of normaal als in 'hoort erbij'
denk dat daar het meningsverschil in zit

Ik heb gebeld met brezan en die zeiden dat het GEEN kwaad kan om het erin te laten...Tom schreef:dat spul hebben ze van verscchillende merken, overal te koop. Ik weet alleen niet ofdat het wel de bodoeling was dat dat goedje er de hele dag ingezeten heeft. Meestal niet volgens mij
Misschien is het rubbertje van je dumpvalve wel lek?GTT__Geert schreef:FF wat anders...
Ik ben bang dat mijn turbo misschien te heet is geworden met de rit naar de meeting in Diemen.. Misschien is dit wel helemaal NIET het geval, maar ik heb net een tijd staionair gedraaid en dan hoor ik wat fluiten als ik gas geef.. is dit normaal? want ik draai nooit zo lang met de motorkap open.
Hoe kan ik zien of ie te heet is geworden? Hij rookt helemaal niets.
De laatste keer dat ik ermee gereden heb leek het wel alsof ik heel duidelijk te turbo zijn druk hoorde afblazen.. meer dan dat ie eerst deed. Dan hoorde ik echt een (let op) prrrr geluidje, mensen met een dump erop een duidelijk sis.. maar ik dus nu niet. Hoe kan het dat het lijkt alsof ik dat nu beter hoor dan eerst???
Ik heb geen flauw idee, ik heb geen standaard luchtfilter, maar een openair filter, is het niet een ontluchtings klepje ofzo?GTT__Geert schreef:?? iemand ??
Hoe het precies zit weet ik niet, maar het heeft te maken met de toevoer van koudere (?) lucht bij koude start. Het zou ook warme lucht kunnen zijn. Ik weet niet precies hoe dat zit, maar daar weet de gemiddelde GT rijder wel antwoord op.GTT__Geert schreef:Wat ik ook nog wil weten.. waar dient dat klepje op mijn luchtfilterhuis voor?? het is een soort schuifje.
JazekersZERO-X schreef:Proberen kan nooit kwaat..Had je nou je radiateur doorgespoeld?
Goed ideeGTT__Geert schreef:Dat weet ik, daar heb ik het grootste gedeelte al mee ontlucht..
Misschien is het nog een idee om sowieso even het expansievat boven de hoogste nippel te houden en dan te ontluchten, want dat heb ik nog niet gedaan?