ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Jerk

Respect is everything
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ooit hetzelfde idee had als jij, Jerk. Iedereen bij mij in de familie rijdt Opel en heb er serieus over nagedacht om een 2.0 16v in een Corsaatje te leggen. Toch maar niet gedaan, maar zo te horen had ik dat beter wel kunnen doen. :D
Jerk

Het is allemaal wel leuk "speelgoed"
Ik ben 2 weken geleden met Roy mee gereden.
Er was toen net iets veranderd aan zijn blok.
Kwamen we een Renault Clio Williams tegen in Waddinxveen, wij erachteraan en gewoon keihard inhalen en wat zegt Roy: Kut de turbodruk is te weinig die gaan we straks ff iets hoger zetten. Even schroeven en hop daar gaan we weer maar dan weer ff ietsje harder :D
Dat vind ik dan weer stoer.
Merijn
Über-Spammer

Turbootje op dat 2-liter blok bouwen? ;)
hitman

nou er was zondag een meeting'kje in zevenaar en daar was een polo 1.6 met turbo erop 8)
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Merijn
Über-Spammer

Maareh, op topsnelheid komt een 5 niet zo gauw een Willi voorbij, denk ik... Of er moet wederom gekloot zijn met de bakverhoudingen. :)
catrinus

en dat is bij mij het geval :p
There will be plenty of time to rest when your dead
Merijn
Über-Spammer

ff off-topic: ben jij die gast in je avatar, Cat?
hitman

Merijn schreef:ff off-topic: ben jij die gast in je avatar, Cat?
:lol: :lol: :lol:

wat denk je zelf,sly :D
mijn clio zegt pssssjjt

Merijn
Über-Spammer

Het had toch gekund? Ik ken die gast op de foto niet, dus waarom nie? ;) Als hij het wel is, dan moet ik effe uitkijken wat ik allemaal tegen hem zeg. Grote bek is uitgesloten! :lol: ;)
Laatst gewijzigd door Merijn op ma 23 jun 2003 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel B.

sissyboy :)
Don't walk the grass... smoke it
gille
Contacteer:

Merijn schreef:Het had toch gekund? Ik ken die gast op de foto niet, dus waarom nie? ;) Als hij het wel is, dan moet ik effe uitkijken wat ik allemaal tegen hem zeg. Grote bek is uitgesloten! :lol: ;)
waarom???? een lelijke smoel :D :D (no offence cat)zegt niks hoor. :lol: :lol: :lol:
hitman

kijk maar naar gille,ook hij zal vast wel een klein hartje hebben :wink: :lol:
mijn clio zegt pssssjjt

gille
Contacteer:

catrinus schreef:Tis geen stoerdoenerij jerk. Ik weet ook dat jou corsa snel is. Alleen zijn er een paar mensen hier op het forum die een erg hoge dunk van hunzelf en hun auto hebben. En ze rijden niet in een opel of vw.
verklaar je nader,wie A zegt moet B zeggen ook,ik dacht dat Jerk juist de stoerdoener was,maar ja tis een broer van een bekende iemand hier zeker,en ineens kan dat allemaal wat die verteld,sorry hoor,maar dit is mijn mening,ik heb een hekel aan vriendjespolitiek en stoerdoeners,en wie er een probleem mee heeft,next time meeting ff onder 4 ogen.
gegroet gille
hitman

oke vergeet dat klein hartje gebeuren maar :wink:
mijn clio zegt pssssjjt

Merijn
Über-Spammer

Ik wil beide auto's wel uittesten en daarna mijn mening geven... :D
GTT__Geert

Merijn schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat ik ooit hetzelfde idee had als jij, Jerk. Iedereen bij mij in de familie rijdt Opel en heb er serieus over nagedacht om een 2.0 16v in een Corsaatje te leggen. Toch maar niet gedaan, maar zo te horen had ik dat beter wel kunnen doen. :D
Een goeie vriend uit alkmaar, heeft ook een 2.0 16v blok in zijn opel gebouwd. Maar wel in een auto die 1200 kilo weegt denk ik. Hij wil ook zoiets in een corsa bouwen en dat gaat inderdaad heel erg rap :) Toch ben ik meer voor de turbo, maar ik vind dat je een mooi wagentje hebt Jerk.
don't be a fool, wrap your tool
Merijn
Über-Spammer

Turbo boven alles! Al rijd ik een Williams, ik mis de turbo serieus! :(
Tom
Moderator
Car: MB

tja, voor de sprintjes wel ja, dan is een turbo zeker bruter !!!! Maar ik ben toevallig van het weekend op en neer naar Renesse geweest en dan is dat atmosferische willy blok gewoon super. constant 150 160 rijd gewoon heerlijk!!!!, en dat rijd k*t in de GTT vind ik
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jerk

gille schreef:verklaar je nader,wie A zegt moet B zeggen ook,ik dacht dat Jerk juist de stoerdoener was,maar ja tis een broer van een bekende iemand hier zeker,en ineens kan dat allemaal wat die verteld,sorry hoor,maar dit is mijn mening,ik heb een hekel aan vriendjespolitiek en stoerdoeners,en wie er een probleem mee heeft,next time meeting ff onder 4 ogen.
gegroet gille
Volgens mij heb ik jou vorige keer een keer ontmoet bij een Renault meeting in Breda op het Makro terrein.
En anders is het bij een andere meeting geweest dus denk voortaan eerst ff na voor je zo hard van de hoogste toren blaast.
En vriendjespolitiek doe ik al helemaal niet aan.
En als ik een stoerdoener ben dan zie ik jou van het weekend dus wel verschijnen in Waddinxveen?
gille
Contacteer:

Jerk schreef:
gille schreef:verklaar je nader,wie A zegt moet B zeggen ook,ik dacht dat Jerk juist de stoerdoener was,maar ja tis een broer van een bekende iemand hier zeker,en ineens kan dat allemaal wat die verteld,sorry hoor,maar dit is mijn mening,ik heb een hekel aan vriendjespolitiek en stoerdoeners,en wie er een probleem mee heeft,next time meeting ff onder 4 ogen.
gegroet gille
Volgens mij heb ik jou vorige keer een keer ontmoet bij een Renault meeting in Breda op het Makro terrein.
En anders is het bij een andere meeting geweest dus denk voortaan eerst ff na voor je zo hard van de hoogste toren blaast.
En vriendjespolitiek doe ik al helemaal niet aan.
En als ik een stoerdoener ben dan zie ik jou van het weekend dus wel verschijnen in Waddinxveen?
sorry dude ,de eerlijkheid gebied me te zeggen dat mijn auto nie klaar is voor een sprint wedstrijd,en ik hoef die stoerdoenerij nie over sprintjes trekken,dat kan het kleinste kind,rijd eens een degelijke rally uit,dan praten we voort.
b.t.w desnoods kom ik ff met de tvr van mijn schoonbroer,maar zo blijven we bezig he,das dus stoerdoenerij.en dat ik je ooit ergens op een meeting heb gezien ,kan goed zijn,maar stoefers blijven me nie lang bij.
Jerk

Eers heb je zo'n grote mond met sprinten.
En als ik dan wil sprinten dan begin je weer te zeiken over een rally rijden.
En dan wil je ook nog een autootje lenen.
Iedereen kan een auto lenen.
We hebben het nu over onze eigen auto's!!!!!!!
En ik snap niet wat je bedoelt met stoefers maar dat zal wel weer zo'n typische uitspraak voor een (domme) belg zijn.
Mocht je ooit nog eens in Nederland op een meeting komen dan hoop ik jou toch zeker wel tegen te komen.
Jerk

En het is leuk dat ze hier een slogan hebben van
Respect is everything
Alleen weet jij nog niet wat dat inhoudt!!!!!
Tom
Moderator

kom op mensen. Houd het gezellig. Want wie is er op deze manier nou de slimste
gille
Contacteer:

Jerk schreef:Eers heb je zo'n grote mond met sprinten.
En als ik dan wil sprinten dan begin je weer te zeiken over een rally rijden.
En dan wil je ook nog een autootje lenen.
Iedereen kan een auto lenen.
We hebben het nu over onze eigen auto's!!!!!!!
En ik snap niet wat je bedoelt met stoefers maar dat zal wel weer zo'n typische uitspraak voor een (domme) belg zijn.
Mocht je ooit nog eens in Nederland op een meeting komen dan hoop ik jou toch zeker wel tegen te komen.
zal je zeker doen mij tegenkomen,hoop voor jou dat ik een goede bui ben,of ik ga me ff uitleven,of wil je ergens afspreken vrijdag mij geen probleem hoor.
respekt leer dat eerst,voor je zo een woord gebruikt.of kijk anders een van je eerste post's eens op deze topic.

Wat voor model ik rijd intereseert me niks.
Ik blaas (bijna) elke Renault vet zoek.
En dat lachen van hun zal ook wel mee vallen als ik met 200 km per uur erachter blijf plakken en hun op hun top zitten en ik nog een keer schakel.
komt je bekend voor,is dat geen stoer doen dan, loser.
Jasper16v

Al deze persoons gerichte verhalen zijn niet echt van toepassing in dit topic. Lees de naam van het topic nog eens. Je mag pas praten als je tegen mekaar heb gereden, niet van dat vooraf gezwets....

Dit soort gezeur komt het forum niet ten goede......
Jerk

Ok vanaf nu geen gevloek en getier meer maar gewoon verder gaan met de topic waar we zijn gebleven want dit schiet geen ene donder op. :-*

Want deze topic is om te laten zien van wie je allemaal kunt winnen.
Floris
Contacteer:

lang leve de vrije topics.... :(
(en blij dat we zijn met de auto's)
-Ray-
Contacteer:

ok guys cut the crap, de volgende posts die hier aanstootgevend zijn zullen worden verwijderd.
Immer wieder die verdammte Holländer
Alleycat
Contacteer:

Tom schreef:kom op mensen. Houd het gezellig. Want wie is er op deze manier nou de slimste
Ik :lol:
Ik bemoei me er niet mee...
Ik vind zelf dat je juist voor elkaar klaar moet kunnen staan ( wat klinkt dat soft en zoetsappig)
En niet lopen zeuren over wiens auto nu de snelste is...
Ik voorlopig niet iig, want mijn arme wagentje is vandaag afgekeurd op 'wat'dingetjes'. :(
Aandrijfas en remschijven...
Gelukkig heb ik nog een paar remschijven liggen, maar die aandrijfas is andere koek, daar moet je bak voor leeg.
So keep it real, don't argue.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Alleycat schreef:
Tom schreef:kom op mensen. Houd het gezellig. Want wie is er op deze manier nou de slimste
Ik :lol:
Ik bemoei me er niet mee...
Ik vind zelf dat je juist voor elkaar klaar moet kunnen staan ( wat klinkt dat soft en zoetsappig)
En niet lopen zeuren over wiens auto nu de snelste is...
Ik voorlopig niet iig, want mijn arme wagentje is vandaag afgekeurd op 'wat'dingetjes'. :(
Aandrijfas en remschijven...
Gelukkig heb ik nog een paar remschijven liggen, maar die aandrijfas is andere koek, daar moet je bak voor leeg.
So keep it real, don't argue.
Aandrijfas? Zo dat gaat duur worden als je het niet zelf kan!
Marcel J.

Zondag: mijn 5je tegen Mclaren F1 >-) Volgens mij reed ik in de weg :wink: Teminsten hij trok effe door nadat ik naar rechts ging :p :p :p Er is altijd baas boven baas :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tom schreef:constant 150 160 rijden, dat rijd k*t in de GTT vind ik
Waarom? Mijn GT heeft daar eerlijk gezegd weinig moeite mee.
Tom
Moderator

- te veel herrie aan je kop
- te onrustig
- ik vind/vond het nooit lekker om zo lang op vrij hoge druk te rijden
Merijn.V
Contacteer:

Merijn schreef:Turbo boven alles! Al rijd ik een Williams, ik mis de turbo serieus! :(
Ruilen tegen mijn GTT dan? :D

Ik vond de sprintjes in mijn oude Willie echt bizar.
Gesloten