Waar kan ik deze halen en wat kosten ze?
Ik wil mijn gtt uiterlijk helemaal in de originele staat herstellen!
Als ik hem ga overspuiten , gaan die stickers er natuurlijk vanaf....
Dat kan niet, die stickers zijn namelijk bedrukt in zeefdruk. Dat doet een drukkerij echt niet voor één set.Steven (Fiets) schreef:Of je moet ze na laten maken bij de stickerboer, maar dat kost ook weer de nodige centen.
Dat doet een zeefdrukkerij gewoon als jij dat vraagt, geen enkel probleem. Ook één setRudo schreef:Dat kan niet, die stickers zijn namelijk bedrukt in zeefdruk. Dat doet een drukkerij echt niet voor één set.Steven (Fiets) schreef:Of je moet ze na laten maken bij de stickerboer, maar dat kost ook weer de nodige centen.
zijn er nog meer mensen geinterresseerd?Stefijn schreef:Dat doet een zeefdrukkerij gewoon als jij dat vraagt, geen enkel probleem. Ook één setRudo schreef:Dat kan niet, die stickers zijn namelijk bedrukt in zeefdruk. Dat doet een drukkerij echt niet voor één set.Steven (Fiets) schreef:Of je moet ze na laten maken bij de stickerboer, maar dat kost ook weer de nodige centen.
En dat is niet extreem duur, je betaald zeefkosten, machinestelkosten en kosten per sticker.
Uiteraard wordt het per sticker een heel stuk goedkoper als je van diezelfde zeef er meer laat maken, maar dat wil nog niet zeggen dat je niet één enkele set kunt laten maken.
Meestal kun je zelfs de zeef laten bewaren (of zelf meenemen) zodat andere mensen bij die drukkerij ook stickers kunnen laten maken van dezelfde zeef (zonder de zeefkosten dus)
Tuurlijk Stefijn, als je het zo bekijkt...Stefijn schreef:Dat doet een zeefdrukkerij gewoon als jij dat vraagt, geen enkel probleem. Ook één setRudo schreef:Dat kan niet, die stickers zijn namelijk bedrukt in zeefdruk. Dat doet een drukkerij echt niet voor één set.Steven (Fiets) schreef:Of je moet ze na laten maken bij de stickerboer, maar dat kost ook weer de nodige centen.
En dat is niet extreem duur, je betaald zeefkosten, machinestelkosten en kosten per sticker.
Uiteraard wordt het per sticker een heel stuk goedkoper als je van diezelfde zeef er meer laat maken, maar dat wil nog niet zeggen dat je niet één enkele set kunt laten maken.
Meestal kun je zelfs de zeef laten bewaren (of zelf meenemen) zodat andere mensen bij die drukkerij ook stickers kunnen laten maken van dezelfde zeef (zonder de zeefkosten dus)
Ik zeg niet dat je geen kennis van zaken hebt, ik denk alleen dat je de tijd die men nodig heeft om die sticker op te maken in DTP lichtelijk onderschat. En ik weet ook wat een uurtje DTP kost, er zijn meer mensen die in het Grafische werkzaam zijn (geweest).Stefijn schreef:Nou, dat was een beetje sarcasme in reactie op het de opmerking "je vergeet even voor het gemak". Hoe weet hij nou of ik dat vergeet? Hij gaat er gewoon vanuit dat ik geen kennis van zaken heb als ik de moeite heb om hier wat info neer te pennen voor iemand die stickers zoekt.
Het is over en weer vast niet persoonlijk bedoeld
Maar al met al, het was niet mijn bedoeling om een E-fight te starten, maar gewoon te vragen of het haalbaar is ja/nee.Rudo schreef:Ik zeg niet dat je geen kennis van zaken hebt, ik denk alleen dat je de tijd die men nodig heeft om die sticker op te maken in DTP lichtelijk onderschat. En ik weet ook wat een uurtje DTP kost, er zijn meer mensen die in het Grafische werkzaam zijn (geweest).Stefijn schreef:Nou, dat was een beetje sarcasme in reactie op het de opmerking "je vergeet even voor het gemak". Hoe weet hij nou of ik dat vergeet? Hij gaat er gewoon vanuit dat ik geen kennis van zaken heb als ik de moeite heb om hier wat info neer te pennen voor iemand die stickers zoekt.
Het is over en weer vast niet persoonlijk bedoeld
Enne... het is inderdaad niet persoonlijk.Er zijn alleen te veel mensen die denken dat die stickers wel even makkelijk uit een stickerfolie gesneden kunnen worden terwijl er een verloopraster in zit.
Geld ook voor mijBas schreef:Ik ben geen gegarandeerde afnemer, maar ik zou wel graag willen weten wat een set kost.
ik laat gewoon een prijsopgave maken en dan horen jullie het wel...Bas schreef:Btw, ik heb wel eens bedragen van 450 gulden voorbij zien komen meen ik.
Ik ook nog steeds-Ray- schreef:daar is al eens een topic over geweest, ik mis namelijk ook een stukje op me voorscherm.
Ik zie dat jij een phase 1 hebt en ik wilde inderdaad phase 2 stickers laten drukken...Goof schreef:Ik ook nog steeds-Ray- schreef:daar is al eens een topic over geweest, ik mis namelijk ook een stukje op me voorscherm.![]()
Heb (ook) nooit de moeite genomen het er helemaal af te halen. Dus... prijsopgaaf is wel interressant.![]()
Volgende probleem is dat er vesrchillende stickers zijn
Ik heb dan denk ik wel een voorbeeld nodig, om aan die lui te geven, anders weten ze niet eens wat ze moeten drukken en kunnen ze ook niet zeggen hoeveel het kost.Tino schreef:Voor de phase 1 meld ik me ook aan
Alleycat schreef:Ik zie dat jij een phase 1 hebt en ik wilde inderdaad phase 2 stickers laten drukken...Goof schreef:Ik ook nog steeds-Ray- schreef:daar is al eens een topic over geweest, ik mis namelijk ook een stukje op me voorscherm.![]()
Heb (ook) nooit de moeite genomen het er helemaal af te halen. Dus... prijsopgaaf is wel interressant.![]()
Volgende probleem is dat er vesrchillende stickers zijn
Misschien is er wel zoveel animo voor, dat ik gewoon twee soorten kan laten drukken...
dus......Rudo schreef:Vergeet het maar!!!!!!Zeeuw schreef:Onzin, is gewoon een blanco sticker met witte text waar je de kleur van de auto doorheen ziet.Tom schreef:die stickers zijn wel in de kleur van de auto !!!! Dus zomaar een serie maken is niet zo makkelijk als het lijkt
Let op!: ze zijn (waren!) dus in verschillende versies verkrijgbaar!! Op een rode GT zaten dus andere stickers dan op een witte en ook weer anders dan op een Miami-blauwe (zeg maar de kleur van Stefijn). Hier ben ik samen met Martijn Santen ooit proefondervinderlijk achter gekomen. Ook de Renault-dealer zelf stond raar te kijken. (In het kort: aan één kant schade, kon alleen een set van twee stickers krijgen, nadat de sticker aangebracht was op de opnieuw gespoten zijde was er duidelijk verschil zichtbaar met de originele sticker aan de andere kant, deze was namelijk veel grijzer. Zit namelijk een verloopraster in. Renault deed niet moeilijk en gaf het geld terug. Ze hebben nog geprobeerd de juiste sticker te bestellen, maar kregen wéér de verkeerde opgestuurd. Volgens Renault was dat nog de enige die ze konden leveren, en dit is zoŽn 6 jaar geleden geweest).
Let dus goed op met wat je gaat bestellen/ laten maken!
Dit ziet er hetzelfde uit als mijn met. blauwe phase 1 (miami blue).Stefijn schreef:Grijze GTT, letters niet zo goed te zien, wel de witte verlooptint over de hele lengte
[img]http://www.fkreklame.nl/albums/ringfoto ... .sized.jpg[/img]
Voor deze stickers,phase 1,heb ik ook vrijblijvende interesse.laguna2 schreef:de mijne zien er zo uit:
[img]http://home.planet.nl/~jrijthov/gtt.jpg[/img]
Zijn allemaal kleine blokjes ipv egale grijze baan.
Ik moet zeggen dat je Phase I er verdomd goed uit ziet Laguna!laguna2 schreef:de mijne zien er zo uit:
[img]http://home.planet.nl/~jrijthov/gtt.jpg[/img]