Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
ff offtopic,
Tino de stoeltjes mag je gratis op komen halen, foto's moet ik nog ff maken, maar linker stoel heeft de bekende slijtage (+zwarte gedeelte rugleuning is ook gescheurt).
Rechter sloel is wel in redelijke staat.
Foto's komen er aan van vorige week.. druk bezig geweest met de wille, vandaar geen tijd om de foto's online te zetten
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Tino schreef:Gilles, toffe foto's. Vrijdag heb ik je stickers bij me. Gisteren geregeld.
Maak maar een foto van alleen die rechter stoel, de linker zit er nu in
Mischien als ik zin heb, post ik mijn foto's vanavond. Moet eerst naar school toe, gisteren na de vergadering geen zin meer
cewl!!
Ga zo naar de box toe, gelijk ff foto maken!
zal ff een foto maken van de rechter, heb er evt 2 in mijn 5 zit ook nog 1tje in redelijke staat. kijk ff wat ik kan doen!
laters!!
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
nu herinner ik me weer, als iemand toevallig gouden RTC stickers kan komen voor me achterruitjes voor vrijdag a.s voor op me clio zou ik heel dankbaar zijn..
mzzl,
markus
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
nu herinner ik me weer, als iemand toevallig gouden RTC stickers kan komen voor me achterruitjes voor vrijdag a.s voor op me clio zou ik heel dankbaar zijn..
mzzl,
markus
Vrijdag heb ik stickers bij me. Moet effe kijken of er genoeg goude zijn, aangezien Gilles ook goude wilde hebben.
mzzl,
markus
Vrijdag heb ik stickers bij me. Moet effe kijken of er genoeg goude zijn, aangezien Gilles ook goude wilde hebben.
Ok, flexx!
Ben al hele tijd op zoek naar die stickertjes, dit is de eerste keer dat ik vrij heb van me werk en me vriendin op vrijdag maarre C U friday..
mzzl,
markus
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
Gilles schreef:ff offtopic,
Tino de stoeltjes mag je gratis op komen halen, foto's moet ik nog ff maken, maar linker stoel heeft de bekende slijtage (+zwarte gedeelte rugleuning is ook gescheurt).
Rechter sloel is wel in redelijke staat.
Foto's komen er aan van vorige week.. druk bezig geweest met de wille, vandaar geen tijd om de foto's online te zetten
ook ff offtopic... @tino.. breda is wel heel vlakbij oosterhout he..
Ik kom waarschijnlijk ook ff kijken. Ik weet het nig niet zeker want miss gaan we me een groep naar de ster vrjdag want daar komt DJ PAVO de mensen van een leuek klank voorzien en dat zie ik eerlijk gezegt ook wel zitten maarja we zien wel denk dat ik wel ff kom kijken.
Het is familie van je dus laat maar komen gezellig toch . Kennen we gelijk effe een boekje over je open doen
Laat maar zitten dan, dan gaat ze maar echte boeven vangen Volgende week ben ik weer van de partij, dan ook wel weer een feestje, maar daar gaan we dan gewoon wat later heen! Die parkeerplaats moet toch vol komen!