en heb ik 'm nergens meer gezien...

Wat een trieste figuren zijn dit toch... :( De volgende keer als ik hem langs iedereen heen zie rijden, verwissel ik op het laatste moment wel van rijbaan. Kijken of hij dan nog steeds zo'n grote vinger heeft. ;)
Gesloten