Waarom??? alleen omdat een paar personen lopen te zieken, pak anders die mensen aan en laat de andere mensen er niet de dupe van worden.Rudo schreef:Even voor de duidelijkheid: dit topic staat op de nominatie om gesloten te worden! Laten we het een beetje leuk houden met elkaar...
Oh nee, nog nooit gesprint bij de stoplichten voor de mcDonalds in O'zaal? Ik kan het niet latenDoubleYou schreef:Om bij het onderwerp te blijven: ik heb nog niet eens de kans gehad om iemand er uit te trekken. Komt omdat er hier geen tweebaans stoplichten zijn...
Daar moeten wel wat aanpassingen voor zijn, een onversterkte intercooler klapt dan bijv allang uit elkaar. (beter is gelijk een grotere)Matijs schreef:1,2 bar onder de gasklep is ook wel serieus veel druk. Zit je waarschijnlijk rond de 160 pk. Is aardig wat op nog geen 900 kilo![]()
Ik kom daar nooit, behalve bij een meeting. Maar dan sla ik af naar links naar de mac (of rechts als je van de mac af komt). Ik ga altijd richting Amsterdam, daar is de rest van NL dus de kans is stukken groter dat je die kant op moet dan richting Duitsland. Maar als mijn Express rijdt wil ik wel vaker sprintjes trekken. Camera monteren op de achterkant lijkt me wel cool en dan opnemen, later zien hoe verrast ze zijn als een Express ze er uit trektdtune_stefan schreef:Oh nee, nog nooit gesprint bij de stoplichten voor de mcDonalds in O'zaal? Ik kan het niet latenDoubleYou schreef:Om bij het onderwerp te blijven: ik heb nog niet eens de kans gehad om iemand er uit te trekken. Komt omdat er hier geen tweebaans stoplichten zijn...![]()
Trinngggggg en toen ging de wekkerDoubleYou schreef:Maar als mijn Express rijdt wil ik wel vaker sprintjes trekken. Camera monteren op de achterkant lijkt me wel cool en dan opnemen, later zien hoe verrast ze zijn als een Express ze er uit trektdtune_stefan schreef:Oh nee, nog nooit gesprint bij de stoplichten voor de mcDonalds in O'zaal? Ik kan het niet latenDoubleYou schreef:Om bij het onderwerp te blijven: ik heb nog niet eens de kans gehad om iemand er uit te trekken. Komt omdat er hier geen tweebaans stoplichten zijn...![]()
![]()
Hmm das wel aardig watMcDennis schreef:Idd standaard intercooler kan het niet aan..vandaar een forge twin core intercooler...motor net gereviseerd,bb performance koppakking+bouten) bb performance koppeling, bb performance radiator, een turbo technics hybrid md28r(T25), grotere hoofdsproeier(moet toch eens een grp A carb.hebben)een ashley uitlaat(D=60mm) na de downpipe(jah jah ook een downpipe en elbow staan op de verlanglijst)..siliconen slangen..bb performance klepsealsopen filter van 1 of ander B-merk..dumpvalve merk is mij onbekend komt van een of andere cosworth tuner...thats about it..
hmmmz,ik ga ook maar eens....Steven (Fiets) schreef:Hmm das wel aardig watMcDennis schreef:Idd standaard intercooler kan het niet aan..vandaar een forge twin core intercooler...motor net gereviseerd,bb performance koppakking+bouten) bb performance koppeling, bb performance radiator, een turbo technics hybrid md28r(T25), grotere hoofdsproeier(moet toch eens een grp A carb.hebben)een ashley uitlaat(D=60mm) na de downpipe(jah jah ook een downpipe en elbow staan op de verlanglijst)..siliconen slangen..bb performance klepsealsopen filter van 1 of ander B-merk..dumpvalve merk is mij onbekend komt van een of andere cosworth tuner...thats about it..
Niet eens tijd om een rollenbankje te pikken? Klinkt als richting de 180-200 pk, als je em wat meer opschroeft
Mmm, 180 pk met een andere intercooler, grotere sproeier en andere pijp? Denk 't niet hé.Steven (Fiets) schreef:Hmm das wel aardig watMcDennis schreef:Idd standaard intercooler kan het niet aan..vandaar een forge twin core intercooler...motor net gereviseerd,bb performance koppakking+bouten) bb performance koppeling, bb performance radiator, een turbo technics hybrid md28r(T25), grotere hoofdsproeier(moet toch eens een grp A carb.hebben)een ashley uitlaat(D=60mm) na de downpipe(jah jah ook een downpipe en elbow staan op de verlanglijst)..siliconen slangen..bb performance klepsealsopen filter van 1 of ander B-merk..dumpvalve merk is mij onbekend komt van een of andere cosworth tuner...thats about it..
Niet eens tijd om een rollenbankje te pikken? Klinkt als richting de 180-200 pk, als je em wat meer opschroeft
Maik (WOOFER) schreef:.
Met 3,5 bar![]()
weet ik nog niet whahahahha
Klinkt als een Renault meeting bij FCG Engineering!Job-turbo schreef:Als jullie es een testbankje willen pakken zou ik deze adviseren:http://www.freddycane.com
Het echt wel voldoende het is geen pretje om in die ruimte te staan als die ventilator aan het blazen is.Maik (WOOFER) schreef:Die ventilator mzzz
Is dat wel genoeg???
Gelukkig niet.Merijn schreef:Ervaring?
Jij kent zeker ook wel die rooie 5 van Maarten en Boy uit Sas van Gent, heb je daar ook wel eens een wedstrijd tegen gedaan?McDennis schreef:Word idd eens tijd voor de vermogensbank...180pk is wel erg optimistisch..Ik denk zelf rond de 150 a 160pk op 1,2 bar...er is voor de rest weinig motorisch veranderd en jah of je nou 1,2 bar uit je T25 perst of een standaard T2 dat maakt ook geen reet uit..Maar de mogelijkheid is er nu wel om naar 1,8bar te gaan(maar jah in dat geval waarschijnlijk meteen 4bobbels op de motorkap) ...Maar dat gaat er niet van komen ben nu op zoek naar een betere snelheidssensatie in de zin van een kawasaki zx7r
..dus de renault staat nu effe op de 2de plaats..