Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Rob

Patrick L. schreef:ff wat anders, heeft er iemand zin om naar AUTOMAX te gaan, 5 of 6 juli? ik wil wel als er meerdere gaan , is in Biddingshuizen, nabij SixFlags 8)
Is dit hetzelfde als vorig jaar alleen toe waren we er alleen met Ik, Pat L en Thomas?
Wat das was wel vet, alleen hopen dat we een wat grotere delagatie mee kunnen krijgen.
Ik ga mee.

Wat de film betreft -> die skip ik.
Wat vrijdag naar Hasselt gaan -> skip ik ook (vanwegen verwacht hoge alcohol pomillage)
Patrick L.

Rob (R5B) schreef:
Patrick L. schreef:ff wat anders, heeft er iemand zin om naar AUTOMAX te gaan, 5 of 6 juli? ik wil wel als er meerdere gaan , is in Biddingshuizen, nabij SixFlags 8)
Is dit hetzelfde als vorig jaar alleen toe waren we er alleen met Ik, Pat L en Thomas?
Wat das was wel vet, alleen hopen dat we een wat grotere delagatie mee kunnen krijgen.
Ik ga mee.
Ja dacht het wel, zijn we toen ook geweest, was groot hè.
In augustus is ook Vive la France daar, ook wel gaaf, maar dan ben ik denk ik op vakantie.
voske

laat iemand ook iets weten aan de mensen die niet actief zijn op het forum anders staan zij morgen misschien bij de mcdonalds????en misschien willen ze ook wel meej??
marco

mensen ff drie hoeraatjes voor wilco,,hij is vanaf vandaag geen vrijgezel meer maar de gelukkige eigenaar van joyce :D :D :D
way to go wilco,,enne have fun

greetz marco
Riël
Über-Spammer

marco schreef:marcel we gaan gewoon naar minerva in maastricht,we gaan niet naar belgie,,de film begint om 21:15,,dus mensen wie mee wil moet het ff zeggen,,want ik ga kaarten reserveren,degene die zegt dat die meegaat moet dus ook echt meegaan en niet op het laatste moment afzeggen he boykes,,
wie gaan er tot nu toe mee

wilco
vincent
danny
ikke
maybe marcel
morgen moet ik alles weten want morgen ga ik reserveren,,

greetz from tha man :D
Eeej tha man, riel en vrouwke kan niet doorgaan, vrouwke moet werken tot half tien ... Het lag sowieso al in de planning die film te gaan bekijken dus óf jullie pakken een film later (:)) of wij gaan zelf wat later. Groetjes!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

riel om 21:15 is de laatste keer dat die draait,dus een film later ken niet,dan denk ik dat je hem een andere keer moet gaan kijken ,maar goed mensen ik reserveer vandaag dus 5 kaartjes,

greetz marco
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ja is ok
Ollie

Ik ben er dan dus ook niet bij vanavond, aangezien ik ook pas om 21.15 uur klaar ben met werken.
Automaxx zit er ook niet in helaas, aangezien ik met de tentamens zit.
Man...was het maar al zomervakantie :p

@Wilco : jij bent wat van plan zeg! Lees ik nu gewoon niet goed ofzo? Ik dacht dat er iets was met de turbo, maar nu komt er plots een ander blok???
marco

Ollie schreef:Ik ben er dan dus ook niet bij vanavond,
is niet vanavond ollie,maar donderdag avond,kijk maar of je mee wil,
Ollie

Foutje...bedankt. :p

Maar ik bedoel uiteraard morgenavond. Vanavond hoef ik gelukkig niet te werken, maar dus wel morgenavond (jammergenoeg)
Marcel J.

marco schreef:mensen ff drie hoeraatjes voor wilco,,hij is vanaf vandaag geen vrijgezel meer maar de gelukkige eigenaar van joyce :D :D :D
way to go wilco,,enne have fun

greetz marco
sinds wanneer moet je daar blij mee zijn :wink: :p
wilco blue

i don't now.nu heb ik misschien weer een sponsor erbij voor mijn blokje :D .En veel beter nieuws ze is opzoek naar een clio 16v dus ze heeft een super goed hard.
Marcel J.

wilco blue schreef:i don't now.nu heb ik misschien weer een sponsor erbij voor mijn blokje :D .En veel beter nieuws ze is opzoek naar een clio 16v dus ze heeft een super goed hard.
Heeft ze familie (zus(je(s)))? :wink: :wink: zeg moet ik jullie morgen avond ophalen? kdenk dat ik met de alfa ga :D meer plaats :D
wilco blue

mj als het kan mag je me op komen halen ja.
Bram (vospower)

Komen we vrijdag bij elkaar bij de mac en dan samen naar hasselt rijden ofzo? ik moet namenlijk tot 8 ur werken. :(

@ ollie: ik ga dondetdag de velgen halen, dus neem ik er volgende week donderdag wel ene mee!
Riël
Über-Spammer

Ollie schreef:Foutje...bedankt. :p

Maar ik bedoel uiteraard morgenavond. Vanavond hoef ik gelukkig niet te werken, maar dus wel morgenavond (jammergenoeg)
Zin om met ons naar 2f2f te gaan dan? In echt ofzo, tegen elf uur schat ik...
Ollie

Ik zal thuis ff checken of daar animo voor is. Zou wel leuk zijn ja...

Wat is er trouwens vrijdag? Heb ik iets gemist (Hasselt???)
wilco blue

mini meeting hasselt zelfde als tnm alleen het is hun eerste keer en wij gaan eens kijken daar er komen trouwens veel mensen volgens mij
Marcel J.

wilco blue schreef:mj als het kan mag je me op komen halen ja.
Euhm moet effe kijken, misschien dat het de fiets wordt :evil: of de reno :( schijnt dat ik wat veel in de alfa rond rijdt :wink: vanavond nog maar eens voorzichtig vragen :D klaat morgen wel wat weten.

Hoelaat wil je vertrekken? kunnen we samen fietsen :lol: :lol: :lol: :evil:

Algemeen: Wie gaat vrijdag???? in princible wil ik gaan, maar om daar nu alleen aan te komen rijden...en hoelaat vertrekken we(?), ik begrijp trouwns dat ollie meegaat 8)
Egid
Contacteer:

Wat is nou donderdagavond de bedoeling voor de mensen die NIET naar de film gaan??? Er is toch wel gewoon een TNM? Of niet?
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Ollie

@ Egid: Nee, er is geen TNM, iedereen die kan gaat naar de film, zoals ik het begrepen heb!

@ MJ: Nee, ik ga niet mee vrijdag naar Hasselt, heb andere plannen die dag. Mijn vorige post was een antwoord op een voorstel van Riël.

@ de rest: jammer dat ik niet meekan naar de film en dat er geen TNM is :(
marco

marcel ik ga ook mee vrijdag naar hasselt dus dat zijn al 2 gt's,dan gaat wilco en co ook allemaal mee,
vanavond is het 2f2f time,en nee er is geen t.n.m omdat er gewoon niemand meer komt,voor de rest zou ik zeggen tot volgende week mensen,enne we maken er een leuke avond van vanavondt,maybe ook nog ergens iets eten,,iemand sugesties???????
mensen vanavond tegen 20:00 bij de mac ,en vandaaruit gaan we naar de bioscoop,we moeten wat op tijd zijn voor de kaartjes,want ik kon ze gister niet reserveren,ging via sms met wachtwoorden en schit dus is niet gelukt,en we moeten natuurlijk ook een goede plaats hebben

greetz and see ya
Marcel J.

Dus vrijdag gaan:

Marco
Vospower
Wilco
en ich...

@vospower: hoelaat ben je dan in maastricht? Kneem aan dat we pas om een uurtje of negen daar hoeven te zijn...dus lijkt mij geen probleem. zeg maar wanneer je kunt :D :D
Bram (vospower)

Ik ga vrijdag ook mee. rijden we samen op?? moet wel werken tot 8 maar kan om half negen ongeveer bij de mac zijn :)

Trouwens @ fast 2 furious: vet brute wagens: sissende dumpvalves :p lekkere wijven :p en voor de rest de meest ongeloofwaardige actiefilm ooit :D
Marcel J.

Oke mensen; lijkt mij dat 9:30 bij de mac een mooie tijd is? Komt dat de rest ook uit?

@wilco: vanavond 19:45 bij jou?
wilco blue

marcel ben jij met de 5? zoja moet ik het door geven aan vinnie en vos want dan kunnen die niet mee.
Marcel J.

wilco blue schreef:marcel ben jij met de 5? zoja moet ik het door geven aan vinnie en vos want dan kunnen die niet mee.
Kben zelfs bang dat het de TATA :p wordt :( , iig met een tweezitter. :evil: Sorry :evil:
marco

wat een sletten,waarom ken joyce niet meerijden met haar auto????,zou wel zo slim zijn he ,of gaat joyce niet mee??
Marcel J.

marco schreef:wat een sletten,waarom ken joyce niet meerijden met haar auto????,zou wel zo slim zijn he ,of gaat joyce niet mee??
Wie noem jij hier een slet???? :wink:
see you soon >-)
wilco blue

ok hendig vet een tata effe wat proberen te regelen
marco

MJ schreef:
marco schreef:wat een sletten,waarom ken joyce niet meerijden met haar auto????,zou wel zo slim zijn he ,of gaat joyce niet mee??
Wie noem jij hier een slet???? :wink:
jouw :D ,,en die andere sletten :lol: :lol:

greetz marc
marco

oke mensen we zijn gister naar to fast to furious geweest.De film is gewoon in een woordt super :) .Er zit deze keer ook echt vete humor in <aangezien wij en de gehele zaal wel eens moesten lachen om een bepaald persoon.Net zoals in 2f2f deel 1 zit hier ook wel weer een aantal fanta dingen in ,maar die moet je gewoon door de vingers zien.Voor de rest super vette auto's waar je gewoon op gaat kwijlen.Heel veel neon en natuurlijk N.O.S en lekkere mokkels :D .Een echte aanrader,zelf hebben we daarna ook ff het 2f2f gevoel uitgeprobeerd :D .Daarna ook nog ff langs de mac geweeest en ff wat lekkel junk food naar binnen gewerkt :D .Ze hebben weer wat nieuws,van die kip bolletjes die super lekkel zijn gekruid ,een echte aanrader.Nou vanavond naar hasselt ff naar onze belgieshe vrienden.Wauw wat hebben we het weer druk mensen.Wilco gaat mee ,,bram< vospower> gaat mee,,vinnie,,danny,,marcel,,ikke,,mischien nog mensen die meegaan????.Trouwens wie is gister nog bij de mac geweest??????.Oke mensen dit was hem dan :D ,

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Nick is gister nog langsgeweest geloof ik :) Heb 2f2f ook gezien, dat roze is wel blits voor op een 5je hé :D
dikkekapper

gisteren hasselt was wel sjiek en ik heb genoeten hopelijk komen er meer de volgende keer bij hasselt.
see ya
onder de wolken schijnt de zon :)
rubie

tja als iedereen zijn renault terug in orde krijgt dan staat de hele parking vol ipv nu half vol met wat duitsers en dergelijke 8)
Gesloten