Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Mijn 5 is nu al heeeeel leuk
ander pijpje doet wonderen. tot donderdag!

Ik heb 2fast2furious ook gezien, maar dat is echt wel een vette film!!!
Hey Marco, jij moest toch neon hebben? zoja, dan moet je me 50 aanbetalen ivm dat Guus die dingen maandag gaat bestellen1 Ze zijn dan ongeveer volgende week woensdag (hopelijk) hier en dan kunnen we ze gaan monteren
.
Ik hoor het wel geef anders effe een belletje!

Ik hoor het wel geef anders effe een belletje!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
he riel moeten donderdag effe kijken naar de turbo en anders neem ik hem wel terug.
-
Nog wat vetters gisteren stond er een v6 phase 2 in eijsden.wij snel foto toestel gaan halen komt de eigennaar hij mij alles uitgelegt dat ding van binnen en van buiten laten zien en toen nog effe gestart. en op dat gas geduwd.Nou hij had toch problemen met mijn broek dicht te houden en liep dus de hele avond er zo bij
.Super vet.

dag mensen,
kheb een vraagje, wieowie heeft thuis een bout, die de achterschokdemper vast zet op de achteras, liggen?
Das als het goed is zo'n lange bout.
Die van mij is net over gebroken
Reed net lekker naar francorchamps toen mij de bout overbrak.
Gelukkig reed ik rustig en heb ik het kunnen beperken tot twee mooie zwarte strepen op het wegdek
Desalniettemin, zwaar kloten
Zeker omdat ik toen nog 70 km terug moet rijden
Wie kan mij helpen?
groet MJ
kheb een vraagje, wieowie heeft thuis een bout, die de achterschokdemper vast zet op de achteras, liggen?
Das als het goed is zo'n lange bout.
Die van mij is net over gebroken

Wie kan mij helpen?
groet MJ
En niet effe bellenwilco blue schreef:Nog wat vetters gisteren stond er een v6 phase 2 in eijsden.wij snel foto toestel gaan halen komt de eigennaar hij mij alles uitgelegt dat ding van binnen en van buiten laten zien en toen nog effe gestart. en op dat gas geduwd.Nou hij had toch problemen met mijn broek dicht te houden en liep dus de hele avond er zo bij![]()
![]()
.Super vet.
MJ!!!!Uuhh ikke misschien??? Ik heb toch een sloper! Moet je alleen even langskomen?
En effe bellen van te voren! 06-25444062
En effe bellen van te voren! 06-25444062
Is goedwilco blue schreef:he riel moeten donderdag effe kijken naar de turbo en anders neem ik hem wel terug.
Jawel, net als bij een paar andere heeft mijn koppeling het ook maar voor gezien gehouden (bijna dan).
De nieuwe is in de bestelling, alleen heeft er iemand zin (en tijd) om me te helpen met deze te vervangen? Ik hoop dat ie volgende week binnen is.
Riël -> Jij of een van je vriendjes had toch een motortakel he? Zou ik die dan kunnen lenen?
De nieuwe is in de bestelling, alleen heeft er iemand zin (en tijd) om me te helpen met deze te vervangen? Ik hoop dat ie volgende week binnen is.
Riël -> Jij of een van je vriendjes had toch een motortakel he? Zou ik die dan kunnen lenen?
Volgens mij komt Michel morgen wel, want ik heb hem vorige week gebld en toen zei hij dat hij misschien zou omen(kan ik hem eindelijk zijn slangen teruggeven)!
Egid, kga morgen eens kijken wat er precies is met mijn autootje
dan kan ik donderdag effe aanwijzen welke bout(en) ik nodig heb. Zodat jij weer kunt kijken, zodat ik die dan misschien kan komen halen? Zo das mooi gezegd
iig tot donderdag en ik hoop dat michel ook komt, tzou fijn zijn

iig tot donderdag en ik hoop dat michel ook komt, tzou fijn zijn

Sorry, dat is niet doorgegaan .. was al verkocht. Wordt weer huren zeker ?Rob (R5B) schreef:Jawel, net als bij een paar andere heeft mijn koppeling het ook maar voor gezien gehouden (bijna dan).
TNX Marcel, maar daar heb ik niet echt veel aan aangezien ik hem nergens aan KAN ophangen.MJ schreef: @rob ik heb wel een katrol(?) die moet je nog ophangen...
Want als het goed heeft heeft Riel een wat ze in Belgie een Giraffe noemen. Zo'n ding om je blok eruit te tillen.
Hhhmmmm oke dan, dat wordt dus idd weer huren.Riël schreef:Sorry, dat is niet doorgegaan .. was al verkocht. Wordt weer huren zeker ?Rob (R5B) schreef:Jawel, net als bij een paar andere heeft mijn koppeling het ook maar voor gezien gehouden (bijna dan).
Heb je wel tijd om me te helpen?
Mmm ...
denk het wel!

Hey Rieleman!!!!! hoe zit dat nou me die Benny! Komt hij hem nou woensdag halen of??? Vraag het hem even, dan weet ik ook iets meer!
Me is ook daar. En oortjes open, want ik kom gorgeldegorgel plofplof 

-
hey mensen ik ga volgende week vrijdag maar weeeeeer eens proberen om mijn autotheorie tehalen ze zeggen wel eens 3 keer is scheepskrom
recht 

onder de wolken schijnt de zon 

Suc6dikkekapper schreef:hey mensen ik ga volgende week vrijdag maar weeeeeer eens proberen om mijn autotheorie tehalen ze zeggen wel eens 3 keer is scheepskrom![]()
![]()
recht

@Wilco; danke menke, zij loopt weer

-
Veel suc6 probeer t te halen want het is zo zonde van het geld. 

-
Leg de set neer kom maar halen oja en mensen OPGELET:
Onze dikkekapper heeft ook een vrouwtje dus nu moeten we hem overtuigen dat renault op No.1 moet blijven staan
.
Vinnie leuk vrouwtje vond vos ook volgens mij
Onze dikkekapper heeft ook een vrouwtje dus nu moeten we hem overtuigen dat renault op No.1 moet blijven staan

Vinnie leuk vrouwtje vond vos ook volgens mij

Jij gek, vrouwtje op 1, renault heef nix te willen
die gaat wel

-
dat vind ik nu ook renault komt er toch zowiezo en dat gaat wel dus maar ik ga ff doorleren voor mijn autotheorie
onder de wolken schijnt de zon 

Hey riel, kun jij effe aan benny vragen of het goed is als ik morgen mijn vrijwaring kom ophalen. Want die heb ik morgen echt nodig! Zeg hem dat hij me even belt! IS er donderdag weer een T.N.M.? zo ja ben ik er eindelijk weer eens bij!!!!!
Wat een vraag!!!Egid schreef: IS er donderdag weer een T.N.M.? zo ja ben ik er eindelijk weer eens bij!!!!!
@wilco; kun jij donderdag mijn doppenset meenemen...
@Marco; wat was ook al weer de titel van dat liedje? Je weet wel, dat wat je afgelopen donderdag op had

Sorry, lees dit nu pas ? Al geregeld? Ben ook nog niet bij benny geweest. Ben weer bezig met die corrado van Ralf, is hem een zuiger weggefikt ofzo, kan nieuw onderblok in, vóór automaxxEgid schreef:Hey riel, kun jij effe aan benny vragen of het goed is als ik morgen mijn vrijwaring kom ophalen. Want die heb ik morgen echt nodig! Zeg hem dat hij me even belt! IS er donderdag weer een T.N.M.? zo ja ben ik er eindelijk weer eens bij!!!!!

Nee riel het is nog niet geregeld, want ik heb geen nummer van Benny, kun je me dat even pm'en? Thankx
Wie is donderdag weer van de partij?
Egid,
Marco,
Wilco,
Vosje,
Dikkekapper,
PatrickL,
Riel,
Ollie,
Wie o Wie komt er nog meer
Egid,
Marco,
Wilco,
Vosje,
Dikkekapper,
PatrickL,
Riel,
Ollie,
Egid schreef:Nee riel het is nog niet geregeld, want ik heb geen nummer van Benny, kun je me dat even pm'en? Thankx
Egid,
Marco,
Wilco,
Vosje,
Dikkekapper,
PatrickL,
Riel,
Ollie,
MJ,