Ik ben inmiddels al aant slijpen aan mun karretje. Meer gestress dan ik verwacht had om die rotte k#t balk in het motorruim.
Niemand kan me echt een duidelijk antwoord geven wat te doen. Heb vandaag weer advies van iemand gekregen dat wanneer het een enkele balk is dat ik het gare gedeelte alleen moet vervangen. Maar als het een dubbele balk(2 lagen metaal) is dat het bijna niet te doen is... Dan zou ik dus die hele balk moeten vervangen.
Ik heb de balk nog niet doormidden geflexed maar dat ga ik volgende week zekers doen dan kan ik zien of ie enkel of dubbel is.
De hele balk inclusief het deel dat onder de auto doorloopt is bij Reno te krijgen voor 230 EURO. Maar aangezien ik daar ook een goede carrosserie voor heb ga ik dat dus niet doen. Hier op de sloop vraagt met ook al 150 euro voor de gehele rechter voorkant. (hoop dat je me er nog aan kan helpen Rubie!

)
Ook weten ze bij Reno neit of deze balk nou los te krijgen is van dat gedeelte wat van onder de auto vandaan komt. Minder. Als ik dat niet hoef te vervangen hoef ik hem ook niet te stutten zoals hierboven al genoemd werd. (denk ik...)
Kortom valt allumaal eff tegen, maar komen der wel he.
Nog iemand suggesties, tips, onderdelen ... ???
thanx, mzzls!
p.s. voor de buruchte balk... zie pics pagina 1.