nou het klusje is geklaard! Ik dacht, maak meteen wat foto's van dit projectje mischien heeft iemand er wat aan, is erug simpel die fusee kogels achteraf gezien
om te beginnen doe je interessant en doe je net of je druk bezig bent
[img]
http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20011.jpg[/img]
ff serieus, dit zijn de fusee kogels zoals je ze geleverd krijgt, was rond de 19 pleuro's kwijt per kogel:
[img]
http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20500.jpg[/img]
Hier is de ouwe fuseekogel nog gemonteerd, hij zit vast met 3 bouten, 2 op de draagarm, en 1 op de veerpoot (hoop dat ik dit onderdeel de juiste benaming heb gegeven

):
[img]
http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20008.jpg[/img]
Maarten GTT gaf mij als advies om eerst de bout los te halen op de veerpoot, om vervolgens met een koevoet de draagarm met fusee kogel naar benee te drukken om er zeker van te zijn dat ie los is! (nu heb je nog houvast aan iets)
[img]
http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20009.jpg[/img]
De andere 2 bouten zijn een koud kunsje..
Nu de grote wisseltruc! en voila!
[img]
http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20012.jpg[/img]
Het monteren kan een beetje listig zijn, maar 't is gewoon ff kutten, en dan kom je er best wel uit
tools nodig:
* HAMER!!

<-- overal goed voor

* Koevoet <-- ouwe fusee kogel los wrikken
* steekring 16 of 17 <-- bouten van ouwe fuseekogel
* dop 16 of 17 <-- bouten van ouwe fuseekogel
* dop 19 voor bouten velgen <-- erg makkelijk als die eraf zijn
* busje WD40 <-- nog uitleg nodig??????
Laatste tip: ff je remschijven ontvetten als je klaar bent, tis maar een kleinigheidje, maargoed, dat ongelukje zit ook in een klein hoekje
Ooh, dit is btw ons box-complex, altijd erg gezellig, maar soms te gezellig met al die auto's als je weg wil

hihi
BTW wel geinig, onze eigen mini meeting:
2 willie's
1 16v
1 GTT f2
en als de 16v weg is dan komt MIJN GTT f1 voor zijn grote facelift

[img]
http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20014.jpg[/img]
Zo een klein verslagje over vervangen van fusee-kogel, een simpel klusje