ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
heb wel is een corsa 2 liter 16v gezien maar dat gaat echt hard hoor. 260 halen ze soms. en met de remmen zit het dan ook wel goed hoor. denk maar niet dat je zo'n ding bijhoud met een clio of 21.
ding heeft zo veel power dat je niet eens normaal kunt weg rijden. slipt in de 5 nog
ding heeft zo veel power dat je niet eens normaal kunt weg rijden. slipt in de 5 nog
Beetjeonzin.nlred_Turbo schreef:heb wel is een corsa 2 liter 16v gezien maar dat gaat echt hard hoor. 260 halen ze soms. en met de remmen zit het dan ook wel goed hoor. denk maar niet dat je zo'n ding bijhoud met een clio of 21.
ding heeft zo veel power dat je niet eens normaal kunt weg rijden. slipt in de 5 nog
turboXedrah schreef:300 Nm? Ongeblazen?Merijn.V schreef:Klinkt als een rap karretje.
Overigens zit ik voorlopig nog aan de 300 Nm bij 2000 toeren.Niet slecht voor een 1853 cc 16v.
(Aan de krukas wel te verstaan, fabrieksopgave)
nou druk is een blokkie uit een r 21 in een 5 krijg je toch hetzelfde.
2.0 16v met 800 kilo toch.
met nat weer kon ie helemaal niet normaal rijden. maar ik zou zeggen nodig hem is uit op het opel forum voor een race als je denkt hem bij te houden.
hij zei dat ie porsche's en m3 kwijt reed.
had ik maar zo'n snel ding
kan natuurlijk allemaal gelul zijn. maar ja 180(toch) met 800 kilo ja is wel veel.
2.0 16v met 800 kilo toch.
met nat weer kon ie helemaal niet normaal rijden. maar ik zou zeggen nodig hem is uit op het opel forum voor een race als je denkt hem bij te houden.
hij zei dat ie porsche's en m3 kwijt reed.
had ik maar zo'n snel ding
kan natuurlijk allemaal gelul zijn. maar ja 180(toch) met 800 kilo ja is wel veel.
R21 is een 2 liter 8 klepperred_Turbo schreef:nou druk is een blokkie uit een r 21 in een 5 krijg je toch hetzelfde.
2.0 16v met 800 kilo toch.
met nat weer kon ie helemaal niet normaal rijden. maar ik zou zeggen nodig hem is uit op het opel forum voor een race als je denkt hem bij te houden.
hij zei dat ie porsche's en m3 kwijt reed.
had ik maar zo'n snel ding
kan natuurlijk allemaal gelul zijn. maar ja 180(toch) met 800 kilo ja is wel veel.
Immer wieder die verdammte Holländer
Als je het 1.4 turbo blokje van een GTT eens goed aanpast. De motoren van die andere autotjes zijn ook niet orgioneel. Dan kun je makkelijk over de 200 pk heen kost wel een paar centjes maarja dan wist je wel zeker dat tie fukking snel is. En z,n opeltje niet z'n probleem meer is. Meschien zijn ze wel op topsnelheid wat sneller of je moet levens moe zijn , zie mezelf niet echt met 250 in een GTT over de weg karren.
Xedrah schreef:300 Nm? Ongeblazen?Merijn.V schreef:Klinkt als een rap karretje.
Overigens zit ik voorlopig nog aan de 300 Nm bij 2000 toeren.Niet slecht voor een 1853 cc 16v.
(Aan de krukas wel te verstaan, fabrieksopgave)

V 40 T4 leuke bakjes he we hebben erzelf eentje gehad mijn pa heeft hem weggedaan omdat het dorp en omstreken niet meer veilig was als ik erin zat. Wat kun je lekker knallen met z'n ding. Maar ik heb nu nog het genoegen om er elke dag aan te zitten ik werk bij NedCar is ook wel weer fijn. Voor de T4 is een V70 in de plaats gekomen is ook wel leuk.
Zo'n ding rijd prima sportief met 4 man en volle belading, daarnaast voldoende ruimte voor 4 man plus bagage.Jasper clio 16v schreef:ff volvo vraagje
ik ga in augustus met 4 man in een v70 2.4 t op vakantie, komt dat een beetje vooruit ? en enig idee wat de ruimte in zon auto is ?
V 70T is dat de lage druk he of is het de echte T5 wat maakt het ook uit ze hebben allebei dik over de 200 pk.Fijne vakantie auto een heel fijne ideaal voor op de autoweg. De T5 R had indertijd 274 pk nog een cippie erbij en je gaat over de 300 pk. Maar ze zijn toch allemaal begrenst op top snelheid 240/245 geloof ik. De eerste T4,s reden op het circuit onbegrenst tegen de 290 aan. Maar of de auto dat fijn vond. Ik weet dat er in het begin problemen waren met de T4 , als je er zo hard mee reed en je liet het gas los was je dakraam bv opeens weg (fijne airco). Dit komt doordat erbij die snelheden zoveel spanning op de carroserie komt dat deze vervormt doen alle auto's. Als de spanning dan ineens van het raam afgaat wilt deze nog wel eens kapot gaan.
Daarom is bv een ferrari relatief ook zwaar omdat het chassis heel stijf moet zijn en heel veel spanningen moet opvangen.
Daarom is bv een ferrari relatief ook zwaar omdat het chassis heel stijf moet zijn en heel veel spanningen moet opvangen.
Mijn auto vs andere auto is toch per definitie stoer doen??? Of zie ik dat verkeerd?spir@l schreef:Begint een beetje een vermoeiende topic te worden om te lezen.
Misschien dat er ook een "ACT: stoerdoenerij" geopend moet worden.
En binnenkort waarschijnlijk nog meer, ik heb begrepen dat Ford volvocar gaat verkopen aan Renault.....Ruud schreef:Dat de tekst iets vermoeiend wordt oke maar het is wel de waarheid. En vergeet niet dat z'n volvo technische gezien voor de helft een renault is.
Ik ben een hele goede bekende van Jerk en het is echt geen stoerdoenerij van hem. Ik kan hem met mn 5 tot de 180 goed voorblijven met mn 5 (1,6 bar) maar daarna is tie gewoon echt weg.
En 250 haalt ie echt wel. Ben ooit mn rijbewijs kwijtgeraakt toen ik in die corsa reed. Toen reed ik voor een politie volvo t-5 R. Die was helaas voor hem langzamer als mij.
Helaas hadden hun meer pret toen ik mn roze briefje in kon leveren
En 250 haalt ie echt wel. Ben ooit mn rijbewijs kwijtgeraakt toen ik in die corsa reed. Toen reed ik voor een politie volvo t-5 R. Die was helaas voor hem langzamer als mij.

Helaas hadden hun meer pret toen ik mn roze briefje in kon leveren

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Normaal klaag ik nooit zo over topics, maar dit wordt echte prut. Ga dan kijken wie de grootste lul heeft of zo
, al dat gepraat over wie sneller is... :-*
Gijs
PS: (NONSENS-MODE)Daarbij zie ik jullie toch nooit voor me rijden en al die races volgen in de spiegel van mijn integrale is gewoon niet lachen...
(/NONSENS-MODE)
Gijs
PS: (NONSENS-MODE)Daarbij zie ik jullie toch nooit voor me rijden en al die races volgen in de spiegel van mijn integrale is gewoon niet lachen...

Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 657
- Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
- Locatie: Heerhugowaard
Laatst nog een BMW 3.20 achternagezeten. Stonden bij een stoplicht, was 1 baans. Hij volgas weg en ik erachteraan. Hij had wel een automaat en maar trappen die bmw, maar hij kwam lang niet bij me weg
. En dan bij de volgende stoplicht gewoon doen en relaxed zitten alsof hij geen gas had gegeven
. Daar kan ik vaak om lachen, want ik weet dat hij zich dan gewoon kut voelt
.
Stephan



Stephan
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
reactie mijnerzijds word verkeerd geinterpeteerd.
1) ik zei al, dat die jerk een bekende was hier en dat ik wel geloof dat dat ding van hem hard gaat.
2) stoerdoenerij is niets mis mee.(daar gaat de hele topic immers over) maar het is zoveel extra stoer geouwehoer eromheen wat het vermoeiend maakt.
3) dit sloeg al helemaal niet op het Volvo-verhaal.
4)er had misschien ook wel een
bij mn opmerking gemoeten.
5)idd, ik hoef t niet te lezen. En nu laat ik me toch ook weer verleiden tot een reactie mijnerzijds wat alleen maar weer meehelpt aan de verloedering van deze topic.
Nou, om t goede voorbeeld van Stephan dan maar te volgen...
Dit weekend een irritante jongeman zwaar vernederd toen hij in zijn ford focus aan mn bumper probeerde te kleven.
lekker langzaam gaan rijden.(
)
terugschakelen.
gas op de plank.
turbo slaat in.
5 auto's voorsprong.
op je gezicht tot de volgende rotonde.
gas los op 5000 toeren.
op je gezicht van de heerlijke ploppen uit de uitlaat.
En nee. idd niet echt een prestatie.
Maar dat doet de pret voor mij niet veel drukken.
1) ik zei al, dat die jerk een bekende was hier en dat ik wel geloof dat dat ding van hem hard gaat.
2) stoerdoenerij is niets mis mee.(daar gaat de hele topic immers over) maar het is zoveel extra stoer geouwehoer eromheen wat het vermoeiend maakt.
3) dit sloeg al helemaal niet op het Volvo-verhaal.
4)er had misschien ook wel een
5)idd, ik hoef t niet te lezen. En nu laat ik me toch ook weer verleiden tot een reactie mijnerzijds wat alleen maar weer meehelpt aan de verloedering van deze topic.
Nou, om t goede voorbeeld van Stephan dan maar te volgen...
Dit weekend een irritante jongeman zwaar vernederd toen hij in zijn ford focus aan mn bumper probeerde te kleven.
lekker langzaam gaan rijden.(

terugschakelen.
gas op de plank.
turbo slaat in.
5 auto's voorsprong.

gas los op 5000 toeren.

En nee. idd niet echt een prestatie.
Maar dat doet de pret voor mij niet veel drukken.
Het spijt me als mensen denken dat het stoerdoenerij van mij is.
De meeste mensen kennen mij hier wel en ik ben vaak genoeg mee geweest met mijn Opel naar Renault meetings.
En de meeste mensen hebben toch wel een keer naast me gereden op de snelweg.
En mijn wagentje is toch wel vrij rap.
Ik heb ongeveer 180 PK schat ik en dat bij 800 kilo gewicht.
Vraag maar na bij Roy want die gozer ken ik nogal vrij goed.
Net zoals Chris enz enz.
En als jullie het niet geloven dan komen jullie gezellig een keer langs Waddinxveen en dan gaan we even een stukje "toeren"
Grtz Jerk
De meeste mensen kennen mij hier wel en ik ben vaak genoeg mee geweest met mijn Opel naar Renault meetings.
En de meeste mensen hebben toch wel een keer naast me gereden op de snelweg.
En mijn wagentje is toch wel vrij rap.
Ik heb ongeveer 180 PK schat ik en dat bij 800 kilo gewicht.
Vraag maar na bij Roy want die gozer ken ik nogal vrij goed.
Net zoals Chris enz enz.
En als jullie het niet geloven dan komen jullie gezellig een keer langs Waddinxveen en dan gaan we even een stukje "toeren"
Grtz Jerk
Laatst gewijzigd door Jerk op ma 23 jun 2003 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10115
- Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
het zijn de kleinde dingen die het doenspir@l schreef:En nee. idd niet echt een prestatie.
Maar dat doet de pret voor mij niet veel drukken.
ik kan persoonlijk veel plezier hebben in het dichtrijden van gaten in bochten achter auto's die veel sneller zijn dan ik. Gewoon door goed sturen en een beetje lef op de bumper komen van zo'n herrie golfje oid. Ff laten zien hoe je echt moet rijden

Tis geen stoerdoenerij jerk. Ik weet ook dat jou corsa snel is. Alleen zijn er een paar mensen hier op het forum die een erg hoge dunk van hunzelf en hun auto hebben. En ze rijden niet in een opel of vw.
There will be plenty of time to rest when your dead