ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Vosje schreef:
Merijn schreef:Ben ik dan een goeie chauf of is hij een slechte? ;)
Hij een slechte? :p
:evil:
Marcel B.

Allebei een beetje? :)
Don't walk the grass... smoke it
Jasper16v

Merijn schreef:
Jasper clio 16v schreef:dan is het echt vliegen geblazen
die k-tec 5-jes kosten toch zo rond de 15.000 (huidige prijs) ?
Volgens mij toch wel een beetje meer dan 15.000 euri. Ponden misschien!
klopt...

Price: £15000 or £12000 with standard gearbox

alsof het niets is
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

niets is het zeker niet, maar super snel gaat het wel :)
rreevvss

Barcelonagreen 91 schreef:Zoww, das een snel antwoord! Ik zit op ca 165 pk bij een gewicht van 1033 kg. Ik had wel de indruk dat die 5 niet standaard was...Enige info?
wat heb je aangepast voor die 5pk?
1.6 vtec heeft standaard 160 toch?
Barcelonagreen 91

Nou, eigenlijk heeft die van mij standaard 150 pk. Dit omdat het het type 90-91 is. (Dus niet die "ronde" zeg maar) Maar er ligt bij mij inderdaad een 160 pk blok in en andere luchtinlaat en zonder katalysator zal ie op ca 165 pk zitten. Wil je uit een B16 blok nog meer vermogen krijgen ben je helaas een helehoop centjes kwijt. 200 pk is mogelijk (zonder turbo) maar is dus echt duur...Er rijden in Nederland ook een paar 1.6 vtecjes met turbo (ook duur...-:)) , die zitten op ca 220 pk.
8200 RPM Thats why!
Jerk

Ik denk dat je deze Renault 5 GT Turbo bedoelt.
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/200549/in ... %20031.JPG[/img]
rasit..

yep die bedoelt ie :)
RO 16v

Gisteren middag had ik een Corvette bj 2002 te leen, kwam ik een vriend tegen met een Golf 1, ben helemaal zoek gereden, zelfs m'm broertje in z'n RS4 had problemen om hem bij te houden tot de 240, en dat voor een auto uit 1982, respect. :)
Jerk

Ik heb van Roy andere verhalen gehoord van afgelopen vrijdag maar hij reageert vanmiddag zelf wel even denk ik.
Maar zijn Renault 5 is echt snel. :evil:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Boos gezichtje ?? >-)
Jerk

Ik heb het de laatste keer ook een keer geprobeerd tegen hem maar dat ding is nu echt f#cking snel.
Maar we gaan het binnenkort nog wel een keer over doen. :p
Barcelonagreen 91

Hmmmm, als jij hem niet bij kunt houden met een 2.0 16v op 800kg dan gaat mij dat denk ik ook niet lukken... Maar ik had toch wel de indruk dat ie voluit ging. Zeker het laatste rechte stuk. Ben benieuwd naar het verhaal.
8200 RPM Thats why!
Roy
Moderator

Even een paar dingen rechtzetten. :)

Vrijdag was echt top. We reden op de terug weg en er zat al een tijdje een civic achter mij te puschen.

Toen ik naar rechts ging kwam hij mij vrij hard voorbij met giga geluid.

Rasit reed nog achter me en ik had ook niet echt veel zin om ff te knallen omdat ik nog steeds in mn proeftijd zit.

Maar even later zag ik daar weer die civic. Dus ja toen maar wel ff gas geven :D

Druk iets omhoog naar 1.0 bar en kijken wat ie kan. Bleek het toch wel een erg rap karretje te zijn. ff remmen en nog meer druk. 1.6 bar en gas 8)

Ik hem voorbij en toen ik het id dat ik wel aardig sneller was. Dus ff doorgetrapt tot boven de 200 op mijn teller. Toen had ik echt geen civic meer aan mn bumper.

Aangezien het in mn 5 al aardig warm begon te worden heb ik de druk weer lager geschroeft naar 1.2 bar. Weer ff op t gas en toen haalde die civic me bij 190 km/h in.

Tja wie is er dan sneller...

Maar ik heb wel degelijk ff een duimpje opgestoken want het ging toch er lekker. :D :D
5 GT Turbo '88 GT5
Ivo
Über-Spammer

Tja het blijft echt lache hoor die Jappen vernederen met een 1.4 8V :lol: :lol: :lol:

:p
Barcelonagreen 91

Nou ja zeg !!!!!!! Wat flauw ! :-*
Die Civic hing nog wel degelijk aan je bumper, heeel dicht erachter zelfs.(Misschien dat je mn koplampen niet meer zag) Volgens mij ging je toen opzij omdat je dacht dat ik van je slipstream probeerde te profiteren wat dus resulteerde in een inhaalactie.....Ja, sorry....Ik begrijp werkelijk niet waarom hierover gelogen wordt. Ik kap ermee, ik weet genoeg......tsongejonge zeg..... Maar verder was het leuk hoor...
8200 RPM Thats why!
rasit..

man ga huilen ook nog ofzo jezus..
spreek zaterdag af in rozenburg, kan je lekker honderden meters sprinten.. neem ik het op camera zo kan niemand later gaan "liegen" :wink:
Jerk

Dan zit er maar 1 ding op.
Een keer afspreken met zijn allen en dan sprinten!!!
Ivo
Über-Spammer

Hmm, mag ik dan ook ef meedoen...... :p
marcel16v

Afgelopen vrijdag nog "gesport" tegen een MV Agusta F4 en een Ducati Monster. Man, ik dacht dat ik stil stond, maar ik kreeg nog wel thumbs up voor de moeite :lol: .
Roy
Moderator

Heel dicht op mn bumper? Sorry???????

Toen ik mn alarmlichten aandeed had ik zeker weten een gat van dik 10 auto's getrokken. Jammer dat je hier een beetje popie jopie loopt te doen.

Maar net wat de mensen hier zeggen....
Kom van het weekend maar een keer naar de maasvlakte ofzo. Zullen we zien waar je blijft.
5 GT Turbo '88 GT5
Merijn
Über-Spammer

Het lijkt me tijd om dit topic maar eens te sluiten... :( :-*
Vos

Merijn schreef:Het lijkt me tijd om dit topic maar eens te sluiten... :( :-*
Word tijd dat mensen zonder respect voor een ander gewoon worden verwijderd van het forum en heel "toevallig" is het iemand zonder een renault!

sorry hoor maar ga dan ergens anders stoer doen! iedereen heeft de nieuwsbrief gelezen en gezien wat roy allemaal aan zijn gtt heeft veranderd dus dat bumperkleven komt toch wel een klein beetje ongeloofwaardig over....! of niet soms?
Clio 16v.....
Tom
Moderator
Car: MB

waarom merijn ?? Ik kan hier altijd veel harder lachen dan in het "moppen" topic :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Vos

Tom schreef:waarom merijn ?? Ik kan hier altijd veel harder lachen dan in het "moppen" topic :D
:lol: :lol: :lol:
Clio 16v.....
Merijn
Über-Spammer

Het gaat toch helemaal nergens meer over hier? Het is inderdaad alleen maar een stoer-doenerij. En als mensen elkaar de 'winst' niet gunnen dan krijg je dit soort kinderachtige replies. Schiet toch niemand iets mee op?
Vos

Tom wel die heeft een hele boel lol! dus dan moet je er ook maar om lachen merijn, misschien dat ze nog een keer tegen elkaar gaan sporten?! dus dan weten we het zeker!
Clio 16v.....
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Roy schreef:Heel dicht op mn bumper? Sorry???????

Toen ik mn alarmlichten aandeed had ik zeker weten een gat van dik 10 auto's getrokken. Jammer dat je hier een beetje popie jopie loopt te doen.

Kom van het weekend maar een keer naar de maasvlakte ofzo. Zullen we zien waar je blijft.
jullie zullen het niet geloven maar ook ik reed daar en wat zag in mijn buiten spiegels:

twee auto die als idiooten voorbij kwamen, maar ik moet toch toe geven dat roy als eerst langs mij kwam en daarna pas de civic.

Maar later zag ik roy ineens heel rustig op de rechterbaan tuffen dus en de civic zag ik nie meer

maar ik vind het wel onverantwoord dat je met zo'n idioten snelheid langs ander auto's heen scheurt zo ook langs mijn auto :( voor de zelfde geld zit er een oud baasje in die ineens van de schik naar links uitwijkt en dan is de schade niet meer te overzien
Laatst gewijzigd door Patrick RS op zo 29 jun 2003 21:20, 4 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator

ik kan met niet herinneren dat het hier ooit echt serieus is geweest. Ik vind het wel prima zo, is wel lachen
Tom
Moderator

P@TB@D schreef:
Roy schreef:Heel dicht op mn bumper? Sorry???????

jullie zullen het niet geloven maar ook ik reed daar en wat zag in mijn buiten spiegels:

twee auto die als idiooten voorbij kwamen, maar ik moet toch toe geven dat roy als eerst langs mij kwam en daarna pas de civic.

Maar later zag ik roy ineens heel rustig op de rechterbaan tuffen dus en de civic zag ik nie meer

maar ik vind het wel onverantwoord dat je met zo'n idioten snelheid langs ander auto's heen scheurt zo ook langs mijn auto :( voor de zelfde geld zicht er een oud baasje in die ineens van de schik naar links uitwijkt en dan is de schade niet meer te overzien

als jij harder kon :D zou je dat ook wel eens doen denk ik
Patrick RS
Moderator

dus niet, iedereen rijd wel eens te hard mee eens maar je moet je grensen trekken.
rasit..

P@TB@D schreef:dus niet, iedereen rijd wel eens te hard mee eens maar je moet je grensen trekken.
ja en iedereen doet dat ook wel.. jouw grens is 100 en van roy weer niet :D
Patrick RS
Moderator

sja oke la maa hangen :wink:
clio_rally
Contacteer:

Serieus, deze topic was nog wel grappig, maar dit is echt idioot. Als iedereen zo stoer wil doen, ga je toch lekker het circuit op of een stukje rally rijden, kun je jezelf lekker bewijzen. Beetje jammer om met 200 te sprinten op de openbare weg, je hebt geen idee hoe je je voelt als het ooit mis gaat, ik gun het niemand, ik weet wat het met mensen doet...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Patrick RS
Moderator

clio_rally schreef:Serieus, deze topic was nog wel grappig, maar dit is echt idioot. Als iedereen zo stoer wil doen, ga je toch lekker het circuit op of een stukje rally rijden, kun je jezelf lekker bewijzen. Beetje jammer om met 200 te sprinten op de openbare weg, je hebt geen idee hoe je je voelt als het ooit mis gaat, ik gun het niemand, ik weet wat het met mensen doet...

Gijs
pecies dat wilde ik ook zeggen bedankt
Gesloten