Vanavond wou ik proberen een Megane Cabrio 1.6e van een maat mij te verlagen op de torsie.
Ik via een handleiding een torsietrekker gemaakt, deze was voor een Renault 5(zie topic hier op forum). Ik alles dus proberen, maar wat blijkt bij de Megane is de plaats van torsie achter de wielkast, je kunt er dus geen lange bout indraaien en de as eruithalen.
Nu is dus mijn vraag hoever moeten deze torsiestaven eruit bij een megane? En wat voor een gereedschap heb ik nodig, en waar zou ik dit kunnen kopen/lenen?
Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven, want alleen de voorkant verlaagd is toch niet alles.
Alvast bedankt.
Emiel
Verlagen op torsie
Volgens mij hoeft de staaf er ook maar een cm. of 3 uit, tenminste, dat zal ie uitsteken vanuit z'n huis.
Het is echt meer een klein stukje, het nadeel is dan ook dat je een klein torsietooltje moet hebben, dus niet met lange tapeinden kunt werken.
Renault verkoopt ze ook en ze zijn niet duur
Het is echt meer een klein stukje, het nadeel is dan ook dat je een klein torsietooltje moet hebben, dus niet met lange tapeinden kunt werken.
Renault verkoopt ze ook en ze zijn niet duur
Mrtn = Maarten
Ik vond gister via de RMCC deze link, http://www.marcdowie.com/neilmac/lowering.html
Hier moet ik vast wel mee uit de voeten kunnen, ik laat weten wanneer het is gelukt!
Emiel
Hier moet ik vast wel mee uit de voeten kunnen, ik laat weten wanneer het is gelukt!
Emiel
-
Is wel een handige link 

don't be a fool, wrap your tool