ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ooit hetzelfde idee had als jij, Jerk. Iedereen bij mij in de familie rijdt Opel en heb er serieus over nagedacht om een 2.0 16v in een Corsaatje te leggen. Toch maar niet gedaan, maar zo te horen had ik dat beter wel kunnen doen. 

Het is allemaal wel leuk "speelgoed"
Ik ben 2 weken geleden met Roy mee gereden.
Er was toen net iets veranderd aan zijn blok.
Kwamen we een Renault Clio Williams tegen in Waddinxveen, wij erachteraan en gewoon keihard inhalen en wat zegt Roy: Kut de turbodruk is te weinig die gaan we straks ff iets hoger zetten. Even schroeven en hop daar gaan we weer maar dan weer ff ietsje harder
Dat vind ik dan weer stoer.
Ik ben 2 weken geleden met Roy mee gereden.
Er was toen net iets veranderd aan zijn blok.
Kwamen we een Renault Clio Williams tegen in Waddinxveen, wij erachteraan en gewoon keihard inhalen en wat zegt Roy: Kut de turbodruk is te weinig die gaan we straks ff iets hoger zetten. Even schroeven en hop daar gaan we weer maar dan weer ff ietsje harder

Dat vind ik dan weer stoer.
Het had toch gekund? Ik ken die gast op de foto niet, dus waarom nie?
Als hij het wel is, dan moet ik effe uitkijken wat ik allemaal tegen hem zeg. Grote bek is uitgesloten!

Laatst gewijzigd door Merijn op ma 23 jun 2003 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
waarom???? een lelijke smoelMerijn schreef:Het had toch gekund? Ik ken die gast op de foto niet, dus waarom nie?Als hij het wel is, dan moet ik effe uitkijken wat ik allemaal tegen hem zeg. Grote bek is uitgesloten!
![]()

verklaar je nader,wie A zegt moet B zeggen ook,ik dacht dat Jerk juist de stoerdoener was,maar ja tis een broer van een bekende iemand hier zeker,en ineens kan dat allemaal wat die verteld,sorry hoor,maar dit is mijn mening,ik heb een hekel aan vriendjespolitiek en stoerdoeners,en wie er een probleem mee heeft,next time meeting ff onder 4 ogen.catrinus schreef:Tis geen stoerdoenerij jerk. Ik weet ook dat jou corsa snel is. Alleen zijn er een paar mensen hier op het forum die een erg hoge dunk van hunzelf en hun auto hebben. En ze rijden niet in een opel of vw.
gegroet gille
-
Een goeie vriend uit alkmaar, heeft ook een 2.0 16v blok in zijn opel gebouwd. Maar wel in een auto die 1200 kilo weegt denk ik. Hij wil ook zoiets in een corsa bouwen en dat gaat inderdaad heel erg rapMerijn schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat ik ooit hetzelfde idee had als jij, Jerk. Iedereen bij mij in de familie rijdt Opel en heb er serieus over nagedacht om een 2.0 16v in een Corsaatje te leggen. Toch maar niet gedaan, maar zo te horen had ik dat beter wel kunnen doen.

don't be a fool, wrap your tool
-
- Moderator
- Car: MB
tja, voor de sprintjes wel ja, dan is een turbo zeker bruter !!!! Maar ik ben toevallig van het weekend op en neer naar Renesse geweest en dan is dat atmosferische willy blok gewoon super. constant 150 160 rijd gewoon heerlijk!!!!, en dat rijd k*t in de GTT vind ik
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Volgens mij heb ik jou vorige keer een keer ontmoet bij een Renault meeting in Breda op het Makro terrein.gille schreef:verklaar je nader,wie A zegt moet B zeggen ook,ik dacht dat Jerk juist de stoerdoener was,maar ja tis een broer van een bekende iemand hier zeker,en ineens kan dat allemaal wat die verteld,sorry hoor,maar dit is mijn mening,ik heb een hekel aan vriendjespolitiek en stoerdoeners,en wie er een probleem mee heeft,next time meeting ff onder 4 ogen.
gegroet gille
En anders is het bij een andere meeting geweest dus denk voortaan eerst ff na voor je zo hard van de hoogste toren blaast.
En vriendjespolitiek doe ik al helemaal niet aan.
En als ik een stoerdoener ben dan zie ik jou van het weekend dus wel verschijnen in Waddinxveen?
sorry dude ,de eerlijkheid gebied me te zeggen dat mijn auto nie klaar is voor een sprint wedstrijd,en ik hoef die stoerdoenerij nie over sprintjes trekken,dat kan het kleinste kind,rijd eens een degelijke rally uit,dan praten we voort.Jerk schreef:Volgens mij heb ik jou vorige keer een keer ontmoet bij een Renault meeting in Breda op het Makro terrein.gille schreef:verklaar je nader,wie A zegt moet B zeggen ook,ik dacht dat Jerk juist de stoerdoener was,maar ja tis een broer van een bekende iemand hier zeker,en ineens kan dat allemaal wat die verteld,sorry hoor,maar dit is mijn mening,ik heb een hekel aan vriendjespolitiek en stoerdoeners,en wie er een probleem mee heeft,next time meeting ff onder 4 ogen.
gegroet gille
En anders is het bij een andere meeting geweest dus denk voortaan eerst ff na voor je zo hard van de hoogste toren blaast.
En vriendjespolitiek doe ik al helemaal niet aan.
En als ik een stoerdoener ben dan zie ik jou van het weekend dus wel verschijnen in Waddinxveen?
b.t.w desnoods kom ik ff met de tvr van mijn schoonbroer,maar zo blijven we bezig he,das dus stoerdoenerij.en dat ik je ooit ergens op een meeting heb gezien ,kan goed zijn,maar stoefers blijven me nie lang bij.
Eers heb je zo'n grote mond met sprinten.
En als ik dan wil sprinten dan begin je weer te zeiken over een rally rijden.
En dan wil je ook nog een autootje lenen.
Iedereen kan een auto lenen.
We hebben het nu over onze eigen auto's!!!!!!!
En ik snap niet wat je bedoelt met stoefers maar dat zal wel weer zo'n typische uitspraak voor een (domme) belg zijn.
Mocht je ooit nog eens in Nederland op een meeting komen dan hoop ik jou toch zeker wel tegen te komen.
En ik snap niet wat je bedoelt met stoefers maar dat zal wel weer zo'n typische uitspraak voor een (domme) belg zijn.
Mocht je ooit nog eens in Nederland op een meeting komen dan hoop ik jou toch zeker wel tegen te komen.
zal je zeker doen mij tegenkomen,hoop voor jou dat ik een goede bui ben,of ik ga me ff uitleven,of wil je ergens afspreken vrijdag mij geen probleem hoor.Jerk schreef:Eers heb je zo'n grote mond met sprinten.
respekt leer dat eerst,voor je zo een woord gebruikt.of kijk anders een van je eerste post's eens op deze topic.
Wat voor model ik rijd intereseert me niks.
Ik blaas (bijna) elke Renault vet zoek.
En dat lachen van hun zal ook wel mee vallen als ik met 200 km per uur erachter blijf plakken en hun op hun top zitten en ik nog een keer schakel.
komt je bekend voor,is dat geen stoer doen dan, loser.
Al deze persoons gerichte verhalen zijn niet echt van toepassing in dit topic. Lees de naam van het topic nog eens. Je mag pas praten als je tegen mekaar heb gereden, niet van dat vooraf gezwets....
Dit soort gezeur komt het forum niet ten goede......
Dit soort gezeur komt het forum niet ten goede......
lang leve de vrije topics....
(en blij dat we zijn met de auto's)

(en blij dat we zijn met de auto's)
ok guys cut the crap, de volgende posts die hier aanstootgevend zijn zullen worden verwijderd.
Immer wieder die verdammte Holländer
IkTom schreef:kom op mensen. Houd het gezellig. Want wie is er op deze manier nou de slimste

Ik bemoei me er niet mee...
Ik vind zelf dat je juist voor elkaar klaar moet kunnen staan ( wat klinkt dat soft en zoetsappig)
En niet lopen zeuren over wiens auto nu de snelste is...
Ik voorlopig niet iig, want mijn arme wagentje is vandaag afgekeurd op 'wat'dingetjes'.

Aandrijfas en remschijven...
Gelukkig heb ik nog een paar remschijven liggen, maar die aandrijfas is andere koek, daar moet je bak voor leeg.
So keep it real, don't argue.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Aandrijfas? Zo dat gaat duur worden als je het niet zelf kan!Alleycat schreef:IkTom schreef:kom op mensen. Houd het gezellig. Want wie is er op deze manier nou de slimste![]()
Ik bemoei me er niet mee...
Ik vind zelf dat je juist voor elkaar klaar moet kunnen staan ( wat klinkt dat soft en zoetsappig)
En niet lopen zeuren over wiens auto nu de snelste is...
Ik voorlopig niet iig, want mijn arme wagentje is vandaag afgekeurd op 'wat'dingetjes'.![]()
Aandrijfas en remschijven...
Gelukkig heb ik nog een paar remschijven liggen, maar die aandrijfas is andere koek, daar moet je bak voor leeg.
So keep it real, don't argue.
Ruilen tegen mijn GTT dan?Merijn schreef:Turbo boven alles! Al rijd ik een Williams, ik mis de turbo serieus!

Ik vond de sprintjes in mijn oude Willie echt bizar.