De Onbekende Renault.
-
Strak bakkie man die rooie GTX 

don't be a fool, wrap your tool
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vrijdag nog gespot:
In Arnhem:
Een witte R5GTT Phase 1 met een zwarte achterbumper...
Op de snelweg richting Gorichem:
Een blauwe Megane Coupe met stickers op de zijruiten en op de voorspoiler. Zag niet welke stickers, misschien van RMCC. Er zaten volgens mij dezelfde velgen op als bij die van Rasit...
[img]http://www.millemiglia.co.uk/images/wheels/revenge.jpg[/img]
Ik had een paar kentekens opgeschreven maar ben vergeten welke van welke auto was
....
JD-FH-02
NT-BN-02
LV-77-GS
(Ik had nog iets gespot, vandaar het 3e kenteken...)
In Arnhem:
Op de snelweg richting Gorichem:
Een blauwe Megane Coupe met stickers op de zijruiten en op de voorspoiler. Zag niet welke stickers, misschien van RMCC. Er zaten volgens mij dezelfde velgen op als bij die van Rasit...
[img]http://www.millemiglia.co.uk/images/wheels/revenge.jpg[/img]
Ik had een paar kentekens opgeschreven maar ben vergeten welke van welke auto was

JD-FH-02
NT-BN-02
LV-77-GS
(Ik had nog iets gespot, vandaar het 3e kenteken...)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
[quote="MartijnG"]Vrijdag nog gespot:
In Arnhem:
Dat was ik....die achterbumper zit er tijdelijk op, omdat ik een gaatje aan het dichten ben in de originele...
In Arnhem:
Dat was ik....die achterbumper zit er tijdelijk op, omdat ik een gaatje aan het dichten ben in de originele...
Dat ben ikMarc schreef:Gisteren in Den Bosch stond vlakbij motorzaak v/d Heijden aan de Oude Vlijmenseweg deze geparkeerd;
Clio 2
Blauw
Gouden 15" 5 spaaks
Verscheidene gouden RTC stickers, op zijruiten en achterruit.
wie ooo wie??
Cheers

Volgens mij zag ik die in utrecht op de meeting ook, zie twee blz terug in dit topic, alleen had ie toen nog geen strepen...jean-paul schreef:gisteren gespot in loosdrecht bij het kompas:
een ontzettend strakke gtx,rood,verlaagd,sportpijpie,
eenarmige wisser en ga zo maar door....
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDKAkUW ... 4560864896[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDKAkYW ... 4569586861[/img]
wie o wie?
edit by Wob
-
- Über-Spammer
Lachuh...eindelijk eens iemand in arnhem gespot die van hier isAlleycat schreef: Dat was ik....die achterbumper zit er tijdelijk op, omdat ik een gaatje aan het dichten ben in de originele...

Klopt helemaal...ik geloof dat Ben hem wel kende ofzo...Volgens mij zag ik die in utrecht op de meeting ook, zie twee blz terug in dit topic, alleen had ie toen nog geen strepen...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
zaterdagavond bij de TimeOut in Gemert :-*
een Clio II met RTC stickers, grijsmetallic ofzo? Weet er niet zo veel meer van eigenlijk :/
een Clio II met RTC stickers, grijsmetallic ofzo? Weet er niet zo veel meer van eigenlijk :/

-
klopt. hij komt mij ook bekend voor, kweet alleen niet of het hetzelfde kentekennummer is. Bij de meeting utrecht heeft bijna iedereen een foto van deze auto genomen....maar dat kwam vooral door de heeeeerlijke babe die erbij hoordeAlleycat schreef:Volgens mij zag ik die in utrecht op de meeting ook, zie twee blz terug in dit topic, alleen had ie toen nog geen strepen...

-
- Contacteer:
vandaag een blauwe clio 16v als ik het goed had.. met witte oz racings (of gelijke) 16 inch... Zag er netjes uit... ik reed in de gele Veban Rijswijk mobiel met reclame
dit was in Pijnacker ongeveer 15:30 ofzow, dus als iemand mij kan vertellen wie ik had gezien?
[/b]

Clio16v
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Jasper11turbo schreef:Net gespot, de zwarte 5gtt van Spir@l
in volendam.
JAHOOO!
Ik word weer gespot!

Beetje jammer dat-ie dan weer in VOLENDAM gespot moet worden....
Maar ja...daar bevind de reno dealert zich nou eenmaal...
-
[quote="thedman"]Gespot: Rode Clio met RTC respect is everything stickers op de zijruiten en een leuke SEBRING uitlaat
en een.....trekhaak
Waar: Parkeerplaats UWV GAK/Cadans Hengelo
Opmerking: Moet een collega van mij zijn waarschijnlijk; zag hem/haar de parkeerplaats oprijden van het UWV toen ik net van mijn Twingo naar de ingang liep.
Kenteken: Doet er niet toe aangezien er niet zoveel RTC clio's daar staan
Wie o wie is de trotse eigenaar????[/quote
Ik ben de trotse eigenaar van deze Clio, maar m,n vriendin heb je zien rijden, ze werkt nl. bij het UWV GAK.
Trekhaak wordt waarschijnlijk nog verwijderd na de zomer!

Waar: Parkeerplaats UWV GAK/Cadans Hengelo
Opmerking: Moet een collega van mij zijn waarschijnlijk; zag hem/haar de parkeerplaats oprijden van het UWV toen ik net van mijn Twingo naar de ingang liep.
Kenteken: Doet er niet toe aangezien er niet zoveel RTC clio's daar staan

Wie o wie is de trotse eigenaar????[/quote
Ik ben de trotse eigenaar van deze Clio, maar m,n vriendin heb je zien rijden, ze werkt nl. bij het UWV GAK.
Trekhaak wordt waarschijnlijk nog verwijderd na de zomer!

Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
-

Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Iets mis met een trekhaak? Mijn trekhaak gaat van auto overgezet worden! Maar ja, ik heb dan ook een R5E...thedman schreef:Gespot: Rode Clio met RTC respect is everything stickers op de zijruiten en een leuke SEBRING uitlaaten een.....trekhaak
![]()
![]()
In dezeRory schreef:Dat ben ikMarc schreef:Gisteren in Den Bosch stond vlakbij motorzaak v/d Heijden aan de Oude Vlijmenseweg deze geparkeerd;
Clio 2
Blauw
Gouden 15" 5 spaaks
Verscheidene gouden RTC stickers, op zijruiten en achterruit.
wie ooo wie??
Cheersik werk in dat kleine witte gebouwtje, niet bij Peters Motoren... maar wat voor wagen rij jij dan? zie weleens een sportieve Reno voorbij komen
[img]http://www.home.zonnet.nl/stuiter.bak/K ... MG0119.jpg[/img]
Maar kom ik kom niet zo vaak in Den Bosch, dus kans is vrij klein dat je me daar ziet.
Cheers
-
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
Moet je maar een keer zeggen, dan loop ik wel een keer 'toevallig' door Breda heen en dan ineens kom jij 'toevallig' langsHooliead schreef:ik word nooit gespot kan ik het hier zeggen als ik een keer ergens heen ga zodat iemadn daar ook ff heen kan kome om mij te spotten
;)

Maar ik denk niet dat dat echt telt...

-
- Contacteer:
ben ik al eens gespot? waar waneer hoelaat?Steven (Fiets) schreef:Ah man jij bent al eens gespot
Ik keb nog nooit in het 'wild' gespot, maargoed boeit me niet zoveel.
Hier in Noord-Holland zitten niet echt veel RTC-ers geloof ik.

-
je bent denk ik toch ook een van de vele die nog nooit gespot is....Hooliead schreef:ben ik al eens gespot? waar waneer hoelaat?Steven (Fiets) schreef:Ah man jij bent al eens gespot
Hier in Noord-Holland zitten niet echt veel RTC-ers geloof ik.ik voel me gelijk belangrijk
-
- Contacteer:
Hooliead schreef:ik word nooit gespot kan ik het hier zeggen als ik een keer ergens heen ga zodat iemadn daar ook ff heen kan kome om mij te spotten
;)
Gespot een zwarte GTE in Prinsenbeek
Dit was ongeveer anderhalve week geleden.
Hij stond tegenover een zekere kpn wagen.

-
D'r is ook zo'n knakker uit purmerend die altijd loopt te klagen dat ie nooit gespot wordt. Is dat bij alle rtc'ers uit NH zo?Steven (Fiets) schreef:Ah man jij bent al eens gespot

Pfff, wij spotten elkaar wel, maar we zijn nuchter genoeg om niet elke keer te roepen bijvoorbeeld: "ik ben vanavond bij Steven geweest, dus ik heb een grijze GT gespot en bla bla bla...."Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:D'r is ook zo'n knakker uit purmerend die altijd loopt te klagen dat ie nooit gespot wordt. Is dat bij alle rtc'ers uit NH zo?Steven (Fiets) schreef:Ah man jij bent al eens gespot

-
Doen wij ook niet. Arjen, Marius en Mrtn (Maarten) zijn hiero al zo vaak geweest dat wij die niet eens meer posten hier als gespot zijnde.Rudo schreef:Pfff, wij spotten elkaar wel, maar we zijn nuchter genoeg om niet elke keer te roepen bijvoorbeeld: "ik ben vanavond bij Steven geweest, dus ik heb een grijze GT gespot en bla bla bla...."Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:D'r is ook zo'n knakker uit purmerend die altijd loopt te klagen dat ie nooit gespot wordt. Is dat bij alle rtc'ers uit NH zo?Steven (Fiets) schreef:Ah man jij bent al eens gespot
Hier in Noord-Holland zitten niet echt veel RTC-ers geloof ik.![]()
Klopt, maar er zijn niet nader te noemen personen, woonachtig in een wat zuidelijker gelegen provincie dan Noord-Holland, ook wel bekend door het zogenoemde "Groene Hart" die daar heel anders over denken.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:[Doen wij ook niet. Arjen, Marius en Mrtn (Maarten) zijn hiero al zo vaak geweest dat wij die niet eens meer posten hier als gespot zijnde.

-
Zeg dan gelijk dat je Chris bedoeld. Hoe moet ie anders op 9000+ posts komen.Rudo schreef:Klopt, maar er zijn niet nader te noemen personen, woonachtig in een wat zuidelijker gelegen provincie dan Noord-Holland, ook wel bekend door het zogenoemde "Groene Hart" die daar heel anders over denken.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:[Doen wij ook niet. Arjen, Marius en Mrtn (Maarten) zijn hiero al zo vaak geweest dat wij die niet eens meer posten hier als gespot zijnde.

Met je clio destijds, met die raamband.Hooliead schreef:ben ik al eens gespot? waar waneer hoelaat?Steven (Fiets) schreef:Ah man jij bent al eens gespot
Hier in Noord-Holland zitten niet echt veel RTC-ers geloof ik.ik voel me gelijk belangrijk
Staat me vaag iets van bij iig.
-
- Contacteer:
Vandaag, kgeloof tussen half 1 en 1 uur... Die hele vette Megane (donkerblauwe met ultragoeie velgen) die ook op RTC stand Speed 2003 stond...
En ook in GTI Tuning & Design stond, paar maanden terug dan...
Hoe heet die bestuurder ook weer....?!
Aan bestuurder; Woon je ook in t almachtige DB??
En ook in GTI Tuning & Design stond, paar maanden terug dan...
Hoe heet die bestuurder ook weer....?!
Aan bestuurder; Woon je ook in t almachtige DB??
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
vandaag hier in de stad:
weer die rode gtt fase 2 met kenteken XT-35-??.
hij heeft ook altijd haast......
weer die rode gtt fase 2 met kenteken XT-35-??.
hij heeft ook altijd haast......

hey mad man,Madman_daan schreef:vandaag een blauwe clio 16v als ik het goed had.. met witte oz racings (of gelijke) 16 inch... Zag er netjes uit... ik reed in de gele Veban Rijswijk mobiel met reclame![]()
dit was in Pijnacker ongeveer 15:30 ofzow, dus als iemand mij kan vertellen wie ik had gezien?
[/b]
vanmiddag heb ik je 16v gespot op de brug bij veban, werd hard aan gewerkt, was al 1800 uur...
-
- Contacteer:
SMILLIAW schreef:hey mad man,Madman_daan schreef:vandaag een blauwe clio 16v als ik het goed had.. met witte oz racings (of gelijke) 16 inch... Zag er netjes uit... ik reed in de gele Veban Rijswijk mobiel met reclame![]()
[/b]
vanmiddag heb ik je 16v gespot op de brug bij veban, werd hard aan gewerkt, was al 1800 uur...
Vandaag is ie weer klaar

Clio16v
Week geleden had ik nog met hem gescheurd door H'sum hij woont dichtbij het CS van Hilversum.Alleycat schreef:Volgens mij zag ik die in utrecht op de meeting ook, zie twee blz terug in dit topic, alleen had ie toen nog geen strepen...jean-paul schreef:gisteren gespot in loosdrecht bij het kompas:
een ontzettend strakke gtx,rood,verlaagd,sportpijpie,
eenarmige wisser en ga zo maar door....
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDKAkUW ... 4560864896[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDKAkYW ... 4569586861[/img]
wie o wie?
edit by Wob
Afgelopen weekend vraag me niet de straat namen maar ik zag in Den haag een witte/parelmoer witte gtt rijden met smoke achterlichten en r19 grilletje
En een witte clio 16v geparkeerd staan bij die indische buurd ofzo.
Was het gezellig bij OTTERHOME? lekker biertje met het mooie weer aan de plassen?

Die jongen van die rooie 5 is daar regelmatig te vidnen had hem er al vaker gezien.
Laatst gewijzigd door Ben op di 1 jul 2003 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.