Vosje schreef:Hij een slechte?Merijn schreef:Ben ik dan een goeie chauf of is hij een slechte?

klopt...Merijn schreef:Volgens mij toch wel een beetje meer dan 15.000 euri. Ponden misschien!Jasper clio 16v schreef:dan is het echt vliegen geblazen
die k-tec 5-jes kosten toch zo rond de 15.000 (huidige prijs) ?
wat heb je aangepast voor die 5pk?Barcelonagreen 91 schreef:Zoww, das een snel antwoord! Ik zit op ca 165 pk bij een gewicht van 1033 kg. Ik had wel de indruk dat die 5 niet standaard was...Enige info?
Word tijd dat mensen zonder respect voor een ander gewoon worden verwijderd van het forum en heel "toevallig" is het iemand zonder een renault!Merijn schreef:Het lijkt me tijd om dit topic maar eens te sluiten...:-*
jullie zullen het niet geloven maar ook ik reed daar en wat zag in mijn buiten spiegels:Roy schreef:Heel dicht op mn bumper? Sorry???????
Toen ik mn alarmlichten aandeed had ik zeker weten een gat van dik 10 auto's getrokken. Jammer dat je hier een beetje popie jopie loopt te doen.
Maar net wat de mensen hier zeggen....
Kom van het weekend maar een keer naar de maasvlakte ofzo. Zullen we zien waar je blijft.
P@TB@D schreef:jullie zullen het niet geloven maar ook ik reed daar en wat zag in mijn buiten spiegels:Roy schreef:Heel dicht op mn bumper? Sorry???????
Toen ik mn alarmlichten aandeed had ik zeker weten een gat van dik 10 auto's getrokken. Jammer dat je hier een beetje popie jopie loopt te doen.
Maar net wat de mensen hier zeggen....
Kom van het weekend maar een keer naar de maasvlakte ofzo. Zullen we zien waar je blijft.
twee auto die als idiooten voorbij kwamen, maar ik moet toch toe geven dat roy als eerst langs mij kwam en daarna pas de civic.
Maar later zag ik roy ineens heel rustig op de rechterbaan tuffen dus en de civic zag ik nie meer
maar ik vind het wel onverantwoord dat je met zo'n idioten snelheid langs ander auto's heen scheurt zo ook langs mijn autovoor de zelfde geld zicht er een oud baasje in die ineens van de schik naar links uitwijkt en dan is de schade niet meer te overzien
pecies dat wilde ik ook zeggen bedanktclio_rally schreef:Serieus, deze topic was nog wel grappig, maar dit is echt idioot. Als iedereen zo stoer wil doen, ga je toch lekker het circuit op of een stukje rally rijden, kun je jezelf lekker bewijzen. Beetje jammer om met 200 te sprinten op de openbare weg, je hebt geen idee hoe je je voelt als het ooit mis gaat, ik gun het niemand, ik weet wat het met mensen doet...
Gijs